Informatie over het verloop van uw order
9.8/10

Speek

Erg snelle levering. Daardoor geen handleiding van het product mee gestuurd.
Maar na telefonisch contact werd ik prima geïnformeerd over het product.

Snelle levering. Deugelijk product.

Duidelijke handleiding bij het product leveren.
Misschien een idee om aan te geven voor welke dieptemeter het product geschikt is.
waardoor er via Google gericht gevonden kan worden....
Duidelijke handleiding bij het product leveren.
waardoor er via Google gericht gevonden kan worden.

Oliver

Nice Service and perfect advice.
Fast shipment

Good Price

Bertus

Goed advies, direct de indruk dat je klant bent.

Eerlijk advies, beslist geen dozenschuivers.

geen.

Snellen en een goede levering

goede kwaliteit en snellelevering

Hans

goede uitleg zeer prettig geholpen fijne accu kan er lang op varen
Met mijn flluistermotor en super licht geen beur meer aan zware accu,s

Roy van der weide

Top accu. Van de week voor eerst uitgeprobeerd. Veel power. En je kan ontzettend lang varen. Ik kreeg het ding niet leeg. Snel vol te laden. Fijne stekkerverbinding. Kortom super.

Verzendingskosten naar België vind ik wel redelijk duur !

Ronald

Redelijk

Snelle levering en goed verpakt.

Nieuwe voorboot accu besteld, mijn merk stond netjes bij de accu vermeld Maverick, deze accu besteld 1 week voor vertrek naar Frankrijk.
Eenmaal in Frankrijk de nieuwe accu geplaatst voor de...
Eenmaal in Frankrijk de nieuwe accu geplaatst voor de eerste keer echt varen, dit ging dus niet goed, de voerboot maakte niet genoeg vaart en er kwam een heel raar geluid uit.de boot had geen diepgang genoeg.
Uiteindelijk bleek na controle bij de buurman die had dezelfde voerboot met Lithium accu, dat deze veel lichter is en dat je bij deze lichte voerboot accu een extra gewicht bij moet bestellen, echter staat dat niet op jullie website erbij vermeld helaas.
Gelukkig ben ik creatief en heb et zelf kunnen oplossen ter plaatse maar dat had niet nodig hoeven zijn.

Echter na het verzenden van deze recensie kreeg ik een reactie dat ze de website hebben aangepast en of ik mijn recensie wilde herzien, dat wilde ik in eerste instantie niet doen, maar na dat ik vanmorgen onverwacht een pakketje geleverd kreeg van voerbootaccu.nl was ik verbaasd.
Na het openen bleek daar een nieuwe onderplaat in te zitten ter gewichts compensatie zonder factuur.

Ik zeg dus bij deze dat het helemaal super is opgelost en ik dik tevreden ben over de service en snelle levering.

Groeten Ronald

Jaco Duijst