Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company703
7.2/10
78 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.nl met 7.2/10. Gebaseerd op 703 ervaringen.

Onvoldoende (4/10)

nog niet

maak die telefoon wat voordeliger

Score voor Vliegtickets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Eindelijk eens boeken via vliegtickets .nl en gelijk betaald en bevestigd maar daarna bericht wij hebben niet voor u kunnen boeken, dan maar even bellen en dan kom je in een onzettend dure wacht lijst. tot 22 eu.

Diana
Slecht (3/10)
Diana

nee

Bizar dat je wel gratis kunt wijzigen/corrigeren voor 8 uur 's avonds, maar als je na 8 uur boekt heb je geen mogelijkheid om dit te doen.
Nu veel geld kwijt en ingeleverde airmiles kwijt.
Bied gewoon iedereen de mogelijkheid om binnen 24 uur gratis een wijziging te doen, ook als de klantenservice er niet meer is.
Beantwoord de mail van je klanten.

Score voor Vliegtickets.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Dochter en vriendin boeken tickets voor heen en terugreis naar londen. bij de bevestiging blijkt dat het ticket voor de terugreis niet op 1-9 2017 maar 1-10 2017 staat. ze bellen direct, maar helaas de klantenservice is maar tot 9 uur bereikbaar. dus meteen een mail gestuurd of dit gecorrigeerd kan worden en de volgende ochtend gebeld. .
helaas... kosteloos wijzigen/annuleren kan maar tot 8 uur 's avonds! je kunt je ticket om boeken als je 165! euro per persoon bijbetaalt! .
bizar dat je als je 's avonds na 8 uur boekt en de boeking is niet goed gegaan, dus je wil dat direct wijzigen, je vette pech hebt. het feit dat je na 8 uur boekt en dus niet kunt wijzigen voor 8 uur is jammer, maar helaas... regels... .
lang verhaal kort als ze 's middags hadden geboekt en hadden moeten wijzigen, was de wijziging van het retourticket gratis geweest. nu omdat ze het 's avonds hebben geregeld mogen ze heel veel geld betalen en is er niets aan te doen. de mail is nu 2 dagen na dato nog steeds niet beantwoord. (we lopen een beetje achter...) en via de telefoon is er niets anders dan een standaard reactie. gesprek ongeveer als volgt: na 9 uur zijn we dicht en niet bereikbaar. en helaas de regels zijn zo. hadden ze voor acht uur gebeld was het gratis mogelijk geweest... ja maar toen hadden ze nog niet geboekt... helaas dan kan het niet meer gratis.... .
we kunnen het voor u wijzigen, maar dan kost het 165 euro p.p. .
hoop ellende, geld en airmiles kwijt en stress en verplicht nieuw ticket voor de terugreis moeten kopen, want ja ... je moet toch terug. absoluut geen klantvriendelijke houding.

Matig (5/10)

makkelijk door het programma

blokje inbouwen om een vegetarisch maaltijd te kunnen bestellen
we vliegen altijd ver, dus is een goede vegetarische maaltijd prettig.

als je achteraf een correctie wilt doorgeven, kun je dat nergens; noch telefonisch, noch via de site. Vandaar dat we opnieuw een ticket moesten bestellen omdat het ticket naar een foutief opgegeven mailadres gestuurd was.

Score voor Vliegtickets.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn vegetarisch, maar kunnen dit niet opgeven......

R. Arslanian

Ik heb onlangs een boeking voor 3 personen gedaan en al betaald, maar vanwege onze nieuwe omstandigheden konden we niet de vliegreis gebruiken, dus moest ik annuleren en na paar weken heb ik mijn geld min een kleine bedrag betreft boekingsservice teruggekregen, dankzij de snelle reageren van vliegticket.nl, het was echt een positieve ervaring met deze respectvolle website. .
r. arslanian.

geen enkele

Boeking veel te duur, airmiles voor nop ingewisseld en een inhoudsloze reactie als reactie op mijn klacht

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Waardeloze afhandeling van een klacht.

Denise
Denise

Verkopen snel maar dan houdt het ook op

Geen hulp bij calamiteiten
Zeer Slecht bereikbaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Onze vlucht ( geboekt bij vliegtickets.nl) werd om half zeven in de ochtend van vertrek geannuleerd. de betreffende maatschappij direct gebeld en die verwees ons naar het kantoor waar we geboekt hadden: vliegticket.nl, helaas was deze pas om 09.00 bereikbaar. direct om 9 uur gebeld, eerst 20 minuten in de wacht gestaan, hun advies : ' ga maar eens kijken op de luchthaven of zij wat weten'. alsof je twee uur gaat rijden om eens te kijken of iemand iets weet! we werden aan ons lot overgelaten! ondanks dat wij bij hen voor 1800 euro aan tickets hadden gekocht! ons is niet duidelijk wat de meerwaarde van vliegticket.nl is..
voortaan boeken wij rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij zelf.

Voldoende (6/10)

is me niet opgevallen.

meer helderheid over overstapplekken.
helderheid hoe achternaam in te vullen, als er tussenvoegsels zijn. moet dat nu allemaal aan elkaar geschreven zijn of niet? zo'n voorbeeld erbij in opnemen in het voorbeeldlijstje zou verhelderend werken.

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Net een boeking gemaakt naar slc. blijkbaar toch niet helder. ik dacht overstap in nyc te hebben en dat is nu chicago....
en bij doorgeven aan icall om in mijn agenda op te nemen komt er een andere tijd te staan, 1,5 uur later. dan zou ik toch riant mijn vliegtuig missen... hoe werkt dit?.

Elma
Zeer goed (9/10)
Elma

Zeer makkelijk in gebruik.

Score voor Vliegtickets.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wederom geboekt bij vliegtickets. werkt allemaal eenvoudig en handig.

M.C. de Groot-blok
Voldoende (6/10)
M.C. de Groot-blok

het vergelijken van alle mogelijke vluchten en het aangeven welke optie de beste is.

zie boven

Reactie Vliegtickets.nl:

Beste M.C. De Groot-Blok,

Hartelijk dank voor jouw feedback.

Het is spijtig te vernemen dat je het online boekproces hebt moeten verversen doordat er geen vluchtgegevens werden geladen. Dit is mogelijk een tijdelijke technische issue geweest, waarvoor oprechte excuses. In dat geval is het altijd aan te raden om de zoekopdracht opnieuw uit te voeren. Hopelijk heeft dit tot een beter resultaat geleid.

Air Miles kunnen enkel tijdens het online boekproces worden ingewisseld en zijn niet te combineren met de inwisseling van een kortingscode. Indien je aan de voorwaarden voldoet, ontvangen wij graag het kaartnummer, de naam van de kaarthouder en het aantal Air Miles dat je had willen inwisselen per e-mail via customercare@vliegtickets.nl o.v.v. ''feedback 2559737'' zodat wij kunnen kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen.

Alvast bedankt voor jouw medewerking.

Groet,
Vliegtickets.nl

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Net een retour klagenfurt gekocht. lukte niet direct, want als je je datum 1 dag wijzigt en door wil gaan blijft het scherm maar malen om de juiste vluchten te vinden. je moet dan helemaal opnieuw opstarten en beginnen. het lukte ook niet zoals in de aanbieding stond om mijn airmiles in te wisselen. nieuw wachtwoord aangemaakt, maar pakte hij niet.

André Renkema

Van alles, zie hierboven website, boekingssysteem, klantenservice nakomen van afspraken etc

Heel slecht.
heb gisteravond twee uur gedaan om een vlucht te boeken. telkens ging het mis terwijl er aangegeven werd dat er nog voldoende stoelen beschikbaar waren. klantenservice niet meer open en ook annuleren niet meer mogelijk. uiteindelijk wel tegen € 100 meer een retour geboekt. blijkt nu dat dezelfde vlucht vandaag wel te boeken voor € 100,00 minder. .
ik heb direct contact opgenomen met het contactcentrum. maar ondanks de vriendelijke elroy wilden ze helemaal niets doen. zelfs de toegezegde vergoeding in de vorm van een voucher, waarvan gezegd werd dat deze vandaag zou worden gemaild is niet nagekomen.
al met al heel heel slecht!.

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41