Levering

anoniem

Zeer slechte webwinkel. Geen aanrader je kunt het beter in een tuincentrum kopen als hier online.

beter communiceren

Ankie van der Wegen

Goede site, maar slechte en trage levering

levering versnellen en klant sneller informeren

Vd laan

Teleurstellend

Jammer dat de ooievaars mok als enige met het oor naar links afgebeeld wordt. Zo zie je niet dat er daar iets heel anders opstaat dan je verwacht. Staat niet op de website als hij niet leverbaar is.... Jammer dat de ooievaars mok als enige met het oor naar links afgebeeld wordt. Zo zie je niet dat er daar iets heel anders opstaat dan je verwacht. Staat niet op de website als hij niet leverbaar is. En wordt ook niet gecommuniceerd. Heel jammer. Zeker als het een kado is.

Kees Deijlen

Prima levering

mooi aanbod

geen idee

Traag

Meer dan 2 weken levertijd is niet meer van deze tijd. Wanneer ik rechtstreeks bij de vogelbescherming bestel heb ik het binnen een week binnen. Via VIvara is de bestelling er na 2 weken nog steeds... Meer dan 2 weken levertijd is niet meer van deze tijd. Wanneer ik rechtstreeks bij de vogelbescherming bestel heb ik het binnen een week binnen. Via VIvara is de bestelling er na 2 weken nog steeds niet.

Van Wezel

Leuk

De informatie over de pindakaaswipwap toen die eindelijk weer voorradig was, was verwarrend.

Jeroen

Mooi product maar zeer slechte levering. Ik heb meer dan anderhalve maand op de producten moeten wachten waardoor de winter inmiddels voorbij is en de vetblokken weinig toegevoegde waarde meer... Mooi product maar zeer slechte levering. Ik heb meer dan anderhalve maand op de producten moeten wachten waardoor de winter inmiddels voorbij is en de vetblokken weinig toegevoegde waarde meer hebben. Dit terwijl de producten 'op voorraad' waren bij het bestellen...

Mooie producten

Voorraadstatus van producten op orde brengen en sneller leveren.

Theo Wit

Prettige website

Geen in het bijzonder

Levering product duurde lang, wegens niet in voorraad; dit stond helaas niet op de website vermeld!

...

Hele bestelling nog niet ontvangen

Website is simpel

Bestelling uitverkocht laten tonen niet achteraf