Boekingsprocedure

Rangers-Celtic op 1 september 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Afspraken zijn correct nagekomen al vonden wij het wel spannend of we de kaarten nog zouden ontvangen omdat we eerder een negatieve ervaring (met een ander bedrijf) hadden gehad. 's Nachts, ongeveer... Afspraken zijn correct nagekomen al vonden wij het wel spannend of we de kaarten nog zouden ontvangen omdat we eerder een negatieve ervaring (met een ander bedrijf) hadden gehad. 's Nachts, ongeveer 12 uur voor de wedstrijd zijn de kaarten onder de hotelkamerdeur geschoven.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Een fantastische sfeer in en rondom het stadion. Het niveau van de dstrijd was mager, maar dat drukte de pret niet.

RH

Real Madrid - Real Valodilied

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed en snel persoonlijk contact. Goede tips !!

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het ontzorgen is heel prettig. Jammer dat ik 2x 10 euro extra voor de terugreis moest betalen :(

Liverpool-Arsenal 24-8-2019

betrokkenheid.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Erg genoten van deze reis. Patrick is erg betrokken en open in communicatie.

Liverpool - Arsenal

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede communicatie. Redelijke prijs.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wij (mijn zoon en ik) hebben genoten. Geweldige ervaring. Prima accomodatie. Alles goed geregeld.

24-8-2019 Liverpool-Arsenal

Betrouwbaar

Goed geregeld

Duitse supercup Dortmund Bayern 3-8-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles prima geregeld voor een redelijke prijs

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een geweldige beleving

Teitsma

Wedstrijd: Manchester City - Liverpool in het Wembley Stadium te Londen op 4 augustus 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

goede communicatie en alles is geregeld: vlucht - hotel - wedstrijd-tickets

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wij hadden 2 opties aangevraagd: Manchester City-Liverpool (in Londen) en Liverpool-Norwich (in Liverpool).
Daarmee moet het toch wel duidelijk zijn dat je voor Liverpool komt.
Bij de...
Daarmee moet het toch wel duidelijk zijn dat je voor Liverpool komt.
Bij de entree van het Wembley Stadion op 4 augustus jl bleek dat wij kaarten hadden ontvangen van het City vak. Daar zaten we met onze Liverpool outfit.. Dat werd niet gewaardeerd door de City fans!
Bij een volgende keer willen we worden geinformeerd of we in een partijdig vak zitten of in een gemengd vak (waar wij vanuit waren gegaan. Verder zijn we mooi weg geweest.

Reactie VoetbalOnTour:

Klant had bij de boeking de keuze om kaarten te bestellen voor het Manchester City of Liverpool FC vak. Klant heeft duidelijk zelf de keuze gemaakt om in het Manchester City vak te willen zitten.... Klant had bij de boeking de keuze om kaarten te bestellen voor het Manchester City of Liverpool FC vak. Klant heeft duidelijk zelf de keuze gemaakt om in het Manchester City vak te willen zitten. Jammer, als we geweten hadden dat hij Liverpool FC support, dan hadden we hem daar zeker op gewezen.

Klaas

9-8: Liverpool- Norwich/ 11-8: Man United- Chelsea

informatie, regelkracht

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

prima reis, goede kaarten, goede service

Van De Velde Maurice

Dortmund- bayern München 3-8-19

Sterke punten van dit bedrijf.

Alle papieren netjes op tijd en heel mooi en proper hotel

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Een fantastische ervaring met vrienden mogelijk gemaakt door jullie en voor herhaling vatbaar

Dortmund-Schalke 27/4

Vlotte ,correcte communicatie

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Alles ging vlot en zoals verwacht.
Prijs van ticket was wel laag in vergelijking met prijs van het arrangement