Boekingsprocedure

Michael Leuven

Everton - Manchester City 28/09/2019
Manchester United - Arsenal 30/09/2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Scherpe prijs voor de pakketten en je krijgt(over het algemeen) waar je voor betaald. Neem je de upgraded plaatsen dan krijg je die ook daadwerkelijk.

Communicatie vanuit het VoetbalOnTour kan beter, je moet vaak achter je vraag/email aanzitten om een reactie te krijgen.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Oorspronkelijk zouden wij op Zondag (Everton - Manchester) en Maandag (Manchester United - Arsenal) als combireis bezoeken echter werd de wedstrijd van Everton naar de Zaterdag verplaatst vanwege de CL verplichtingen. Na wat heen en weer mailen is dit goed opgelost door VoetbalOnTour, kosten van de gewijzigde vluchten werden door hun gedekt wij hoefden enkel de extra hotelovernachting te betalen.

Bij aankomst in Liverpool verbleven we de 1ste nacht in een Appartement, waar wij bij aankomst hoorde dat wij een GBP 250 deposit diende te betalen, niet ideaal dus. De kaarten van de Everton wedstrijd waren in een Familievak, waar je enkel een frisdrankje kon krijgen, ook niet ideaal en niet welke wij geboekt hadden. Korte zijde was geboekt (om tussen de fanatieke supporters te zitten) en het Familievak was lange zijde. Uiteindelijk daar ter plaatse met de hoofdsteward geregeld (na bijbetaling) dat we naar de korte zijde konden.

2e Hotel in Liverpool en 3e nacht in Manchester waren prima en naar verwachting. Kaarten voor Manchester lagen keurig op ons te wachten bij aankomst in het hotel, en waren zoals besteld achter de goal en volledig naar tervredenheid!

Voor het algemeen was het wederom een geslaagde reis!

fam. Griek

Liverpool- leichester city 5 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles was goed geregeld, snelle communicatie via de @

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Geweldig, wat hebben we genoten en het was super spannend in de laatste minuut nog 2-1.
De sfeer buiten het station voor de wedstrijd is echt geweldig wat een belevenis.

Tennisopleiding Erik Zorn

Zaterdag 28 september, Borussia Dortmund tegen Werder Bremen

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Wedstrijd was leuk. Voor de rest waardeloos. Hotel veel te ver van het stadion (1 uur met OV) en de prijs 195 euro veel te veel geld. Ook de zitplaatsen (zijn lager gaan zitten) waren veel te hoog.

Reactie VoetbalOnTour:

Heel jammer dat klant zo reageert. Klant heeft zelf z'n eigen hotel uitgekozen ( hij had de optie uit verschillende centrale hotels ) en heeft dus gekozen voor het standaard hotel. Ook heeft klant gekozen voor de standaard wedstrijdkaarten, deze zijn voor de korte zijde / 2e ring. Klant heeft in het boekingsproces de mogelijkheid gehad om deze te upgraden naar betere plekken, daar heeft hij dus niet voor gekozen !!!

Tom Hoogeboom

Chelsea FC - Brighton Hove Albion, 28/09/2019 - 15:00uur

Sterke punten van dit bedrijf.

Duidelijke website, offerte aanvraag wordt snel op gereageerd. Groot aanbod met zeer concurrerende prijzen.
Sterke en zeer overzichtelijke inlog voor je persoonlijke website, info over vlucht, hotel, locatie (kaart van de omgeving enz.) en reisinformatie.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Vroege vlucht naar Londen met Easyjet, bus-trein naar de stad is makkelijk te doen. Erg goed Hotel (Holiday Inn Londen Stanford).
Tickets waren nog niet in hotel, maar na belletje kon deze worden opgehaald op de weg naar het Stadion waar een "mannetje" klaarstond. Wedstrijd was super, mooi compact stadion en een leuke wedstrijd gezien. De zondag door Londen gefietst (aanrader voor 2 euro 24 uur fietsen). Top weekend gehad met mijn zoon!

Mark Tak

Barcelona - Sevilla op 6 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles was prima geregeld en de verwachtingen werden waar gemaakt.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Mooi weekend Barcelona, veel bezocht en gezien, prima hotel en hoogtepunt was de wedstrijd.

Ernst Kneefel

2 okt Liverpool Versus Redbull

Sterke punten van dit bedrijf.

Super goed en duidelijk geregeld tegen een prima tarief

Allemaal goed

Liverpool - Leicester / 5-10

Sterke punten van dit bedrijf.

Alleen maar. Alles top geregeld.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Enorm genoten!! Perfecte zitplaatsen; goede hospitality. Alleen t Engelse eten is een drama maar kan Voetbalontour naruurlijk niets aan doen 😉

Pascal Maat

Liverpool-Leicester op 5 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles tot in de puntjes geregeld. En super goede plaatsen in het stadion. Boven verwachting!

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Prima vlucht en taxi rit naar hotel Richmond in Liverpool. Kaartjes voor the Kop precies achter het doel. Kippenvel!! Hele mooie ervaring en een nooit te vergeten weekend met mijn vader.

J.J. van der Velde

Fullham 27-09-2019
Chelsea 28-09-2029

Sterke punten van dit bedrijf.

Alles goed geregeld met de wedstrijd kaarten.
Goede info vooraf over de club maar ook over Londen. Wij zijn al 6x eerder met VoetbalOnTour op pad geweest. Alle keren subliem verzorgd.

Tottenham - Southampton 28.09.2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Snelle reactie op App en e-mail

Was een leuke voetbalreis