8.3/10
7.5/10
7.5/10
8.3/10

Roy Witteveen

Hardhout voor een grote plantenbak. Vlonderplanken en palen. Zelf afgehaald. Fijne klantbediening. Belangrijk maar ook "bang for the buck" Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik kom zeker terug.

Even zoeken welke van de 3 websites gebruikt moet worden voor tuinhout, maar veel informatie.

Maatvoering van de 1.6 X`14.5 vlonderplanken varieerde van 13.6 tot 14.5 (ik had ongeveer 20 planken van veschillende lengte. ) Voor vlonders maakt dit niets uit maar voor een plantenbak wel. Mocht bij het afhalen zelf uitzoeken om dezelfde maat te krijgen. Verbeterpunt: Schrijf bij de beschrijvino van deze planken op de website dat de breddte kan varieren tussen 13.5 en 14.5 !

Jacqueline van Hamersveld

Zeer slecht. Ik had een bestelling gedaan bij tuinafscheiding.nl op 24 januari.
12 februari heb ik zelf geannuleerd omdat ik nog steeds niet mijn bestelling had ontvangen.
Ik moest zelf...

Totaal geen sterke punten. Sterker nog ik werd aan het lijntje gehouden door te zeggen dat het volgende week binnen zou komen.

Betere communicatie. Een excuses kan niet eens gemaakt worden. Op de website stond 3a5 werkdagen geleverd. Dat is nu inmiddels aangepast

Martijn

Eerst gebeld, goed advies gekregen, vervolgens besteld, alles netjes geleverd.

alles is goed: zowel de website als de telefonische service, als de bezorging

U heeft mij rvs schroeven aangeraden voor het bevestigen van gaas aan hardhouten palen. Maar die schroeven breken heel snel. De 'experts' in mijn vriendenkring hebben mij later verteld dat dit een nadeel is van rvs schroeven. Volgende keer graag oversized rvs of gewoon staal adviseren.

Hekwerk uitgekozen en gekocht

Is zeer goed geregeld allemaal

Goede info.

Betrouwbare uitstraling door aanwezigheid van een fysieke winkel, het assortiment is voordelig en uitgebreid.

Mooie website, goede service.

Verzendkosten zijn te hoog.

Je bestelt iets op website A. En krijgt vervolgens reactie van website B. En een uitnodiging voor een review over website C.
Heel ondoorzichtig allemaal.

Heel ondoorzichtig allemaal.
Vebeter dat.

Peter de lange

Prima. 1 klein verbeterpuntje, nl graag een bevestiging van de bestelling

Flexibel

Zie boven en een tweede punt is het informeren over de aflevertijd

Leon

Erg klantvriendelijk en behulpzaam. We hadden een vergissing gemaakt bij de bestelling. Hierover een dag later telefonisch contact opgenomen. Aanvulling op de bestelling kon meteen geregeld worden...

Goede website en goede instructiefilmpjes op YouTube.

Koos

Douglas schermen besteld,mooi hout ..slecht geschroefd(scheef en te kort)

Goede communicatie ,goede levering/afhandeling

Meer tijd nemen voor het schroeven!...anders gewoon schieten met rvs ring nagels!?