Boekingsprocedure

Stan

Liverpool- Fc Porto

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles word goed geregeld en leggen precies uit wat je moet doen en wat je allemaal in de stad zelf kan doen! Was alleen beetje grimmig met de kaarten die we bij een kraam moesten ophalen.. ook geen... Alles word goed geregeld en leggen precies uit wat je moet doen en wat je allemaal in de stad zelf kan doen! Was alleen beetje grimmig met de kaarten die we bij een kraam moesten ophalen.. ook geen normale kaarten maar seizoenskaarten.. voor de rest alles prima!

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Liverpool was echt geweldig! Fantastische stad en wat een sfeer in dat stadion! Betere sfeer nog nooit meegemaakt!

Reactie VoetbalOnTour:

Helaas bezorgen onze leveranciers voorlopig geen kaarten meer in de hotels in Liverpool, dit vanwege de problemen die er onlangs geweest zijn. Hierdoor moeten we een pick up point regelen. Omdat we... Helaas bezorgen onze leveranciers voorlopig geen kaarten meer in de hotels in Liverpool, dit vanwege de problemen die er onlangs geweest zijn. Hierdoor moeten we een pick up point regelen. Omdat we deze zo dicht mogelijk bij het stadion willen hebben, is er voor een sjalen-kraam gekozen. Verder is 90-95% van de kaarten bij Liverpool seizoen of clubkaarten, dus daar ontkomen we niet aan. De enigste papieren kaarten zijn Hospotality kaarten, maar deze liggen ook veel hoger in prijs.

Mart Kuijpers

Schalke - Eintracht Frankfurt

Goede communicatie

Positief en prima hotel

Van den bruele

Tottenham-ajax 30-4-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Correct, aan de afspraken houden, tot in de puntjes geregeld.

Het was fantastisch !

Sem

Borrusia Dortmund op 30 maart 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Het was perfect geregeld.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een goude ervaring

J. Starmans

Liverpool-Tottenham d.d. 31-03-2019 in Liverpool.

Sterke punten van dit bedrijf.

De verkoop van het totaalpakket.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ik heb mijn vraagtekens omtrent de werkwijze met de voetbaltickets. Gaat dit nooit mis? Ik verwacht (die indruk geeft de site ook) dat ik twee voetbaltickets heb gekocht en dat die bij de receptie... Ik heb mijn vraagtekens omtrent de werkwijze met de voetbaltickets. Gaat dit nooit mis? Ik verwacht (die indruk geeft de site ook) dat ik twee voetbaltickets heb gekocht en dat die bij de receptie van het hotel klaarliggen. Niet dat ik in een café twee seizoenskaarten ten name van totaal andere mensen moet ophalen, mijn rijbewijs moet inleveren en vervolgens de kaarten weer terug moet brengen. Op dat moment sta ik met mijn rug tegen de muur en heb ik in principe geen keuze meer. Als deze werkwijze mij van te voren was verteld dan had ik het absoluut niet gedaan. Ook de plaatskeuze voor de tweede ring (wij zaten praktisch bovenin) viel tegen.

Daarentegen was de reis een fantastische belevenis en zeker voor herhaling vatbaar. Liverpool is compacte stad met een rijk cultureel leven. Voor elk wat wils en binnen loopafstand. Een reis om in te lijsten en om nooit te vergeten.

Op de vraag zou u ons aanbevelen heb ik getwijfeld. Van de ene kant is het een prachtige ervaring geweest en zou ik het iedereen aanbevelen, alleen ten aanzien van de procedure omtrent de kaarten heb ik mijn twijfels, dus heb ik de doorslag naar nee gelaten.

Reactie VoetbalOnTour:

Helaas zijn alle kaarten voor thuiswedstrijden van Liverpool FC op het moment op basis van afhalen. In deze situatie waren wij ook verrast dat klant z'n ID kaart moest achterlaten. Maar omdat vele... Helaas zijn alle kaarten voor thuiswedstrijden van Liverpool FC op het moment op basis van afhalen. In deze situatie waren wij ook verrast dat klant z'n ID kaart moest achterlaten. Maar omdat vele klanten na de wedstrijd de membercards niet of te laat terugbrengen is daartoe besloten. Dit is niet onze manier van werken, echter bepalen de leveranciers uiteindelijk hoe en op wat voor manier de kaarten geleverd worden.

Borussia dortmund v wolfsburg 30/03/2019

Sterke punten van dit bedrijf.

ondersteuning bij info omtrent de reis

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

zeer leuk en zeer gemakkelijk geregeld van adressen en afstanden zeker voor herhaling vatbaar

Celtic-Rangers d.d. 31-03-2019

Joop Vreeker Harderwijk

Sevilla - Valencia op 31 maart 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Zeer snelle behandeling voor offerte en uitvoering, goede verzorging van het door ons geboekte.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zoals gebruikelijk goed en volgens de gemaakte afspraken.

Liverpool - Burnley op 10 maart

Sterke punten van dit bedrijf.

hun ingangen om aan kaartjes te komen

Hotel: prima geregeld.
Hotel: prima geregeld.
Kaartjes: ook prima geregeld, maar het blijft een beetje een schimmige zaak. Maar ik heb begrepen dat dit bij Liverpool de enige manier is om aan kaartjes te komen. Dus daar doen we het mee.
Taxi: goed geregeld door bedrijf, maar de chauffeur heeft ons per ongeluk 12 Pond teveel berekend en die nog steeds niet terugbetaald. Jammer.

Johan Hol

Liverpool-Tottenham Hotspur op 1-4-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede duidelijke communicatie, afspraak is afspraak, goed prijs kwaliteit verhouding

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

De gehele reis voor de 8e keer via voetbal on tour laten regelen. Op het laatste moment nog gevraagd om op zaterdag naar een wedstrijd van manchester united te gaan aangezien Liverpool pas op zondag... De gehele reis voor de 8e keer via voetbal on tour laten regelen. Op het laatste moment nog gevraagd om op zaterdag naar een wedstrijd van manchester united te gaan aangezien Liverpool pas op zondag speelde. Alles in het werk gesteld en keurig geregeld door de heren, zelfs hebben ze een taxi bedrijf waar ze samen mee werken ons op laten halen, bagage in de taxi kunnen achter laten en na de wedstrijd naar ons hotel in Liverpool laten brengen. Wat een service en wat hebben we ervan genoten. Als je ontzorgd wil worden en een eerlijke prijs wil betalen ben je aan het juiste adres bij voetbal on tour. De Wedstrijd van zondag uiteraard als hoogte punt met een prachtig doelpunt in de laatste minuut als klap op de vuurpijl.