Algemene indruk site

Hewitt

Uitstekend

Duidelijk en overzichtelijk

L. Gijrath

Uitstekend! Goede telefonische bereikbaarheid. Vriendelijke en kordate te woordstelling.
Goede service en correcte bezorging!

Zeer tevreden.

Op mijn aanvraag een 2 tal tegels gratis verzonden om de juiste kleur te kunnen bepalen. Dat vond ik erg prettig.

Ga zo verder!

Koen

Snelle, zorgvuldig en veilige levering van de tegels. De levertijd zou 3 weken zijn, maar binnen 1,5 wee waren de tegels al in huis. We werden netjes gebeld om de leverdatum te bespreken zodat er...

Snelle levering.
Overleg over leverdatum.

Makkelijk en snel bestellen

mooie producten

Heel erg goed. Snelle service en een eerlijke prijs.

Duidelijke website met juiste omschrijving

Heel goed. Goede terugkoppeling, check en vastlegging van de bestelling.

Veel keus

Er waren twee personen (broers?) in de winkel. De eerste leek ons wat als hinderlijk te ervaren en gaf geen goede begeleiding en antwoord op ons vragen. Echter, de keus in tegels was dusdanig mooi en veel dat we toch weer terug kwamen. De andere persoon in de winkel was wel meedenkend en klantgericht.

Zeer vriendelijke en service gericht bedrijf. De medewerkers zijn eerlijk kundig en flexibel.

Groot aanbod, met duidelijke omschrijvingen. Helder en duidelijke pagina.

Bij zoekvragen is het overzicht beperkt, of resultaten die er niet toe doen. Voorbeeld zoekvraag vloertegels en dan wordt ook wandtegels weergegeven. Maak in de mailing gebruik van links in het logo, Geef bij de betaling aan dat er gebruik wordt gemaakt van een derde partij, die het betalingen regeld.

Saskia

Uitstekend. Goede foto's van het product, duidelijke uitleg en prima communicatie

Zie hierboven

Nee, het is jammer dat er een hele vrachtwagen moet komen voor 2 vierkante meter, maar dat is niet anders

Terpstra

Geweldige snelle service en erg klantvriendelijk. Veel keus. Zeer tevreden over de advisering van materiaal e.d.

Van der valk Marco

Prima hoor

Goed assortiment levertijd prima in orde

Vanaf bestelling tot levertijd geen info gehad over levertijd, wel orderbevestiging, dat is prima en goed duidelijk, maar tussentijds een info momentje vind ik prettig.