SIEVERT BODDE

PRIMAA GEREGELD

SOFIE DE BRUYN

VLOTTE SERVICE

Emiel Freriksen

Uitstekend. Snel geregeld en voordeliger.

Sara

Vlotte en transparante boekingsmethode via de website

Leyla çakmak

Super snel geregeld om te reserveren maar ook super snel kunnen ze eruit gooien zodat ze zogenaamd volgeboekt zijn

Beste Leyla,
Beste Leyla,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Beide reserveringen zijn inmiddels volledig aan u teruggestort en staat binnen enkele dagen op uw rekening.
Onze excuses voor de vervelende situatie. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

Marcel van Wilpe

We hadden valetparkeren gereserveerd in frankfurt. Telefoon nummer was niet bereikbaar. Andere parkeergelegenheid moeten kiezen die dubbel zo duur was. Waardeloos

Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hebben inmiddels contact met u gehad via e-mail en het betaalde bedrag van uw reservering is vorige week volledig aan u teruggestort.
Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie.

Freddy Quinart

De reservatie werd om een ons onbekende reden geannuleerd door de aanbieder!
Terugbetaling…?

Beste Freddy,
Beste Freddy,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de parkeeraanbieder is geannuleerd, wordt uw reservering uiteraard aan u terugbetaald.
Zoals we u ook via e-mail hebben laten weten wordt het bedrag van uw reservering volledig aan u teruggestort. Wel hebben we hier wat informatie voor nodig van u. Gelieve dus op onze mail te reageren en de gevraagde informatie toe te sturen.
Onze excuses voor de vervelende situatie. We gaan ons best doen om de terugbetaling zo snel mogelijk voor u te regelen.

F

Heel slecht. Eerst blijkt er nog een parking te zijn, ga ik netjes boeken en betalen, paar uur later bellen ze me om te zeggen dat er geen parking is en dat ik zelf mag annuleren , maar er staat... Heel slecht. Eerst blijkt er nog een parking te zijn, ga ik netjes boeken en betalen, paar uur later bellen ze me om te zeggen dat er geen parking is en dat ik zelf mag annuleren , maar er staat als ik binnen 48uur annuleer dak me geld ni terug krijg. Ik hoop dat t nu niet waar ga zijn.

Beste F.,
Beste F.,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de parkeeraanbieder is geannuleerd, geldt de 48 uur regel uiteraard niet.

D&T Coaching

Snel en eenvoudig. Overzichtelijk.

Huiskes/Slomp

Goed te doen