edwin

De site zelf is prima maar BOEK NIET in Dusseldorf bij LUXUS parking

De site zelf is prima maar BOEK NIET in Dusseldorf bij LUXUS parking

Je geeft je sleutels af en je gaat ervanuit dat ze je auto netjes parkeren op hun "parkeerplaats"( oud hobbelig terrein) , maar nee ze hebben er 20km mee gereden. Hoe dan? waar naar toe dan.
No more LUXUX parking for us!!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Het klopt inderdaad dat er met uw auto gereden is, namelijk om uw auto op een andere locatie van Park Luxus te parkeren. Dit is normaal en is ook vermeldt in onze voorwaarden en op onze website bij de veelgestelde vragen. Dit gebeurd bij veel parkings en is dan ook niet abnormaal of bewijs van een slechte service.
Mocht u dit willen voorkomen in de toekomst, dan kunt u beter kiezen voor een parking waarbij u uw eigen autosleutels kunt meenemen.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Theo Vos

Snel en duidelijk.

karla leys

Alles is perfect gegaan

Niels Doodeman

Marc

Fantastisch heel simpel, top.

Bob Kat

Goede reserveringsmogelijkheid, geen sleutel afgeven, goede prijs, goed bereikbare parkeerplekken

Marcel van de Wiel

Ik ben gestopt ik kreeg geen keuze dat mijn plugin hybride aan de stekker kon tijdens het parkeren

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Het klopt inderdaad dat u elektrisch opladen niet via onze website kunt reserveren. Dit kunt u ter plaatse bij de parking reserveren en betalen. Dit is wel altijd afhankelijk van beschikbaarheid. Ook bij officiële parkings is dit helaas niet vooraf te reserveren, maar moet er ter plaatse gekeken worden of er plek is bij de elektrische oplaadstations.
U kunt altijd de parking bellen na het reserveren via onze website, om de vragen of zij een oplaadplek voor u vrij kunnen houden natuurlijk.
Vliegen en Parkeren Klantenservice

Danny

Eenvoudige procedure!

Joke Hoogendoorn

Prima makkelijk te vinden.