Martine Cuypers

Snel via email

Layla Kalai

Medewerker stond precies naast de ingang van Rotterdam airport. We waren zelf een beetje laat dus dat we zo de sleutel konden afgeven en doorlopen was ideaal! Medewerker was ook vriendelijk en legde... Medewerker stond precies naast de ingang van Rotterdam airport. We waren zelf een beetje laat dus dat we zo de sleutel konden afgeven en doorlopen was ideaal! Medewerker was ook vriendelijk en legde alles duidelijk uit. Ik kreeg zelfs nog een smsje met een foto met mijn geparkeerde auto, in een overdekte parkeerplaats met de boodschap dat mijn auto veilig geparkeerd stond. Kortom, ik ga hier in de toekomst zeker nog een keer gebruik maken van jullie dienst. Prijs is ook prima!

Micheline Don

Vliegen en Parkeren doet alleen de boekingen, dat ging goed, maar toen wij schade hadden aan de auto bij de aangesloten parkeergelegenheid (Aeropark.be) in Charleroi, kon V&P verder niets voor ons... Vliegen en Parkeren doet alleen de boekingen, dat ging goed, maar toen wij schade hadden aan de auto bij de aangesloten parkeergelegenheid (Aeropark.be) in Charleroi, kon V&P verder niets voor ons doen en verwezen zij ons enkel naar Aeropark. Aeropark heeft nooit meer ergens op gereageerd

Lisa

Duidelijk, goed geholpen en snel.

Michel Rouw

Simpel en snel geregeld

Kappenberg

Perfect , alles precies zoals afgesproken

Lodder

Goed alleen jammer dat ik niet kon vinden hoe je annuleren bij kan boeken

Odette van Espen

Overzichtelijk. Gemakkelijk. Prima zo.

Paul Telgen

Duidelijke omschrijving. Meerdere mogelijkheden. Heel fijn.

Jill

Fijne en snelle service.