Boekingsprocedure

Psv-tottenham op 6 november jl.

Sterke punten van dit bedrijf.

Snelle reactie en goede communicatie

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Ik heb mijn man deze reis kado gedaan, hij was heel enthousiast. Minpunt was dat de vlucht enorm was vertraagd maar dat was overmacht en is tijdig door Voetbalontour gemeld. Ze waren maar net op tijd voor de wedstrijd terwijl ze die dag plannen in Londen hadden gemaakt.

Henk-Jan

Barcelona - Inter Milan 24-10-2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Overzichtelijke web site. Leverden snel offerte op.
Snelle reactie op verzoek om de offerte aan te passen.
Zochten persoonlijk contact met me na het boeken. Toen het in eerste instantie telefonisch niet lukte omdat ik niet beschikbaar was kreeg ik een appje. Vond ik heel prettig!
Alle reisinfo en reisbescheiden netjes op tijd, goed verzorgd.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Het was een topreis met mijn zoon samen! #boysinbarcelona Champions League Barca - Inter gezien. We hebben er een paar dagen aan vastgeplakt en een heleboel leuke en mooie plekken van Barcelona gezien. Ik dacht dat ik voor een stedentrip naar het reisbureau moest, maar via deze voetbalreis ging het nog veel makkelijker als ik had gedacht. Zelfs op de 5e ring in Nou Camp prima zicht op de wedtrijd, Stadiontour was leuk, hotel fantastisch (Sansi Diputacio) vlak achter plaza Catalunya. Niet in het hotel ontbeten, maar lekker elke dag een ander tentje opgezocht. Barcelona is een fantastische stad en heeft ons geweldige herinneringen gegeven!

Marcel Prins

Chelsea - Everton

Benfica - Ajax dd. 07-11-2018

Afspraken worden keurig nagekomen

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Alles via internet geregeld, bij aankomst in Lissabon stond bij het hotel een keurig pakketje klaar met de tickets en champions league shawl Benfica - Ajax, als onpartijdige voetbal liefhebber een geweldige reis gehad.

Benfica-Ajax 07-11-2018

Barcelona vs InterMilan. 24/10/18

Sterke punten van dit bedrijf.

Prima service. Compleet volgens afspraak netjes geleverd met goede extra informatie

Sophia

12 nov AC Milaan-Juventus

Prima geregeld

Het was fantastisch!

Celtic - hearts op 3/11/2018

Sterke punten van dit bedrijf.

Goed geregeld ; niets aan te merken!

Geweldig!

Jac

Dortmund-Bayern, 10-11-18

Sterke punten van dit bedrijf.

Ik kocht een week voor tijd 3 kaartjes voor deze wedstrijd en kreeg nog stoelen naast elkaar ook.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

fantastische wedstrijd, mooi hotel en prima openbaar vervoer tussen hotel en stadion

Chrystal palace en Chelsea 11-11-18