Informatie over het verloop van uw order
9.8/10

Mark Van veen

Beste aanschaf zowel voor mijn voerboot.als voor mijn rubberboot bespaart mij veel gezwou met lood accu's. Prijs kwaliteit zeer goed degelijk robuust ,water dicht kan tegen een stootje en is goed... Beste aanschaf zowel voor mijn voerboot.als voor mijn rubberboot bespaart mij veel gezwou met lood accu's. Prijs kwaliteit zeer goed degelijk robuust ,water dicht kan tegen een stootje en is goed beveiligd tegen leeg varen .makkelijk in gebruik van beste kwaliteit stekkers en laders

Mark Van veen

Beste koop voor mij in jaren.zowel voor voerboot,diepte meter en vervanging voor twee lood accu's van 24 kilo stuk.ga ik nu stuk lichter de deur uit.koffer die ik heb is 75ah die uk met gemak een... Beste koop voor mij in jaren.zowel voor voerboot,diepte meter en vervanging voor twee lood accu's van 24 kilo stuk.ga ik nu stuk lichter de deur uit.koffer die ik heb is 75ah die uk met gemak een volle week gebruik zonder echt hellemaal leeg te varen.rubuust,water dicht,kan er alles mee laden telefoon,lampen laptops,accu's voor camera ect. Beveiligd voor leeg varen.beste kwaliteit verbinding (stekkers)

Jeroen van der worp

Nette en goede service

Reitsma

Goed product; voldoende info; snelle levering