Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company691
7.3/10
Goed (8/10)
78 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.nl met 7.3/10. Gebaseerd op 691 ervaringen.

Hassan rerhioui
Hassan rerhioui

Zier goed.

A. Meijer

Zojuist een vliegticket geboekt waarbij ik air miles poogde in te leveren. bij afrekening kwam er te staan dat het niet sufficient was, waardoor ik vervolgens niet kon afrekenen met de korting maar waarbij de airmiles wel afgeschreven zijn.

Jim
Slecht (3/10)
Jim

Actievere klantenservice

Score voor Vliegtickets.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Gisteravond geboekt voor een vliegreis naar corsica, geboden korting betalen met airmailes kwam niet voor in het boekingsproces..
na zeer traag contact via whatsapp kregen we een zwak antwoord dat het niet meer hersteld kon worden en dat de airmailes optie gewoon in het boekingsproces voorkomt.

Martin
Martin

Zelfs ik, als digibeet, kwam eruit. Ook dat wil wat zeggen.

Stond er een dag voor het boeken nog MEIDEAL bij, na een nachtje er over slapen van ga ik wel of ga ik niet was dat verdwenen! Vond ik wel wat misleidend... En dan natuurlijk al die mogelijkheden voor (over?)verzekeren.
Bovenstaande doet natuurlijk op zich niets af aan het bestelgemak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb net voor de tweede keer via de site een ticket gekocht dus dat zegt genoeg.

Goed (8/10)

Gemak en snelheid van boeken over de hele wereld.

Ik zou graag minder aanbiedingen zien die nogal afleiden van het boeken zelf.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback! Dit wordt erg gewaardeerd.

We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze online bookingstool. De feedback met betrekking tot de aanbiedingen, hebben wij gedeeld met de verantwoordelijke afdeling(en) binnen onze organisatie. Zij zullen onderzoeken of, en zo ja, waar onze informatievoorziening eventueel kan worden aangepast. Wij willen aan onze klanten echter een volledige reis aanbieden inclusief de benodigde verzekeringen en eventueel hotel(s) en autohuur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima booking tool maar je moet wel bij de les blijven om allerlei extra kosten te vermijden.

Juan A. Fernandez Cruz
Juan A. Fernandez Cruz

Punten waren duidelijk

Gaat zo door

Beste Juan,

Bedankt voor jouw feedback!

Wij zijn erg blij te vernemen dat je tevreden bent met onze website en dienstverlening en hopen jou in de toekomst opnieuw bij ons te verwelkomen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is mijn eerste keer dat ik via de site vliegtickets.nl een ticket heb gekocht en had er geen problemen gezien.
om de boeking te reserveren alles was best duidelijk.

Voldoende (6/10)

Uitgebreide selectiemogelijkheden en ruime keuze.

Opties en reclame minder opdringerig maken en het realiseren van korting waar je mee gelokt wordt wel goed zichtbaar maken.

Beste,

Bedankt voor jouw feedback!

We zijn blij te vernemen dat jij tevreden bent over onze website.

Het klopt dat er geen mogelijkheid is geweest om de kortingscode van de meideal te incasseren omdat een kortingscode niet gecombineerd kan worden met de inwisseling van Air Miles. Als er Air Miles worden ingewisseld, vervalt de mogelijkheid om een kortingscode in te vullen. Je hebt dus zeker wel goed opgelet!

De feedback met betrekking tot de opties en reclame hebben wij gedeeld met de verantwoordelijke afdeling(en) binnen onze organisatie. Zij zullen onderzoeken of en zo ja, waar onze informatievoorziening hieromtrent kan worden aangepast.

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In zijn algemeenheid goed, zoeken van vluchten werkt relatief eenvoudig. bij het boeken, bevestigen en betalen kwam ik wel allerlei optiemogelijkheden prominent tegen, maar de mogelijkheid om de 25 euro korting te incasseren niet meer (profiteer nu van € 25,- korting per boeking met actiecode: meideal). misschien dat ik niet goed opgelet heb maar dat is op mij misleidend overgekomen..

Onacceptabel (1/10)

nee

nee

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback!

Naar aanleiding van de feedback hebben wij de bagagevoorwaarden van het ticket gecontroleerd. Er zijn 2 stuks ruimbagage met elk een maximaal gewicht van 32 kilogram inbegrepen. Je zult van ons een aparte e-mail ontvangen met meer informatie hieromtrent.

Score voor Vliegtickets.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bij antwoord op klacht over ruim bagage antwoorden ze dat het niet bij de boeking is in begrepen dat is gelogen ik heb geboekt met bagage alleen de bagage voor brazilien is meerkilo als voor nedelanders ik heb geboekt van uit brasilien en moest kilos bij betalen dat is niet juist.

Lekker gewerkt pik

Lekker gewerkt pik

Beste,

Bedankt voor jouw feedback en cijfers!

Lekker gewerkt pik.

margo
margo

snel en goedkoop

Beste Margo,

Bedankt voor het delen van jouw feedback!

Kortingscodes zijn helaas niet met elkaar te combineren. De meeste kortingscodes zijn een jaar geldig dus hopelijk kan je de Columbus korting op een volgende reservering verzilveren. Mocht dit binnen die tijd niet lukken, dan vernemen wij dat graag van jou. Wij zullen dan nagaan wat we hierin voor jou kunnen betekenen. Je mag hiervoor een e-mail sturen naar customercare@vliegtickets.nl. Wij ontvangen dan ook graag de code van de voucher.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima site en altijd goedkoop..
nadeel: de kortingscode van columbuslezers werd weer niet herkend. omdat deze ook niet stapelbaar is met bv de meideal verlies je dit columbusvoordeel.

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41