Boekingsprocedure

Dennis den Besten

Arsenal-Watford 29-9-2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Snelle service! wedstrijdkaarten, vliegtickets en voucher van het hotel optijd binnen.
Goede snelle klantenservice. Bij vragen snel en duidelijk antwoord.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Hele leuke reis gehad met me vader. leuke wedstrijd gezien en veel van London nog kunnen bekijken.
Echter de kaarten staan niet op een andere naam en toen we op onze plekken zaten werden we ook gecontroleerd. ze vroegen of we onze namen konden opgeven en hoe we aan deze kaarten kwamen. toen vroeg de stuward hoe veel we voor de kaarten hebben betaald. uiteindelijk een heel leuk weekend gehad.

Cor Kuiper

Liverpool-Manchester City op 7 oktober 2018

-reactiesnelheid
-goede voorlichting

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zaten op een na hoogste rij (rij 92!) op twee privekaarten. Beetje schmmig allemaal. Door de hele hoge positie maakte je weinig van de totale sfeer in het stadion mee. Verder was hotel Hatters ondanks goede locatie wel erg low-budget.

Barcelona- real sociedad 20mei 2018

Sterke punten van dit bedrijf.

het complete packet dat wordt aangeboden

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

zeer tevreden over de reis. Goede plaatsen in het stadion, goed hotel en voldoende informatie gekregen.

Liverpool - Stoke City (28 april 2018)

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed geregeld, goede plaatsen, goed hotel, duidelijke informatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een unieke ervaring met zoon en (voetbal)vriend: prachtig stadion, mooie sfeer, mooie club, mooie stad, .... en omdat het goed geregeld was, verliep alles heel soepel. Enige feedback: licht vaders (en natuurlijk ook moeders) voor dat als je met een kind alleen reist, je een verklaring van de moeder (of vader) bij je moet hebben (instemming voor deze reis met kind).

Ron Slager

Crystal Palace vs Leichester City op zaterdag 28 april

Sterke punten van dit bedrijf.

makkelijke en snelle communicatie via mail en whatsapp. vragen worden snel beantwoord
onze wedstrijd werd uitgesteld en konden niet naar de wedstrijd waar we daadwerkelijk heen wilden... wel een goeie service om een andere wedstrijd uit te zoeken voor het zelfde geld.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een fanatistisch weekend met een geweldige ervaring sfeer bij een mooie wedstrijd. Ik ben er nu ook achter dat je niet percee naar een topwedstrjd hoeft om een top weekend te hebben. het nadeel was dat wij een upgrade hadden voor de lange zijde. dit was alleen niet een upgrade. Wij zaten nu op de lange zijde boven in weg gedrukt in een hoek waar we de wedtrijd niet konden volgen of hiervoor veel moeite voor moesten doen. we zijn na mate de wedstrijd vorderde verhuisd naar de gehandicapten plaats waar niemand zat en daar gaan staan. Ik vond de kwaliteit/prijs verhouding voor deze plaatsem niet overeenkomen. wij keken tegen de camara voor tv aan.uiteindelijk nog bij het veld gestaan onder in de tribune... wat een geweldige ervaring was.

Suraya van Mastrigt

Liverpool-Brighton Hove & Albion 13 mei 2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Snelle afhandeling van vragen. Goede hotels en duidelijke communicatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zoals altijd goed georganiseerd, tijdig alle benodigde documenten binnen en fijne communicatie via whatsapp. Dat maakt dat je met een gerust gevoel weg gaat.

Stef de Graaf / IJsselmeervogels

Tottenham - Leicester op zondag 13 mei

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles klopte perfect en de communicatie was zeer goed

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hadden deze reis aangeboden aan de hoofdsponsor van IJsselmeervogels. Zij zijn geweest en alles klopte perfect. Ze hebben heerlijk genoten

28 april 2018 real madrid - leganes

Sterke punten van dit bedrijf.

Makkelijk benaderbaar , afspraak is afspraak en al ze nodig zijn wordt er in ieder geval terug gebeld

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ondanks de wereld sterren van real madrid rust kregen tussen CL wedstrijden in wel een prachtige belevenis gehad

Edwin

5-5-2018 Borussia Dortmund tegen Mainz

Sterke punten van dit bedrijf.

Volgens afspraak is alles geregeld, tickets waren op tijd en hotel was goed

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een mooi weekend gehad, geen bijzonderheden

Mike Peelen

Chelsea Liverpool
6 mei

Sterke punten van dit bedrijf.

Prima conmunicatie en goed geregeld

Leuke trip