Boekingsprocedure

Sem

Borrusia Dortmund op 30 maart 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Het was perfect geregeld.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een goude ervaring

J. Starmans

Liverpool-Tottenham d.d. 31-03-2019 in Liverpool.

Sterke punten van dit bedrijf.

De verkoop van het totaalpakket.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ik heb mijn vraagtekens omtrent de werkwijze met de voetbaltickets. Gaat dit nooit mis? Ik verwacht (die indruk geeft de site ook) dat ik twee voetbaltickets heb gekocht en dat die bij de receptie van het hotel klaarliggen. Niet dat ik in een café twee seizoenskaarten ten name van totaal andere mensen moet ophalen, mijn rijbewijs moet inleveren en vervolgens de kaarten weer terug moet brengen. Op dat moment sta ik met mijn rug tegen de muur en heb ik in principe geen keuze meer. Als deze werkwijze mij van te voren was verteld dan had ik het absoluut niet gedaan. Ook de plaatskeuze voor de tweede ring (wij zaten praktisch bovenin) viel tegen.

Daarentegen was de reis een fantastische belevenis en zeker voor herhaling vatbaar. Liverpool is compacte stad met een rijk cultureel leven. Voor elk wat wils en binnen loopafstand. Een reis om in te lijsten en om nooit te vergeten.

Op de vraag zou u ons aanbevelen heb ik getwijfeld. Van de ene kant is het een prachtige ervaring geweest en zou ik het iedereen aanbevelen, alleen ten aanzien van de procedure omtrent de kaarten heb ik mijn twijfels, dus heb ik de doorslag naar nee gelaten.

Reactie VoetbalOnTour:

Helaas zijn alle kaarten voor thuiswedstrijden van Liverpool FC op het moment op basis van afhalen. In deze situatie waren wij ook verrast dat klant z'n ID kaart moest achterlaten. Maar omdat vele klanten na de wedstrijd de membercards niet of te laat terugbrengen is daartoe besloten. Dit is niet onze manier van werken, echter bepalen de leveranciers uiteindelijk hoe en op wat voor manier de kaarten geleverd worden.

Borussia dortmund v wolfsburg 30/03/2019

Sterke punten van dit bedrijf.

ondersteuning bij info omtrent de reis

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

zeer leuk en zeer gemakkelijk geregeld van adressen en afstanden zeker voor herhaling vatbaar

Celtic-Rangers d.d. 31-03-2019

Joop Vreeker Harderwijk

Sevilla - Valencia op 31 maart 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Zeer snelle behandeling voor offerte en uitvoering, goede verzorging van het door ons geboekte.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zoals gebruikelijk goed en volgens de gemaakte afspraken.

Liverpool - Burnley op 10 maart

Sterke punten van dit bedrijf.

hun ingangen om aan kaartjes te komen

Hotel: prima geregeld.
Kaartjes: ook prima geregeld, maar het blijft een beetje een schimmige zaak. Maar ik heb begrepen dat dit bij Liverpool de enige manier is om aan kaartjes te komen. Dus daar doen we het mee.
Taxi: goed geregeld door bedrijf, maar de chauffeur heeft ons per ongeluk 12 Pond teveel berekend en die nog steeds niet terugbetaald. Jammer.

Johan Hol

Liverpool-Tottenham Hotspur op 1-4-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Goede duidelijke communicatie, afspraak is afspraak, goed prijs kwaliteit verhouding

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

De gehele reis voor de 8e keer via voetbal on tour laten regelen. Op het laatste moment nog gevraagd om op zaterdag naar een wedstrijd van manchester united te gaan aangezien Liverpool pas op zondag speelde. Alles in het werk gesteld en keurig geregeld door de heren, zelfs hebben ze een taxi bedrijf waar ze samen mee werken ons op laten halen, bagage in de taxi kunnen achter laten en na de wedstrijd naar ons hotel in Liverpool laten brengen. Wat een service en wat hebben we ervan genoten. Als je ontzorgd wil worden en een eerlijke prijs wil betalen ben je aan het juiste adres bij voetbal on tour. De Wedstrijd van zondag uiteraard als hoogte punt met een prachtig doelpunt in de laatste minuut als klap op de vuurpijl.

Barcelona-espanyol 30 maart 2019 16:15

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed geregeld. Hotel vlakbij metro station was perfect.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Geweldig! Zaten in een supervak!

Liverpool-Tottenham, 31-03-2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed georganiseerd en duidelijk in de berichtgeving, snelle reactie bij vragen.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Zeer plezierig weekend in Liverpool met hotel in centrum dus alles goed bereikbaar.

Westham united tegen everton op 30 maart

Sterke punten van dit bedrijf.

ze bieden een goed alternatief als de wedstrijden verplaatst worden

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

leuke trip, het was wel even uitzoeken hoe je van het vliegveld naar het hotel moest komen, maar als je vraagt aan de locals is het geen enkel probleem.