7.2/10
6.6/10
7.2/10
7.1/10
7.1/10

Ik moest helaas wegens familieomstandigheden mijn vlucht naar Calgary annuleren. Omdat ik voor mijn verzekering een annuleringsbewijs nodig had, kontakt gezocht met vleigtickets.nl. Effe bellen...

makkelijk boeken

klantenservice kan stukken beter..... Deze is wel heel erg slecht. In ieder geval in mijn situatie.. een begrafenis moeten regelen en dan tot 4 x terug moeten bellen omdat het bewijs van annuleren niet klopt.... en een belletje plegen betekent minstens 10 minuten in de wacht hangen. En de klok(lees geld) tikt wel door.....

Gisteren voor het eerst bij dit bedrijf geboekt, maar nu al grote vraagtekens bij de organisatie.

Boeking via internet geregeld EN betaald, krijg je GELIJK daarna een bericht dat de...

Website oogt professioneel, helaas is dit een farce.

Bereikbaarheid
Boekingen die betaald worden ook daadwerkelijk doorzetten. Het is onmogelijk dat dit zo lang duurt terwijl er al betaald is!!!
Komt over als oplichterij.

G. van Hassel

Vliegtickets geboekt via dit bedrijf, maar kreeg meteen een mail dat de boeking mislukt was.
Moest 24 uur wachten maar geen bericht......Telefonisch onbereikbaar, verdienen veel geld aan die...

Tot nu toe geen sterke punten

Telefonische bereikbaarheid, betere informatie op de website dat het mogelijk kan zijn dat een boeking mislukt

Beste meneer van Hassel,

We vinden het jammer dat de boeking in eerste instantie niet is gelukt. Helaas kan er tussen de verschillende systemen die met elkaar moeten communiceren om een boeking volledig af te wikkelen wel eens een communicatiefout optreden. Hierbij willen we onze excuses aanbieden dat we slecht bereikbaar zijn geweest. Gelukkig hebben we de boeking alsnog handmatig voor je in orde kunnen maken.

We wensen je alvast een goede reis

Groet, Vliegtickets.nl

Zwak als er zich problemen voordoen. Totaal geen klantvriendelijke benadering. Afblijven en rechtstreeks boeken.

Reactie Vliegtickets.nl:

We vinden het erg jammer dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. We zouden graag iets meer willen weten over de problemen waar je tegenaan gelopen bent. Zou je deze aan ons kenbaar willen maken door te mailen naar customercare@vliegtickets.nl? Alvast hartelijk bedankt hiervoor!

Groet, Vliegtickets.nl

Word volwassen, vliegtickets.nl

overzichtelijk

Vliegtickets.nl laat in het midden bij wie je je tickets boekt: op de site en volgens de reclame biedt vliegtickets.nl dit aan, maar de voorwaarden en de afhandeling vertellen een ander verhaal. Vliegtickets.nl schuift in de voorwaarden alle verantwoordelijkheid af (is slechts degene die je met de uiteindelijke dienstverlener in contact brengt). Die dienstverleners zien dat natuurlijk anders en de klant heeft een andere verwachting. Aan deze verwachtig blijkt ook nu vliegtickets.nl weer niet te kunnen en willen voldoen. Mijn tip: grow up en word een echte dienstverlener waar je klanten iets aan hebben wanneer het een keer niet zo gaat als verwacht. Of blijf een goedkope affiliate die nog een paar jaar op zijn klanten parasiteert en ze in de kou laat staan zodra het geld bij vliegtickets.nl binnen is.

Gert-Jan Wiekart

Erg vervelend dat ik niet de geven van mijn paspoort kan invoeren, maar dat later en afzonderlijk moeten doen bij de luchtvaartmaatschappij. De doorverwijzingsapp werkt bovendien niet. Van...

Zie hierboven

Beste Gert-Jan,

Bedankt voor het delen van uw feedback.

Wij hebben geen paspoortgegevens van reizigers nodig om een reservering tot stand te brengen. U hoeft deze dan ook niet via onze organisatie aan te leveren. De luchtvaartmaatschappij daarentegen wilt deze informatie wel van u ontvangen. De gegevens worden gecontroleerd bij het inchecken op de luchthaven maar indien je ervoor kiest om online in te checken, worden de paspoortgegevens hier reeds gevraagd en gecontroleerd, dit omdat je de incheckbalies op de luchthaven tenslotte voorbij loopt met een online check-in.

Met betrekking tot het telefonische contact willen wij je wijzen op het telefoonnummer op de boekingsbevestiging. Dit is een telefoonnummer speciaal voor onze vaste klanten en hiermee kun je op basis van lokaal tarief contact met ons opnemen.

L. Franssen

Vliegtickets op zich: perfect, ik kan niet anders zeggen. Autohuur: doffe ellende, doe dit rechtstreeks bij een verhuurbedrijf. De vlag dekt de lading niet. De overeenkomst zegt: volledige...

Snel, eenvoudig en efficiënt boeken. Vaker gebruikt, ik weet dat het goed gaat. Tijdige info als er iets verandert aan een vlucht.

De voorwaarden van de autohuur zijn misleidend. Volledige bescherming wordt omschreven als alle schade aan de buitenkant van de auto is gedekt inclusief mechanische onderdelen van de auto. Veel goedkoper dan via het verhuurbedrijf, roept de ad. Je denkt op rozen te zitten, alles, incl. diefstal, vandalisme en bedenk het maar. Blijkt bij schade door een aanrijding nog een verborgen eigen risico te hebben. Afkoop: 171,45 euro voor een weekje. Dit aspect dient direct duidelijk te zijn, incl. de omvang van die additionele kosten, want die zijn niet mis. Een auto huur je voor een appel en een ei, daarna betaal je voor de verzekeringen een vermogen.

Beste L. Franssen,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Indien er een huurauto wordt gereserveerd is er de mogelijkheid om te kiezen voor het pakket 'Volledige Bescherming'. Dit pakket sluit je af via onze leverancier Rentalcars en is niet inzichtelijk voor de lokale verhuurders. Derhalve wordt er ook geadviseerd om geen extra verzekeringen ter plaatse af te sluiten, hierin heeft u uiteraard wel eigen keuze maar hierdoor komt het voor dat u zich dubbel verzekerd en dat is uiteraard onnodig. Overigens kunnen lokale verhuurmaatschappijen te allen tijde verzekeringen en andere diensten extra aanbieden. Bij ondertekening van de huurovereenkomst gaat u hiermee akkoord.

Indien er schade wordt gereden dien je aan de verhuurder ten minste het eigen risico te voldoen. Deze wordt bij het ophalen van de huurauto als borg op de creditcard ingehouden. Zonder schade wordt de borg bij het inleveren van de huurauto weer vrijgegeven. Indien je kosten hebt betaald t.w.v. het eigen risico aan de verhuurmaatschappij, ben je hiervoor verzekerd via de dekking ''Volledige Bescherming'' en kan er een claim bij de leverancier Rentalcars worden ingediend om dit bedrag retour te ontvangen op je rekening.

Voor verdere inhoudelijke vragen kan je contact met ons opnemen via 023 75 11 490 of contact@vliegtickets.nl.

Eben

Bestel je online tickets, geeft het systeem een error na betaling, kun je een duur nummer bellen waar niet opgenomen word, na drie dagen contact gekregen en verkeerde tickets gekregen… wijzigen kan,...

nee

ermee stoppen

Beste Eben,

Hartelijk dank voor je feedback.

Via onze website is er verschillende keren geprobeerd te reserveren. Helaas is dit mislukt maar zijn de betalingen wel ontvangen. Dit is mogelijk het gevolg van een technische issue of onderbreking tijdens het online boekproces. Wij hebben (schriftelijk) contact hierover gehad met de hoofdboeker en conform de wensen en details van de hoofdboeker de juiste tickets gereserveerd. Dit is o.a. een vroege ochtendvlucht voor de heenreis zoals verzocht per e-mail. Er is daaropvolgend een boekingsbevestiging verzonden en wij wijzen de hoofdboeker er op deze goed te controleren. Bij eventuele fouten of misverstanden kunt u contact met ons opnemen en onderzoeken wij de mogelijkheden voor een wijziging. Voor een wijziging zijn wij en de reizigers gebonden aan de tariefvoorwaarden van de tickets die door de luchtvaartmaatschappij zijn opgesteld, het is niet mogelijk om hiervan af te wijken. Indien een wijziging wordt toegestaan door de luchtvaartmaatschappij, brengen zij hiervoor wijzigingskosten in rekening en eventueel tarief- en taksverschil. Dit tarief- en taksverschil is afhankelijk van de beschikbaarheid en het tarief van de gewenste vlucht(en).

Indien je de vlucht(en) wenst te wijzigen, kan je hiervoor telefonisch contact opnemen met ons Customer Experience Center.

Customercare Vliegtickets.nl

Voeg mij bij de opmerkingen van Judith: veel te veel administratie kosten (laatste keer Vliegtickets.nl dus) en onduidelijkheid over bagage (slecht).

1 geen administratie kosten
2 meteen informatie over bagage en mogelijkheden + kosten

Chris

De klantenservice mailt niet terug, en telefonisch is het bedrijf niet berijkbaar. Als je al een wijziging kan maken dan wordt dat niet online weergegen.

GEEN

Betere dienstverlening

Beste Chris,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Je hebt jouw feedback via verschillende kanalen met ons gedeeld en inmiddels is de kwestie afgehandeld. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ervaren. Zoals reeds geinformeerd is er een fout gemaakt in de berekening en hebben wij dit rechtgezet voor jou.