Je aankoop wordt beschermd

Levering

Marichar

Een prima site met aantrekkelijke producten.

Over het algemeen is bestellen gemakkelijk. De producten worden goed verpakt en het klopt altijd.

Soms gaat er iets mis en ben je je hele bestelling kwijt. Zo kwam het dat ik een keer per ongeluk 2 keer het zelfde had besteld en betaald. Dankzij een vriendelijke medewerkster aan de telefoon is dit erg goed opgelost.
In het laatste boekje stond een mok met een bosuil erop. Ik heb de kerkuil, dus deze wilde ik ook bestellen, maar online kon ik hem niet vinden. Dat vond ik wat teleurstellend.

Het zaad voor de vogels voor in de broedtijd vind ik geweldig dat deze rijkelijk gevuld worden voor die tijd.

Wat ik minder praktisch vind is dat de zakken niet meer in 10 kg te krijgen zijn of bv in 500 mgr, waarom is dat?

Prima niche markt

Best snelle levering

Prima leverancier voor voeding van vogels.

Kwaliteit van de geleverde producten.

Irritant is dat je bestellingen niet op de site kunt opslaan om deze later opnieuw te bewerken.

Heel goed. Kwaliteit goed. Alleen zijn sommige dingen moeilijk te vinden op de webshop.

Ja goede kwaliteit en goede en snelle levering

Ik moest erg zoeken om de Natuur spullen voor kinderen te vinden

Nathalie Tekke

Fijne site met veel producten

De klantenservice is zeer goed. Is een klein onderdeeltje stuk gegaan, stuurt vivara deze gratis toe.

Mogelijkheid krijgen het levermoment te bepalen

goede kwaliteit

geen idee

Margot Kenter

Een goed zowel dier- als mensvriendelijk bedrijf

goede prijs-kwaliteitsverhouding

ik kan geen bestelknop van vogeltaartpakket vinden. Graag info wanneer producten weer geleverd kunnen worden.

Makkelijk vindbare site waar veel artikelen te koop zijn.

Veel verschillende soorten voeder

Sommige artikelen zijn erg duur. Als ik geen liefhebber was, zou ik niet bij jullie bestellen maar kopen bij de Action of Lidl.

Hennie Mol

Mooie producten.

Producten zijn goed.

Levering is beter (korter)geworden.
Af en toe te late levering.