7.5/10
7.5/10
8.3/10

Prima producten, tijdige levering.

Snelle levering maar kwaliteit van de planken was niet goed (1/3 was beschadigd). Wel netjes nieuwe planken verkregen. De communicatie hierover kan wel wat duidelijker en vriendelijker. Een...

Goedkoop, snelle levering.

Communicatie is wat kortaf en direct. Als je beschadigde planken levert, verontschuldig je dan hiervoor. Verder prima afgehandeld, ik ben een tevreden klant.

Prima product. Levering prima.

Alles verliep naar de wens

Snel geleverd

J. Zijlmans

Goede overzichtelijke site, gewenste artikelen zijn snel te selecteren en goed beschreven.
Er worden goede afspraken gemaakt m.b.t. de aflevering.
Zelfs de chauffeur neemt nog contact...

Zie boven.

Roy Witteveen

Hardhout voor een grote plantenbak. Vlonderplanken en palen. Zelf afgehaald. Fijne klantbediening. Belangrijk maar ook "bang for the buck" Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik kom zeker terug.

Even zoeken welke van de 3 websites gebruikt moet worden voor tuinhout, maar veel informatie.

Maatvoering van de 1.6 X`14.5 vlonderplanken varieerde van 13.6 tot 14.5 (ik had ongeveer 20 planken van veschillende lengte. ) Voor vlonders maakt dit niets uit maar voor een plantenbak wel. Mocht bij het afhalen zelf uitzoeken om dezelfde maat te krijgen. Verbeterpunt: Schrijf bij de beschrijvino van deze planken op de website dat de breddte kan varieren tussen 13.5 en 14.5 !

Jacqueline van Hamersveld

Zeer slecht. Ik had een bestelling gedaan bij tuinafscheiding.nl op 24 januari.
12 februari heb ik zelf geannuleerd omdat ik nog steeds niet mijn bestelling had ontvangen.
Ik moest zelf...

Totaal geen sterke punten. Sterker nog ik werd aan het lijntje gehouden door te zeggen dat het volgende week binnen zou komen.

Betere communicatie. Een excuses kan niet eens gemaakt worden. Op de website stond 3a5 werkdagen geleverd. Dat is nu inmiddels aangepast

Martijn

Eerst gebeld, goed advies gekregen, vervolgens besteld, alles netjes geleverd.

alles is goed: zowel de website als de telefonische service, als de bezorging

U heeft mij rvs schroeven aangeraden voor het bevestigen van gaas aan hardhouten palen. Maar die schroeven breken heel snel. De 'experts' in mijn vriendenkring hebben mij later verteld dat dit een nadeel is van rvs schroeven. Volgende keer graag oversized rvs of gewoon staal adviseren.

Hekwerk uitgekozen en gekocht

Is zeer goed geregeld allemaal

Goede info.