Informatie over het verloop van uw order
9.7/10
9.7/10
9.8/10

Matthijs

Elektromotor aangeschaft snelle levering! En een mooi product. Goed advies.

Kennis

Eric Wesyra

Goede communicatie.

1 op 1 advied

Age nielsen

Top

Super service snelle reactie

Olli

My second order this year and Magazin perfect consultation and Service.

Service and quality

I dont know what to improve

Oenejaap reitsma

Zeer goed

Carptwenty

VoerbootAccu heeft alle accu's geleverd voor de visboten van Carptwenty. Wij zijn 100% tevreden over de geleverde accu's. Super licht, compact, waterdicht en daardoor gemakkelijk om te wisselen bij... VoerbootAccu heeft alle accu's geleverd voor de visboten van Carptwenty. Wij zijn 100% tevreden over de geleverde accu's. Super licht, compact, waterdicht en daardoor gemakkelijk om te wisselen bij ons op het water. Daarnaast geeft VoerbootAccu uitstekende service. Als er onverhoopt toch iets mis gaat wordt er direct naar een oplossing gezocht. Echt top hoe VoerbootAccu hier mee omgaat, dit zie je niet vaak meer op deze manier!

Super goede service, denken echt met je mee en zijn bereid om een extra stap voor je te zetten. De geleverde accu's zijn kwaliteitsproducten die langere tijd topprestaties leveren. Op ons water... Super goede service, denken echt met je mee en zijn bereid om een extra stap voor je te zetten. De geleverde accu's zijn kwaliteitsproducten die langere tijd topprestaties leveren. Op ons water worden de accu's elke week zeer intensief gebruikt en dit gaat zonder noemenswaardige problemen. Nooit meer sjouwen met zware loodaccu's maar compacte accu's die veel betere presentaties leveren. Echt een aanrader!

Geen, we zijn 100% tevreden over VoerbootAccu!

Ik heb er een goede ervaring aan over gehouden. Duidelijke website, met de producten die jullie aanbieden.

Goede omschrijving van het product.

Net adres en erg snelle levering. Heb een waterdichte accu voor mijn dieptemeter besteld en die doet het erg lang en goed! Misschien niet de goedkoopste maar wel een die werkt met... Net adres en erg snelle levering. Heb een waterdichte accu voor mijn dieptemeter besteld en die doet het erg lang en goed! Misschien niet de goedkoopste maar wel een die werkt met a-kwaliteitscomponenten welke het weer langer uithouden.

Snelle levering en erg geduldige uitleg.

Feije

Positief

Persoonlijk contact en snelheid van reageren op vragen

Andreas

Sehr nette und kompetente Beratung, absolut weiter zu empfehlen