Je aankoop wordt beschermd

Boekingsprocedure

Barcelona- real sociedad 20mei 2018

Sterke punten van dit bedrijf.

het complete packet dat wordt aangeboden

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

zeer tevreden over de reis. Goede plaatsen in het stadion, goed hotel en voldoende informatie gekregen.

Liverpool - Stoke City (28 april 2018)

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed geregeld, goede plaatsen, goed hotel, duidelijke informatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een unieke ervaring met zoon en (voetbal)vriend: prachtig stadion, mooie sfeer, mooie club, mooie stad, .... en omdat het goed geregeld was, verliep alles heel soepel. Enige feedback: licht vaders (en natuurlijk ook moeders) voor dat als je met een kind alleen reist, je een verklaring van de moeder (of vader) bij je moet hebben (instemming voor deze reis met kind).

Ron Slager

Crystal Palace vs Leichester City op zaterdag 28 april

Sterke punten van dit bedrijf.

makkelijke en snelle communicatie via mail en whatsapp. vragen worden snel beantwoord
onze wedstrijd werd uitgesteld en konden niet naar de wedstrijd waar we daadwerkelijk heen wilden... wel een goeie service om een andere wedstrijd uit te zoeken voor het zelfde geld.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een fanatistisch weekend met een geweldige ervaring sfeer bij een mooie wedstrijd. Ik ben er nu ook achter dat je niet percee naar een topwedstrjd hoeft om een top weekend te hebben. het nadeel was dat wij een upgrade hadden voor de lange zijde. dit was alleen niet een upgrade. Wij zaten nu op de lange zijde boven in weg gedrukt in een hoek waar we de wedtrijd niet konden volgen of hiervoor veel moeite voor moesten doen. we zijn na mate de wedstrijd vorderde verhuisd naar de gehandicapten plaats waar niemand zat en daar gaan staan. Ik vond de kwaliteit/prijs verhouding voor deze plaatsem niet overeenkomen. wij keken tegen de camara voor tv aan.uiteindelijk nog bij het veld gestaan onder in de tribune... wat een geweldige ervaring was.

Suraya van Mastrigt

Liverpool-Brighton Hove & Albion 13 mei 2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Snelle afhandeling van vragen. Goede hotels en duidelijke communicatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zoals altijd goed georganiseerd, tijdig alle benodigde documenten binnen en fijne communicatie via whatsapp. Dat maakt dat je met een gerust gevoel weg gaat.

Stef de Graaf / IJsselmeervogels

Tottenham - Leicester op zondag 13 mei

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles klopte perfect en de communicatie was zeer goed

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hadden deze reis aangeboden aan de hoofdsponsor van IJsselmeervogels. Zij zijn geweest en alles klopte perfect. Ze hebben heerlijk genoten

28 april 2018 real madrid - leganes

Sterke punten van dit bedrijf.

Makkelijk benaderbaar , afspraak is afspraak en al ze nodig zijn wordt er in ieder geval terug gebeld

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ondanks de wereld sterren van real madrid rust kregen tussen CL wedstrijden in wel een prachtige belevenis gehad

Edwin

5-5-2018 Borussia Dortmund tegen Mainz

Sterke punten van dit bedrijf.

Volgens afspraak is alles geregeld, tickets waren op tijd en hotel was goed

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een mooi weekend gehad, geen bijzonderheden

Mike Peelen

Chelsea Liverpool
6 mei

Sterke punten van dit bedrijf.

Prima conmunicatie en goed geregeld

Leuke trip

Raymond Bodrij

Chelsea-Liverpool op 13-05-2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Informatie verstrekking vooraf aan het weekend

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Goed bevallen, goed georganiseerd. Echter werd ik voor aanvang van de wedstrijd in het stadion apart genomen door een steward van Chelsea, dit omdat mogelijk de kaarten waren vervalst, er werden diverse vragen gesteld en dit duurde ongeveer 20 min. Hierdoor heb ik de start van de wedstrijd moeten missen en dat raakt mij enorm! Dit omdat ik hier toch veel geld voor heb betaald, hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen!!

Inter Milan - Juventus 28-04-2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede service en informatie, documenten op tijd

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Was een zeer enerverende, spannende, wedstrijd. Verblijf in Milaan was uitstekend.