Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company710
7.2/10
77 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.nl met 7.2/10. Gebaseerd op 710 ervaringen.

Han Klaver
Onacceptabel (1/10)
Han Klaver

Mij aan het werk houden voor niets.

Ik ben al een uur aan het boeken en ik ben al 5 x opnieuw begonnen. Ik kan bijv. slechts 1 reiziger invoeren
maar ik wil er 2 aanmelden. Als ik de gegevens van de 2e reiziger (mijn vrouw) eindelijk heb kunnen invullen,
dan zijn mijn gegevens weer weg. Kortom een waardeloze website!

Score voor Vliegtickets.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik stuur een email- zoals door u opgegeven- om de problemen te melden, maar google zegt : " dit e-mailadres is onjuist!".
ik ben al een uur aan het boeken en ik ben al 5 x opnieuw begonnen. ik kan bijv. slechts 1 reiziger invoeren.
maar ik wil er 2 aanmelden. als ik de gegevens van de 2e reiziger (mijn vrouw) eindelijk heb kunnen invullen,.
dan zijn mijn gegevens weer weg. kortom een waardeloze website!.

Onacceptabel (1/10)

Opheffen dit bedrijf.

Score voor Vliegtickets.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wanneer je een vlucht bij vliegtickets.nl hebt geboekt en je wilt iets vragen of wijzigen of er klopt iets niet, kun je ze niet bereiken op geen enkele wijze. je wordt uren in de wacht gezet met een krakende bandopname en er wordt niet opgenomen. ze hebben diverse telefoonnummers, maar er is geen een bereikbaar. verder blijkt dat het annuleren binnen 24 uur uur niet gaat lukken als er na 20:00 uur geboekt is. verder kun je goedkope lowcost vliegmaatschappijen niet annuleren. je bent dan gewoon je geld kwijt.

Stl
Zeer slecht (2/10)
Stl

Service in het verleden

Afhandeling van klachten

Score voor Vliegtickets.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De nieuwe manier om niet uit te hoeven betalen bij een claim voor laagste prijsgarantie, lijkt totaal negeren en hopen dat men het gewoon vergeet. wordt misschien tijd voor een klacht bij de reclame code commissie: terwijl je bijna nooit de goedkoopste bent, wel hiermee adverteren op de website en claims negeren..

Voldoende (6/10)

Geef mensen langer de tijd om te beslissen of ze hun ticket nemen..

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De site werkt prima, het was alleen erg naar dat ik mijn pagina moest refreshen, waarna mijn ticket 60 euro duurder was geworden.

MasterClassBar
Uitstekend (10/10)
MasterClassBar

Beste MasterClassBar,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid van onze website en we hopen je uiteraard weer opnieuw van dienst te mogen zijn in de toekomst.

Score voor Vliegtickets.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Werkt iedere keer dat ik boek weer super eenvoudig.

Gert van den Berg
Voldoende (6/10)
Gert van den Berg

geen bijzonderheden

geen bijzonderheden

Beste Gert,

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Dit wordt erg gewaardeerd!

Helaas kunnen wij de storing die jij benoemd niet meer natrekken. Er kunnen geen storingen worden gevonden in onze systemen op de boekdatum. Excuses voor het ongemak dat je hiervan hebt ondervonden. Indien dit in de toekomst nogmaals voorkomt, is het advies om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij de mogelijke storing kunnen onderzoeken.

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het boeken was begrijpelijk. ik was tevreden met de ticket en de prijs..
het duurde meer dan een uur voordat ik kon betalen, elke keer was er een computerfout ergens in het systeem, zodat ik eruit werd gegooid. dat was heel ergerlijk.

Slecht (3/10)

Search engine is redelijk snel

Als je zakelijk wil boeken heb je een factuur nodig. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ik hier voor moet bellen (en daar een kwartier voor in de wacht moet staan). De beloofde factuur is overigens nog steeds niet binnen

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

De boekingsbevestiging is tevens de factuur. Separate facturen kunnen uiteraard te allen tijde worden opgevraagd bij ons. Voor zakelijke reserveringen hebben wij een speciale afdeling. Meer informatie over deze afdeling vind je hier: https://www.otravo.nl/zakenreizen/. Hier kun je gemakkelijk online reserveringen maken, ook kunnen onze zakelijke specialisten je hierbij assisteren. Deze hebben jarenlange ervaren in zakenreizen en zijn jou graag van dienst.

Score voor Vliegtickets.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ervaring is helaas niet positief; lange wachtijd en mis een goede factuur.

Onvoldoende (4/10)

nog niet

maak die telefoon wat voordeliger

Beste heer, mevrouw,

Het online boekingsproces is een aaneenschakeling van verschillende systemen. Op een aantal van deze systemen hebben wij geen directe invloed. Indien er sprake is van een technische miscommunicatie, storing of tussentijdse wijziging in de beschikbaarheid en/of het tarief dan kan het incidenteel voorkomen dat er buiten onze invloed de reservering niet succesvol wordt afgerond. Uiteraard proberen wij in een dergelijke situatie zo spoedig mogelijk te handelen om de poging alsnog af te handelen tegen de geboekte condities. Dit staat ook aangegeven in uw onze e-mailcommunicatie. Omdat de beschikbaarheid op vluchten en de bepaling van tarieven door luchtvaartmaatschappijen zich in een zeer dynamische markt begeven, is dit spijtig genoeg niet altijd mogelijk. Wij vinden het daarom enorm vervelend dat het in deze kwestie niet gelukt is om reserveringsopdracht onder dezelfde condities af te kunnen ronden.

In een dergelijke situatie zoeken wij naar de op dat moment beste mogelijkheid waarin u de vrije keuze houdt om hiervan gebruik te maken, of om de reserveringsopdracht kosteloos te annuleren. In het laatste geval ontvangt u een eventueel betaald bedrag zo spoedig mogelijk retour.

Graag willen wij benadrukken dat wij geen enkel voordeel hebben van een dergelijke situatie daar het verschil in tarief en luchthavenbelasting bij ticketafgifte wordt afgedragen aan de luchtvaartmaatschappijen.

Het door u betaalde bedrag is inmiddels op uw verzoek gerestitueerd.
Exuses voor het ongemak.

Score voor Vliegtickets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Eindelijk eens boeken via vliegtickets .nl en gelijk betaald en bevestigd maar daarna bericht wij hebben niet voor u kunnen boeken, dan maar even bellen en dan kom je in een onzettend dure wacht lijst. tot 22 eu.

Diana
Slecht (3/10)
Diana

nee

Bizar dat je wel gratis kunt wijzigen/corrigeren voor 8 uur 's avonds, maar als je na 8 uur boekt heb je geen mogelijkheid om dit te doen.
Nu veel geld kwijt en ingeleverde airmiles kwijt.
Bied gewoon iedereen de mogelijkheid om binnen 24 uur gratis een wijziging te doen, ook als de klantenservice er niet meer is.
Beantwoord de mail van je klanten.

Beste Diana,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Nadat een ticket definitief wordt geboekt zijn de tarief- en vervoersvoorwaarden van de betreffende luchtvaartmaatschappij(en) van toepassing. In de tariefvoorwaarden staan o.a. de regels en eventuele kosten met betrekking tot wijzigen en annuleren. Nadat een ticket definitief is geboekt, is deze nooit kosteloos wijzigbaar. Echter omdat er op de dag van vertrek een mogelijkheid bestaat om een ticket ongedaan te maken, bieden wij een uitzonderlijke service aan om tot 20:00 uur op doordeweekse dagen het ticket kosteloos te kunnen annuleren. Tickets van lowcost-luchtvaartmaatschappijen zijn uitgesloten op deze service. Deze service wordt tot dit tijdstip aangeboden omdat het een handmatige handeling betreft en onze klantenservice tot 21:00 uur op doordeweekse dagen is geopend.

Tijdens het online boekproces worden de wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij gedeeld. Deze zijn direct na definitieve boeking van toepassing. Een kosteloze wijziging hadden wij echter nooit kunnen uitvoeren voor uw dochter en vriendin, dit is afhankelijk van de tariefvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij en hier hebben wij geen enkele invloed op. Wij hopen de kwestie enigszins te hebben verduidelijkt.

Score voor Vliegtickets.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Dochter en vriendin boeken tickets voor heen en terugreis naar londen. bij de bevestiging blijkt dat het ticket voor de terugreis niet op 1-9 2017 maar 1-10 2017 staat. ze bellen direct, maar helaas de klantenservice is maar tot 9 uur bereikbaar. dus meteen een mail gestuurd of dit gecorrigeerd kan worden en de volgende ochtend gebeld. .
helaas... kosteloos wijzigen/annuleren kan maar tot 8 uur 's avonds! je kunt je ticket om boeken als je 165! euro per persoon bijbetaalt! .
bizar dat je als je 's avonds na 8 uur boekt en de boeking is niet goed gegaan, dus je wil dat direct wijzigen, je vette pech hebt. het feit dat je na 8 uur boekt en dus niet kunt wijzigen voor 8 uur is jammer, maar helaas... regels... .
lang verhaal kort als ze 's middags hadden geboekt en hadden moeten wijzigen, was de wijziging van het retourticket gratis geweest. nu omdat ze het 's avonds hebben geregeld mogen ze heel veel geld betalen en is er niets aan te doen. de mail is nu 2 dagen na dato nog steeds niet beantwoord. (we lopen een beetje achter...) en via de telefoon is er niets anders dan een standaard reactie. gesprek ongeveer als volgt: na 9 uur zijn we dicht en niet bereikbaar. en helaas de regels zijn zo. hadden ze voor acht uur gebeld was het gratis mogelijk geweest... ja maar toen hadden ze nog niet geboekt... helaas dan kan het niet meer gratis.... .
we kunnen het voor u wijzigen, maar dan kost het 165 euro p.p. .
hoop ellende, geld en airmiles kwijt en stress en verplicht nieuw ticket voor de terugreis moeten kopen, want ja ... je moet toch terug. absoluut geen klantvriendelijke houding.

Matig (5/10)

makkelijk door het programma

blokje inbouwen om een vegetarisch maaltijd te kunnen bestellen
we vliegen altijd ver, dus is een goede vegetarische maaltijd prettig.

als je achteraf een correctie wilt doorgeven, kun je dat nergens; noch telefonisch, noch via de site. Vandaar dat we opnieuw een ticket moesten bestellen omdat het ticket naar een foutief opgegeven mailadres gestuurd was.

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van jouw feedback! Dit is zeer waardevol voor ons.

Tijdens het online boekproces is het mogelijk om een speciale maaltijd aan te vragen, dit betreft onder andere ook een vegetarische maaltijd. Dit kan bij ''extra opties''. Uiteraard kan dit ook naderhand per e-mail, telefoon of Whatsapp. Dit geldt tevens voor andere aanpassingen, afhankelijk van de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij(en).

Wij zien dat er inmiddels e-mailcontact heeft plaatsgevonden met betrekking tot de aanpassing van het e-mailadres en de verzending van het e-ticket. Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling hiervan.

Score voor Vliegtickets.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn vegetarisch, maar kunnen dit niet opgeven......

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41