Vliegtickets.be

Vliegtickets.be Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.be? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company445
7.7/10
Goed (8/10)
84 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.be met 7.7/10. Gebaseerd op 445 ervaringen.

Rosa Verhoeven

wacht
Onacceptabel (1/10)
wacht

???

Bereikbaar zijn voor reizigers!

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het is is buitengewoon spijtig te vernemen dat u moeite heeft gehad met het opnemen van contact met onze organisatie. Inmiddels is dit contact hersteld en heeft onze Customercare afdeling uitgebreid de situatie onderzocht en u tevens van een oplossing voorzien.

Ik hoop dat u tevreden bent met de aangeboden assistentie van onze Customercare afdeling en namens het Vliegtickets.be team wensen wij u een mooie reis!

Score voor Vliegtickets.be:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Telefonisch niet bereikbaar als je met een dringende vraag zit..
je wordt steeds in wacht gezet - meer dan 30 minuten met als kost 0.30€ per minuut..

Voldoende (6/10)

Een correcte afhandeling van onze klacht met een positief resultaat zodat we met een vlucht 2 dagen later op onze bestemming zijn geraakt. Dit door het toedoen van een zeer vriendelijk man R.Gouwentak.
Goede service via mail: Customercare@vliegtickets / R.Gouwentak

Een bereikbaar telefoonnummer, waar correcte antwoorden op vragen geboden worden!
Bekwaam personeel die de problemen correct kunnen aanpakken.

Score voor Vliegtickets.be:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Negatieve ervaring met gemiste vlucht op dag van afreis wordt rechtgezet zodat wij 2 dagen later kunnen vertrekken..
na een zeer negatieve ervaring op de dag van afreis, telefonisch niet bereikbaar - steeds in wacht gezet worden met een oplopend kostenplaatje voor onze telefoonrekening! geen correcte service - door een fout aan de balie missen wij onze aansluitende vlucht. wij kunnen jullie niet bereiken op de dag van afreis, er wordt telefonisch geen gehoor gegeven aan onze hulpvraag..

Martine Comyn
Martine Comyn

Beste mevrouw Comyn,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Het is spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de tarieven op onze websites. Deze tarieven worden door de luchtvaartmaatschappijen in het wereldwijde reserveringssysteem geplaatst en hebben wij als reisorganisatie geen enkele invloed op. Uiteraard hanteren zowel wij als de luchtvaartmaatschappijen eigen verkooptarieven en kunnen er hierdoor verschillen ontstaan met concurrenten. Vliegtickets.be biedt de laagste prijsgarantie. Dit wil zeggen dat wanneer er via een vergelijkbare website (met .nl extensie) een lager tarief wordt gevonden op de boekdatum, wij het verschil terug betalen en u ontvangt van ons een bonus t.w.v. EUR 25,-. De voorwaarden van de prijsgarantie vindt u op onze website.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nooit meer! je vindt niet de goedkoopste tickets !!!.
mijn kinderen vinden vlug en rechtstreeks via touroperator veel goedkoper op zelfde vluchten .
dit is bedrog.

Geoffrey de Bel
Geoffrey de Bel

Beste Geoffrey,

Hartelijk dank voor jouw feedback.

Wat vervelend te vernemen dat er bagage is zoekgeraakt tijdens de reis!
Het is belangrijk dat jij dit zo snel mogelijk, direct na aankomst op de luchthaven, meld bij de luchtvaartmaatschappij. Zij zullen dan een zogeheten PIR rapport opmaken.

Hopelijk is de bagage inmiddels terug gevonden. Mocht je hierdoor kosten hebben gemaakt, kan je middels kwitanties een claim bij de luchtvaartmaatschappij indienen hiervoor.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Geen goede ben mijn bagage kwijt in stockholm niemand kan mij helpen heo ga ik deze terug krijgen morgen kom ik al naar huis.

Goed (8/10)

ik kreeg graag heldere informatie over mijn bagage: weet nu nog niet echt hoeveel ik mag meenemen als ruimbagage

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd.

Zojuist hebben wij het e-ticket nogmaals naar u verzonden. Hierop staan ook de bagagevoorwaarden. U mag 2 stuks ruimbagage met elk een maximum gewicht van 23 kilogram per passagier meenemen op reis.

Score voor Vliegtickets.be:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Over het algemeen best ok.

Leroy L
Leroy L

Beste Leroy,

Bedankt voor uw feedback.

Het is spijtig te vernemen dat u onze website als moeilijk heeft ervaren. Wellicht wilt u uw feedback hieromtrent gedetailleerd met ons delen? U kunt dan een e-mail sturen naar customercare@vliegtickets.be. Wij hopen u dan verder te kunnen inlichten en uw feedback kan dan eventueel gedeeld worden met de verantwoordelijke afdeling(en) voor eventuele aanpassingen. Alvast bedankt voor uw medewerking!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Men moet een geleerde zijn om jullie site te begrijpen en te gebruiken niet gemakkelijk.

Zeer goed (9/10)

Heel toegankelijk en overzichtelijk.

Beste,

Bedankt voor uw feedback!

Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met onze website en dienstverlening.

Score voor Vliegtickets.be:4.5/5

Heel degelijk!.

Flamur Ademi
Onacceptabel (1/10)
Flamur Ademi

proberen goedkoop vluchten te regelen

Klantenservice 0 , niet te bereiken als je ze nodig hebt

Beste Flamur Ademi,

Bedankt voor de feedback.

Het is spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.

Wij zijn zeven dagen per week, 365 dagen per jaar, geopend en proberen uiteraard zo spoedig mogelijk te reageren op inkomend e-mail- en telefoonverkeer. Door drukte is het soms mogelijk dat de wachttijden wat langer zijn dan normaal, hiervoor onze oprechte excuses.

Wij zien dat u op 15 mei jl. een e-mail heeft ontvangen naar aanleiding van uw klacht en hopen dat de kwestie hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

Score voor Vliegtickets.be:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Heel slechte service, nemen uren aan één stuk de telefoon niet op.

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.be is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland, daarnaast zijn wij ook aanwezig op de Vlaamse markt. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegticketprijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41