7.5/10
7.4/10
8.3/10

Goedkoop

Ver

Gaan niet netjes om met de wet koop op afstand, maken een berekening in eigen voordeel. De retourkosten zijn uiteindelijk geen €50 euro, en in een slecht geval ook geen €65,-. Er wordt een...

Ron Kuijpers

Vlondervloer besteld van Douglas hout. De levering was redelijk snel, binnen 2 weken, en de levering zelf was netjes. Goed verpakt en op de oprit geplaatst.

Duidelijke site en prijzen.

Helaas zijn er enkele planken bij die een totaal andere kleur hebben dan de rest. Wellicht hebben deze bovenaan op de stapel gelegen of in de zon. Het zou beter, mooier zijn als alle planken een redelijke zelfde kleur zouden hebben. Aangezien we de planken gaan beitsen maakt het niet zo heel veel uit, maar toch.

G . Ruijsch

Mwoah

Afterpay is volgens mij betalen na levering. Wij moesten betalen voordat de bestelling geleverd was. Dit is niet juist

Reactie Vlonderplankenwinkel.nl:

Geachte heer/mevrouw Ruijsch,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.

Hierdoor kunnen we onze kwaliteit en service verbeteren.

U gaf aan dat u gekozen had voor achteraf betalen, maar dat u toch moest betalen voordat de levering had plaatsgevonden.
Dit is inderdaad niet de bedoeling van achteraf betalen.

Normaliter wordt de factuur met 14 dagen verstuurd.
In de praktijk heeft de levering dan doorgaans al plaatsgevonden.

Bij u is waarschijnlijk de levering vertraagd waardoor u reeds de factuur heeft ontvangen voordat u de levering heeft gehad.

We hadden voor u het betalingstermijn kunnen verlengen als we hiervan op de hoogte waren geweest.
Helaas hebben wij hier geen inzicht in gehad waardoor u te vroeg de factuur heeft ontvangen.

Onze excuses voor de situatie die ontstaan is.

Met vriendelijk groet,
Vlonderplankenwinkel.nl

TVH

Helaas geen goede ervaringen. Eerst verkeerde spullen geleverd vervolgens nieuwe afspraak gemaakt voor het naleveren, dit is wederom niet goed gegaan. Nu maar hopen dat het bij de volgende levering...

Goed vindbaar op internet jammer dat alles na de bestelling niet goed is.

Misschien kan deze organisatie iets meer in haar medewerkers investeren.

Heb via internet, besteld en betaald. Goederen kwamen op tijd. Sommige planken waren langer dan besteld.

De tips die bij de producten stonden, de antwoorden op vragen per mail.

De betaling met afterparty werkte niet, dus toen gewoon iDEAL gebruikt.

hans jorna

Ik vind de kwaliteit van de schuttingdeur tegenvallen

Dgr. Hogervorst

Prima ervaring

Prima informatie, duidelijke site. Prima kwaliteit.

Blijf zo doorgaan.

Rob collignon

Snelle levering en een prima kwaliteit prijs verhouding

Snelle reactie na bestellen en keurige levering op het afgesproken tijdstip.

Nee.