Martijn

Top geregeld!

Vrij matig ervaring, geboekt voor 2 auto’s met 5 personen.
Werd 1,5 uur vooraf gebeld dat de transport busje waar we mee naar Schiphol gebracht zouden worden in de garage stond.
Moest...
Vrij matig ervaring, geboekt voor 2 auto’s met 5 personen.
Moest eerst iedereen zelf afzetten op Schiphol met alle bagage en dan doorrijden naar de parkeerplek. Werden we met normale personen auto afgezet op Schiphol.
De auto sleutels moesten we inleveren, dit was niet volgens de boeking, op de website stond juist dat je de sleutels mee mocht nemen.
Terug weg, 2 weken later, transport busje nog steeds niet beschikbaar, weer hele drama om in 2 delen naar de auto’s gebracht te worden. Ben je net moe terug van vakantie en wil je zsm naar huis krijg je dit nog.
Onderweg naar parkeerplek zat chauffeur constant op zijn telefoon en bij opmerken hiervan reageerde hij zeer geïrriteerd.
Op de website beschreven service moet beter nagekomen worden! En de overal service/communicatie moet beter.

Hamid bouglame

Mijn ervaring was toppie, een vriendelijke man heel beleefd en die gaf me nog advies waar ik het beste kon parkeren, kortom zeker een aanrader.

Tuten

Vlot en duidelijk te regelen

MPJA Hegger

Zeer tevreden

MAD

Prima, al meerdere keren van gebruikt gemaakt. Snel, duidelijk en probleemloos.

Jeroen

Alles liep op rolletjes!

Hans

Onze ervaring gaat eigenlijk over Aeropark in Charleroi, waarbij we door het veel te lange wachten op ons vervoer, alhoewel we ruimschoots op tijd waren, onze vlucht gemist hebben, met alle gevolgen... Onze ervaring gaat eigenlijk over Aeropark in Charleroi, waarbij we door het veel te lange wachten op ons vervoer, alhoewel we ruimschoots op tijd waren, onze vlucht gemist hebben, met alle gevolgen vandien. Extra kosten voor omboeken vlucht, extra overnachting, een dag verlies van ons reeds geboekte hotel en een nieuwe huurwagen mogen vastleggen. Volgende keer laten we ons naar de luchthaven voeren. Van ons krijgen ze geen cent meer.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wat vervelend om te horen!

Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via...
Goedemiddag,

Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via info@vliegenenparkeren.nl en hierbij het verhaal nogmaals willen delen, inclusief uw reserveringsnummer? Hiermee kunnen wij uw reservering terugvinden (die we op basis van uw e-mail niet kunnen vinden) en u wellicht verder helpen.
Zodra wij alle benodigde informatie hebben ontvangen kunnen wij contact opnemen met de parking en alles verder bespreken.

Nogmaals onze excuses dat uw parkeerervaring zo verlopen is. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.
Vliegen en Parkeren

Marije

Boek hier niet!! Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Kwamen niet opdagen op afgesproken tijdstip. Moest hals over kop op de duurste parkeerplaats parkeren en weg was mijn geld. Na een week elke dag... Boek hier niet!! Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Kwamen niet opdagen op afgesproken tijdstip. Moest hals over kop op de duurste parkeerplaats parkeren en weg was mijn geld. Na een week elke dag bellen nog steeds niemand bereikbaar. Ongelooflijk!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Marije,
Nogmaals onze excuses voor uw parkeerervaring, dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling.
Beste Marije,
Zoals besproken per mail hebben wij schriftelijk contact opgenomen met Garant Parking en zijn uw situatie aan het bespreken. We hopen u z.s.m. een passende oplossing te kunnen bieden.
Voor nu vragen we nog even om uw geduld, gezien de correspondentie zwart-op-wit dient te staan. U hoort spoedig van ons!
Charlotte - Vliegen en Parkeren

Esther Timmermans

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. De service van ParkingAirea was top! Vriendelijke mensen die je met alles wilden helpen.