Algemene indruk site

René

Prima ervaring

Duidelijk bestelproces, heldere communicatie

Chauffeur kwam een uur later dan het aangegeven tijdvak en het SMS'je

Janine

Zeer tevreden!

Goede prijs, duidelijk en goed geïnformeerd over bezorgen.

Geen verbeterpunten.

Josephine Bancso

Vriendelijk

Mart

Snelle levering.

Nvt

Y. Brosens

Snelle levering, duidelijke website

De tegels zijn mooi, maar hebben niet allemaal precies dezelfde afmeting.

GK

Ik heb de tegels persoonlijk in de winkel besteld. Omdat ik niet precies wist wanneer ik ze nodig zou hebben en de levertijd 12 weken was, was het geen probleem om ze op te laten slaan

In het gesprek is alles mogelijk. Zelfs als nog niet duidelijk is hoeveel tegels ik precies nodig heb. Bestel maar genoeg we nemen wat over is wel terug

Als er wordt gezegd dat complete pakken weer ingeleverd kunnen worden als ze over zijn, moet men later niet zeggen dat het niet kan. En de klant laten zitten met de tegels

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

In augustus 2020 zijn de tegels bij ons besteld. De afspraak was dat wij de tegels tijdelijk in opslag zouden houden. Vervolgens is de bouw meerdere keren uitgesteld en zijn de tegels pas in begin... In augustus 2020 zijn de tegels bij ons besteld. De afspraak was dat wij de tegels tijdelijk in opslag zouden houden. Vervolgens is de bouw meerdere keren uitgesteld en zijn de tegels pas in begin maart 2021 geleverd. We hebben de tegels 6 maanden kosteloos in opslag gehouden. Daarna is in mei gemeld dat er een paar dozen over waren. We kunnen na 8 maanden, net als al onze collega bedrijven, helaas geen tegels meer terugnemen. Jammer dat hier geen begrip voor is.

Karoline

Snelle levering en de communicatie daarover.

Nog specifiekere productomschrijving.

Margo

Prachtige wand -en vloertegels besteld, levertijd op de site klopt. Tussendoor nog even gebeld om te vragen of er al een levertijd bekend was zodat we wisten wanneer we de oude vloer eruit konden... Prachtige wand -en vloertegels besteld, levertijd op de site klopt. Tussendoor nog even gebeld om te vragen of er al een levertijd bekend was zodat we wisten wanneer we de oude vloer eruit konden slopen. Meer dan vriendelijk te woord gestaan! De tegels zijn we nu aan het leggen, helemaal naar wens en zoals getoond op de site. Zeer goede kwaliteit tegels.

Kloppende levertijd
Uiterst vriendelijke service
Zeer goede kwaliteit tegels
Product kloppend met website

Ton Kooij

Prima!

Correcte afhandeling, vanaf bestelling tot en met aflevering.

Geen, ga zo door!

Zeer goed

Snelle reactie en snelle levering. Duidelijke communicatie.