Reviews

9.1 / 10
268 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.3/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
9.1/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Informatie op de website
8.7/10
Algemene indruk site
8.8/10

268 Reviews

Anoniem

9/10

Prima! Overzichtelijk.

Sterke punten

Vriendelijke communicatie en flexibiliteit. Erg prettig.

Verbeterpunten of tips

nee.


Marjanne

10/10

Prima. Vriendelijk en behulpzaam. Meedenkend en uitstekende service.

Sterke punten

Mooie tegels, goede adviezen en uitleg.

Verbeterpunten of tips

Misschien een kluswijzer voor degenen die zelf willen tegelen?


marieke staes

10/10

Heel goed! Makkelijk te bestellen en snel advies.

Sterke punten

Snelle reacties op vragen en snelle levering.

Verbeterpunten of tips

meer voorbeeld fotos van de producten.


Kristel

10/10

Prettig en betrouwbaar

Sterke punten

Klanttevredenheid staat voorop


Elise

10/10

Snel geregeld!

Sterke punten

Mooie producten, snel contact, duidelijke antwoorden op vragen, snel bezorgd! Goeie prijzen, ook voor verzending.


J. Batenburg

10/10

Prima! Behulpzaam aan de telefoon met gedegen advies.

Sterke punten

Persoonlijk en snel. Henk Vlagsma pakt dat goed aan.

Verbeterpunten of tips

Niet


Anoniem

10/10

Heel goed!

Sterke punten

Duidelijk, overzichtelijk, netjes geregeld allemaal

Verbeterpunten of tips

nvt


Anoniem

4/10

Slecht. De kleur is heel anders dan op de site en de enige oplossing blijkt om de tegels terug te sturen. Toch, heb ik al weken gewacht voor deze tegels en de aannemers zijn klaar om met de werken... Slecht. De kleur is heel anders dan op de site en de enige oplossing blijkt om de tegels terug te sturen. Toch, heb ik al weken gewacht voor deze tegels en de aannemers zijn klaar om met de werken te beginnen dus ik heb andere tegels snel nodig. Helaas vertouw ik nu niet meer de kleuren op de site.

Sterke punten

Email contact gaat snel

Verbeterpunten of tips

Kleuren op de site aanpassen. Leveringtijd versnellen.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Wij hebben laten weten alle begrip te hebben voor het feit dat u de tegels niet mooi vindt. We hebben daarom aangeboden om de tegels om te ruilen. Uit onze voorraad tegels kon door u geen juiste... Wij hebben laten weten alle begrip te hebben voor het feit dat u de tegels niet mooi vindt. We hebben daarom aangeboden om de tegels om te ruilen. Uit onze voorraad tegels kon door u geen juiste keuze worden gemaakt. De levertijd van de collectie tegels vanuit Spanje is nu eenmaal een aantal weken. Ons aanbod van omruilen op korte termijn blijft dan ook van kracht. Wellicht dat u hier alsnog gebruik van wilt maken.


Anoniem

10/10

Goed en snel

Sterke punten

Goed te bereiken telefonisch en goede service

Verbeterpunten of tips

nee


Anoniem

8/10

Duidelijk

Sterke punten

Goed bereikbaar voor vragen

Verbeterpunten of tips

Geen