7.5/10
7.5/10
8.3/10

Snel levering, good kwaliteit.

Vragen/eisen van klanten goed gereageerd.

Sommige producten worden in pakket geleverd. Hoeveelheid kan beter gecontroleerd worden.

Goede gebruikersvriendelijke website

afhandeling en communicatie goed

Prima bedrijf, gemakkelijk bestellen en vrij snelle levering.

Henk Monsieurs

Bruine Douglasplanken

Avond voor dag van levering nog een richttijd van levering mailen of doorbellen.is onnodig om hele dag thuis te moeten blijven.al is het maar een dagdeel zoals voor of na de middag.

Johnny Hiralal

Zeer ontevreden.ik heb wat goederen besteld op 8 mei ,vandaag is het 23 mei en nog steeds niks ontvangen.Op de website staat levering binnen 8 tot 10 dgn. niet dus.Heb vorig week navraag gedaan via...

Geen sterke punten

Het zou erg fijn zijn als men bij vertraging levering de klant effe op de hoogte stelt.

We zijn niet helemaal tevreden, de betonwanden waren een verkeerde maat, erg vervelend , de hovenier moet nu extra komen en pas over twee weken kan dat, kost extra veel geld. De nalevering kon pas...

De jongeman die leverde op 8 mei in een woord super, maar in het vervolg moeten we dus ook de platen kennelijk meten.(?)

Laat in geval van fout materiaal leveren een busje paraat staan ergens voor een goed service dit is erg teleurstellend!

Anonieme

Ik kan nog geen oordeel geven de artikelen zijn nog niet geleverd

Mooie collectie

Info over de levering

Hadden precies wat ik nodig had, op tijd geleverd en keurig bezorgd

Goed overleg middels de chat tijdens de aankoop

?

Super ervaring gehad! Top kwaliteit van het hout. Snelle levering. Erg vriendelijk personeel! Aanrader dus!

F. van Herp

Kan nog geen oordeel vellen, wel betaald maar nog niets ontvangen