Informatie over het verloop van uw order
9.8/10

Goede snelle service

Kwaliteit is zeer goed

model stickers met omschrijving

Matthijs Hesselink

Mooie lithium accu set laten maken door voerbootaccu.nl.
Werd super meegedacht en ben netjes geholpen, overal is een oplossing voor!
Prima prijs/kwaliteit verhouding de accu’s zijn bijna...
Mooie lithium accu set laten maken door voerbootaccu.nl.
Werd super meegedacht en ben netjes geholpen, overal is een oplossing voor!
Prima prijs/kwaliteit verhouding de accu’s zijn bijna niet leeg te krijgen! Zeer tevreden echt een aan rader!

Geen!

Nick

Afgelopen zomer de accu 12V75Ah besteld. Na vakkundig advies en snelle levering, heb ik de accu inmiddels een aantal maanden in gebruik.
Wat een super accu in een prachtige robuuste koffer...
Wat een super accu in een prachtige robuuste koffer met een enorme vaartijd! Chapeau👍

Martijn

Heb meerdere accu's voor de voerboot en dieptemeter. Goed product met een goeie service. Dikke aanrader.

Tim Scheffer

Ik heb afgelopen voorjaar twee accu's gekocht bij voerbootaccu.nl de 25 en 75 amp versie. Zeer tevreden over. Goede service en een goed product. Zeer laag gewicht is uiteraard een plus maar zolang... Ik heb afgelopen voorjaar twee accu's gekocht bij voerbootaccu.nl de 25 en 75 amp versie. Zeer tevreden over. Goede service en een goed product. Zeer laag gewicht is uiteraard een plus maar zolang deze er over doet om leeg te raken is wel t grootste pluspunt. Voor mij nu niet meer weg te denken uit mijn visserij.

Tim

Zeer goede communicatie. vlotte afhandeling. Zeer professioneel feedback en prima beantwoorden van specifieke vragen.

Van der Laan veiigheid vof.

Prima bedrijf nette afhandeling met betrekking tot mijn bestelling.

Kelvin

Na niet na behoren behand te zijn bij een andere accu leverancier contact op genomen met de heren van voerbootaccu. Zij hebben mij perfect voorzien van info en het contact tussen hun en mij verliep... Na niet na behoren behand te zijn bij een andere accu leverancier contact op genomen met de heren van voerbootaccu. Zij hebben mij perfect voorzien van info en het contact tussen hun en mij verliep eveneens perfect. Zo doende heb ik besloten om een koffer te kopen.

Anthon

Bij aanschaf goede prijs en kennis van zaken
Na enkele maanden ging mijn acculader defect en deze werd kosteloos geüpgrade naar een betere lader die binnen 2 dagen geleverd werd!
Echt...
Bij aanschaf goede prijs en kennis van zaken
Echt top dus

Bart

Top product en super service! Erg tevreden