7.7/10
7.9/10
7.8/10
7.6/10

Natalie

Tevreden site levert wat verwacht wordt.

Hektisch

gemak

duidelijke info

Van Liefferinge JP

Vlotte website. Gemakkelijke reservatie. Dank U.

Snelheid van bediening

Neen

Voor een internet alfabeet , was het wel even wennen om mijn ticket in goeie banen te leiden;
Maar eind goed , al goed

Voorlopig niet, komt misschien later wel

Nico de vos

Heel goed .

Neen

VAN DER POEL

BEN TOTAAL ONDERSTEBOVEN ! GISTEREN 15/9 NA BETALING KREEG IN EEN MAIL DAT DE BOEKING OF RESERVATIE WAS MISLUKT ! MEN ZOU HANDMATIG PROBEREN HET IN ORDE TE MAKEN BINNEN DE 24 UUR.....WAS NIET...

Men is wel vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam ,Op face ook.

Goede info en correcte behandeling en antwoorden op de mensen hun oproepen en/of mails .Lange wachttijden aan de telefoon....welk betalend is....heb in totaal 30' aan 0,30€ ? Heb uiteindelijk een andere keuzetoets ingedrukt om toch IEMAND aan de lijn te krijgen .Bij vertellen ;Het was weekend.....?? Mensen aan de knoppen zetten die dit kunnen opvangen of meer mensen in dienst nemen misschien. Het is ook de kwestie met Ryanair dat voor onzekerheid zorgt....waar kan ik terecht anders ??

Beste heer, mevrouw,

Het online boekingsproces is een aaneenschakeling van verschillende systemen. Op een aantal van deze systemen hebben wij geen directe invloed. Indien er sprake is van een technische miscommunicatie, storing of tussentijdse wijziging in de beschikbaarheid en/of het tarief dan kan het incidenteel voorkomen dat er buiten onze invloed de reservering niet succesvol wordt afgerond. Uiteraard proberen wij in een dergelijke situatie zo spoedig mogelijk te handelen om de poging alsnog af te handelen tegen de geboekte condities. Dit staat ook aangegeven in uw onze e-mailcommunicatie. Omdat de beschikbaarheid op vluchten en de bepaling van tarieven door luchtvaartmaatschappijen zich in een zeer dynamische markt begeven, is dit spijtig genoeg niet altijd mogelijk.

Inmiddels zijn wij erin geslaagd om de reservering succesvol af te ronden en is de boekingsbevestiging en het e-ticket verzonden naar de hoofdboeker.

Excuses voor het ongemak.

geens

Altijd goede behandeling gehad

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback.
Dit waarderen wij enorm.

De Blaere Didier

Zeer goed

vlotte afhandeling , vriendelijkheid

nee misschien een puntensysteem voor korting

Beste Didier,

Bedankt voor de positieve feedback. Dit wordt erg gewaardeerd.
Jouw tip is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie, we zullen de mogelijkheden hiervoor onderzoeken. Bedankt daarvoor!

nico de vos

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback.
Dit wordt enorm gewaardeerd.

Vlot en perfect

Snelheid

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw feedback!
We zijn erg blij te vernemen dat u tevreden bent met het gebruik van onze website.