Joyce Matser

Te schandalig voor woorden. Wij kwamen aan op het parkeerterrein. Veel mensen leken geïrriteerd en boos. Het duurde eeuwen voor de transfer naar het vliegveld ging terwijl er 3 medewerkers bij... Te schandalig voor woorden. Wij kwamen aan op het parkeerterrein. Veel mensen leken geïrriteerd en boos. Het duurde eeuwen voor de transfer naar het vliegveld ging terwijl er 3 medewerkers bij liepen. Andere mensen hadden hun sleutels moeten afgeven en waren al een uur op hun eigen auto en sleutel aan het wachten. De transfers van vliegveld terug naar parkeerterrein waren niet gekomen. Toen besloten wij de auto daar te laten staan zonder sleutel af te leveren, omdat dit ons van te voren niet was gezegd, en met een uber naar het vliegveld te gaan. Toen kwam meneer op ons afgerend dat als wij dat zouden doen zij de politie zouden bellen. Puur omdat we de auto ergens wilde parkeren waar wij voor betaald hadden. Wij willen ons geld terug. Onze auto hebben wij daar zeker niet achtergelaten en staat nu ergens anders geparkeerd.

Beste Joyce,
Beste Joyce,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Helaas bleek de parkeerplaats volgeboekt te zijn, waardoor u daar niet kon parkeren. Dit hoorde wij helaas pas de dag nadat u zou gaan parkeren, waarna we u toen op de hoogte hebben gebracht.
Bij FlugParkDUS dient u altijd uw autosleutel in te leveren, zoals ook op onze website staat aangegeven. Dit heeft u dus kunnen zien toen u de reservering maakte. We begrijpen natuurlijk dat u dit liever niet doet wanneer u ziet dat andere klanten lang moeten wachten op hun sleutel. Om het terrein beheersbaar te houden dient de autosleutel echter wel ingeleverd te worden.
Uw reservering is inmiddels aan u teruggestort en het geld zou weer op uw rekening moeten staan. Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

Chris cornelissen

Heel slecht mijn boeking is zonder reden geannuleerd. VLAK VOOR MIJN VLUCHT

Beste Chris,
Beste Chris,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Helaas heeft de parkeeraanbieder ons pas 2 augustus eind van de middag laten weten dat ze volgeboekt zijn en dus een groot aantal van de reserveringen niet door konden laten gaan.
Zij hebben te laat hierop geanticipeerd, waardoor we u en andere klanten pas heel laat op de hoogte hebben kunnen stellen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We hebben u hier de dag voor uw vlucht (2 aug), iets na 17:00, een mail over gestuurd. Mogelijk heeft u deze dan niet op tijd gezien.
Uw reservering is vorige week inderdaad geannuleerd en het betaalde bedrag is volledig aan u teruggestort en zou inmiddels op uw rekening moeten staan.
Nogmaals onze excuses voor de annulering, maar helaas bleek de parking plots overboekt te zijn en dus geen plaatsen meer vrij te hebben.

jacqueline

Afgelopen nacht auto geparkeerd bij vliegveld Düsseldorf. Er stonden hele rijen mensen te wachten. Bleek dat de vervoerder niemand met de shuttle naar het vliegveld wilde brengen! Uiteindelijk is... Afgelopen nacht auto geparkeerd bij vliegveld Düsseldorf. Er stonden hele rijen mensen te wachten. Bleek dat de vervoerder niemand met de shuttle naar het vliegveld wilde brengen! Uiteindelijk is dit onder dwang van de politie toch gebeurd. Echter durfde niemand zijn autosleutels meer af te geven. Er is nu gedreigd dat mijn auto weggesleept gaat worden. Dus zeer slechte ervaring en de angst dat mijn auto er niet meer staat als we terug komen van vakantie!

Beste Jacqueline,
Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben u inmiddels ook via e-mail gecontacteerd over deze zaak.
Wat vervelend om te horen dat er zelfs politie ter plaatse...
Beste Jacqueline,
Wat vervelend om te horen dat er zelfs politie ter plaatse moest komen voor het vervoer naar de luchthaven. Dit hebben we nog niet eerder gehoord en was dus misschien een samenkomst van gebeurtenissen.
Het klopt inderdaad dat u uw autosleutels moet afgeven bij deze parkeeraanbieder, zodat zij het terrein beheersbaar kunnen houden. Dit bedoelde de chauffeur waarschijnlijk met het wegslepen van auto's om plek te creëren. Dit is echter nog nooit gebeurd voor zover wij weten.
Ik verwacht dus dat uw auto er bij terugkomst gewoon nog staat en dat hier niets mee gebeurd.

Thea Roos

Ik doe het al jaren hier bij vliegen en parkeren. Snel, overzichtelijk en goedkoop. Service met de shuttle altijd prima dus ik hoop dit jaar ook weer.

S.Kalay

Super service, zeer tevreden!

Benjamin andeweg

Heel goed. Ik heb voor mezelf geboekt. Maar ook voor mijn neef. Ik had bij neef neef het verkeerde mail adres gestuurd, dus stuurde daarna via de website een e-mail met wat ik fout gedaan heb.... Heel goed. Ik heb voor mezelf geboekt. Maar ook voor mijn neef. Ik had bij neef neef het verkeerde mail adres gestuurd, dus stuurde daarna via de website een e-mail met wat ik fout gedaan heb. Binnen 10 minuutjes kreeg mijn neef de bevestiging van de reservering.
Echt netjes!!!!

Iris Rietdijk

Vervelend, we kwamen aan en zouden daar parkeren. Wordt ons daar pas verteld dat het vol is worden we ergens anders heen gestuurd en moeten we 120 euro betalen. Heel slecht, krijg ze nu niet te... Vervelend, we kwamen aan en zouden daar parkeren. Wordt ons daar pas verteld dat het vol is worden we ergens anders heen gestuurd en moeten we 120 euro betalen. Heel slecht, krijg ze nu niet te pakken, ik moet het zelf annuleren terwijl er geen mogelijkheid is om dat te doen!

Beste Iris,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
We hebben elkaar al via de mail gesproken, maar er is inderdaad sprake geweest van overboeking waardoor u niet kon parkeren.
De...
Beste Iris,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
De parkeeraanbieder had ons beloofd dat dit na 5 augustus niet meer zou gebeuren, maar helaas bleek het tegendeel waar.
Zoals afgesproken wordt het bedrag van uw reservering aan u teruggestort en staat dit binnen enkele werkdagen weer op uw rekening.
We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

A van leijsen

Bij aankomst op de luchthaven bleek de parkeerplek gecancelled te zijn. Zonder terugmelding. Ik heb ter plekke voor meer meer geld een andere plaats moeten regelen. Ik ben ontevreden.

Beste A van Leijsen,
Beste A van Leijsen,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Helaas hebben we dit pas afgelopen dinsdagmiddag gehoord, waardoor we u niet op tijd konden informeren.
Zoals we u ook via e-mail hebben laten weten wordt het bedrag van uw reservering volledig aan u teruggestort.
Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie.

M, Lekkerkerker

Wij hebben onze auto een maand laten parkeren bij frankfurt. De prijs was erg aantrekkelijk. Echter toen wij 30 min van tevoren belden om aan te geven dat we bijna op het vliegveld waren moesten we... Wij hebben onze auto een maand laten parkeren bij frankfurt. De prijs was erg aantrekkelijk. Echter toen wij 30 min van tevoren belden om aan te geven dat we bijna op het vliegveld waren moesten we nog twee keer terug bellen 10 minuten van tevoren en 5 minuten van tevoren. Vervolgens hebben we alsnog een half uur gewacht voordat onze auto werd opgehaald. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Hiernaast was de telefoniste zeer onvriendelijk. Wederom meer dan een half uur gewacht. Onze auto stond er, maar er was niemand om onze sleutel te overhandigen. De volgende keer ga ik toch naar een andere organisatie kijken.

Beste M. Lekkerkerker,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat het parkeren niet naar wens was.
Het kan inderdaad voorkomen dat u even moet wachten...
Beste M. Lekkerkerker,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat het parkeren niet naar wens was.
Het kan inderdaad voorkomen dat u even moet wachten bij het afgeven of terugkrijgen van uw auto. Ook de parkeeraanbieders rondom de luchthaven hebben last van de drukte.
Als het goed is heeft u van ons ook een uitnodiging ontvangen om de parkeeraanbieder te beoordelen. Wellicht kunt u uw review daar ook delen, om toekomstige klanten te helpen met het maken van een keuze. Mocht u deze uitnodiging niet kunnen vinden, dan stuur ik u graag de link om een review over Frankfurt Valet Service achter te laten.
We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn met een andere parkeeraanbieder.

Kerkdijk

Niet goed
Kwamen snachts aan in Dusseldorp was er helemaal geen plek op de geboekte parkeerplaats
Niet goed
Werd ons een andere parkeerplaats aangeboden voor een vriendenprijs maar dat bleek voor ons ala minuut 100 euro contant betalen!
Slecht vind ik omdat we al betaald hadden bij jullie en nu duurder uitwaren

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Helaas bleek Park Luxus volledig volgeboekt te zijn, waardoor ze een groot aantal reserveringen niet konden uitvoeren. Ze hebben klanten waar mogelijk doorgestuurd naar andere parkeerplaatsen waar wel nog beperkt plek was, zodat de klanten niet zelf nog op zoek moesten naar een parkeerplaats.
Het betaalde bedrag van uw reservering is aan u teruggestort vorige week en zou inmiddels al op uw rekening moeten staan.
Als u nog vragen heeft dan mag u ons altijd contacteren via info@vliegenenparkeren.nl