Jan Meeuws

Prima site makkelijk te boeken, en de goedkoopste, ook veel keus in manieren van parkeren. Gewoon heel goed.

Sonja Ekelschot

S van Leussen

Goed, snel geregeld, hoop ook op een verdere goede service.

Mr. drs. B.H.J. de Regt

Rolf

Annuleren in het weekend is onmogelijk, geld terugkrijgen ook niet. Waardeloos

Goedemorgen,
Conform onze annuleringsvoorwaarden kunnen wij een reservering uiterlijk 48 uur voor aanvang annuleren en restitueren. Helaas is uw annuleringsverzoek binnen deze 48 uur geweest en hebben wij uw reservering dus conform onze voorwaarden en afspraken met onze parkeerpartners niet kunnen annuleren. Deze annuleringsvoorwaarden zijn terug te vinden op onze website en op uw reserveringsbevestiging.
Het is mogelijk om in het weekend een reservering te annuleren. Hiervoor kunt u ons klantenportaal gebruiken. In ons klantenportaal kunt u uw reservering zelf beheren, aanpassen, en eventueel dus ook annuleren. Voorwaarde hiervoor is dat het wel buiten de genoemde 48 uur voor aankomst gedaan wordt.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Janssen

Wat een grote oplichtingsbende,hunzelf massa is kassa, en zo traag als dikke stront door klein gat, waardoor bijna vlucht gemist

Goedemorgen,
Zoals we via de mail hebben besproken is uw reserveringsbevestiging gewoon verzonden, dit hebben we uitvoerig gecontroleerd via alle beschikbare systemen. Wij kunnen niet inzien of deze bevestiging in uw postvak-in is ontvangen of in uw spam-box. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw spam te controleren, mocht de bevestiging hierin ontvangen zijn.
Daarnaast heeft u 5 maanden de tijd gehad om ons te contacteren, mocht u de spam-box niet gecontroleerd hebben. Wij hadden u graag nogmaals een bevestiging toegestuurd en hierbij kunnen vermelden dat u ook uw spam dient te checken.
Het is achteraf wel heel makkelijk om ons te beschuldigen van oplichting wanneer u de bevestiging wél ontvangen heeft en de genoemde 5 maanden niet heeft gebruikt om ons überhaupt maar één keer te contacteren.
Bij deze willen we u vermelden dat we het niet eens zijn met uw beschuldigingen en geen verdere actie zullen ondernemen.
We wensen u een fijne dag.

Donna Pisters

Bij omboeking VliegenenParkeren contact ROOSH en mail van Mobian.Global is niet duidelijk wie verantwoordelijk.

Goedemorgen,
Wij werken inderdaad samen met meerdere partijen, onder andere met Mobian. Vliegen en Parkeren is onderdeel van ROOSH, zoals te zien is op https://roosh.group/brands/.
Hopende...
Goedemorgen,
Hopende dat alles duidelijk is. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met info@vliegenenparkeren.nl, wij helpen u graag om alles zo duidelijk mogelijk te maken.

G. Boeve

Ik heb toch even moeten bellen, omdat er verschillende namen langskwamen. Naam zijn niet allemaal hetzelfde. Naam van mail, ontvanger van de betaling.

Hopende...
Goedemorgen,
Hopende dat alles duidelijk is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met info@vliegenenparkeren.nl.