Boekingsprocedure

El Classico op 07-02-2019 Barcelona - Real Madrid voor de Copa Del Rey.

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede service, perfecte vliegreis zowel heen als terug, mooi centraal hotel, prachtige plaatsen in het stadion .

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ik ben 71 jaar en altijd al eens echte classico willen zien, nu dit was dit keer mogelijk via voetbal on tour. Perfecte planning van het wedstrijd gebeuren, in de ochtend uren de heen vlucht, s'middags ruim de tijd om het een en ander te zien en te doen in Barcelona. Het hotel wat was geboekt bijna direct aan het welbekende Ramblas leuk om dit eens te zien (maak je toch maar mee tijdens een voetbalreis). Even voor acht de metro opgezocht om richting stadion te gaan dan proef je al sfeer van zo'n wedstrijd in de metro na een paar haltes eruit stukje lopen en ja daar ligt het stadion, dan begint het van binnen al een beetje te kriebelen. Even de ingang gezocht en ja daar ligt de mooie grasmat, Real kwam het veld op om de warming up te doen een oorverdovend lawaai rees op in het stadion. Even later de warming up van de FC Barcelona wat je dan hoort gigantisch wat dan de fans te roepen hebben. 21.00 uur begin van de wedstrijd jammer zonder Messi was ligt geblesseerd volgens zeggen jammer maar waar. Na rust werd het 1-1 en na zo’n 50 minuten spelen kwam Messi (de bal goochelaar) het veld in, onder luid applaus daar was hij. Wat een belevenis om zo’n speler live te zien spelen. De eindstand is zo gebleven. De volgende dag perfecte terug vlucht gehad. Dit is mijn relaas van een wens die is uitgekomen via Voetbal on Tour. Patrick dank voor mooie voetbal reis ik heb de voetbalreis van mijn leven gehad weer een streep op de bucketlist.

Manchester City - Liverpool op 3-1-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Zeer goede service, kaartjes werden thuis bezorgd.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Alles goed geregeld, uitstekende informatie vooraf (ook over de stad etc), vlucht/hotel en voetbalkaartjes waren uitstekend.

Susan Simons

19 januari 2019 Manchester United-Brigthove Albion

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede service, mooi centraal hotel, prachtige plaatsen in het stadion (incl soort VIPontvangst)

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Spannende eerste keer via internet zo'n reis geboekt. In de hoop dat dit een malafide bedrijf is. Bezorgen vd wedstrijdkaarten ging bijna mis omdat de verkeerde naam (ve medewerker) op de envelop stond. Uiteindelijk op vrijdagmiddag 17.00 de kaarten gekregen terwijl ze op woensdag al waren aangeboden. Prima vlucht, duidelijke bewegwijzering op de airport naar het station alwaar we met de trein naar het hotel zijn gegaan. Centraal hotel, daar tot ca 12.00 geshopt en gegeten. Met de tram een rechtstreekse verbinding (was niet uit jullie beschrijving te zien; andere tramroutes) naar Old Trafford. Daar naar lang zoeken en vragen de ingang gevonden waar we moesten zijn. Prachtige (memorial) wedstrijd gezien. Met de tram terug en in het centrum nog wat gegeten en gedronken. Daarna terug naar het hotel waar de medewerker een taxi had geregeld voor de transfer naar de luchthaven de vlgd ochtend (was nl op zondag zo vroeg nog geen openbaar vervoer beschikbaar). Taxi was netjes op tijd en een goede terugvlucht naar Köln! Al met al een onvergetelijke reis!

Rene

Liverpool-Chrystal Palace

correctheid,
snelle antwoorden op vragen,
duidelijke website en overzicht betaling

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

positief. Enkel ticket uitgave moet beter. Dit vond plaats in een cafe waar dubieuze figuren rondliepen en handlangers van geld voorzagen. Verder moest een van ons ID achterlaten anders kregen we geen entreebewijzen. Dit moet men corresponderen.

Reactie VoetbalOnTour:

Dat er een ID afgegeven moest worden, waren wij ook niet van op de hoogte en kwam voor ons ook als een verrassing. De reden hiervan is, dat er op het moment veel member-kaarten niet door de klanten terug gebracht worden.

P.C.M. van den Hoven

Arsenal Cardiff 29.01.2019

goede informatie, duidelijke correspondentie

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

super, was pas de 2e keer dat we voetbal on tour boekte maar gaan we zeker vaker doen

Nancy Van Ginneken

Liverpool _ leicester 30 januari 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Van te voren de kaartjes van de wedstrijd binnen

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Prima hotel. Vertraging met vlucht was minder

Sander Koppelman

Arsenal - Chelsea op 19-01-2019

- Prachtig hotel dichtbij de Tower Bridge
- Plaatsen op de 1e rij aan het veld bij de derby

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Alles was top geregeld, de kaarten lagen klaar bij aankomst en het hotel was super mooi. Toen wij aankwamen in het stadion zaten wij ook nog eens op de eerste rij bij de derby Arsenal - Chelsea.

Al met al een weekend om nooit meer te vergeten!

Op zondag 2 december 2018 heb ik de wedstrijd arsenal-tottenham bezocht.

Sterke punten van dit bedrijf.

Fijn dat je een volledige reis kan boeken inclusief tickets wedstrijd en hotel en vliegreis. Het is wel erg prijzig en de informatie op de website strookt niet altijd met de werkelijkheid. Er wordt goed gecommuniceerd maar de vriendelijkheid van personeel valt tegen. Ik kreeg niet altijd het gevoel goed begrepen te worden. Voor vele mensen is het een enorme uitgave zo'n reis dus dan ben je op zoek naar vertrouwen dat het allemaal goed komt. Dat ontbrak wat mij betreft.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Fantastische wedstrijd gezien!! Hoogtepunt van de reis. Hotel was prima.

Ben Morel

Liverpool Everton

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wij zijn geland in manchester en hebben zelf vervoer moeten zorgen voor vervoer naar Liverpool . Als je een reis vastlegd, moet je wel op de bestemming geraken. Tickets waten in orde