Vivara.nl

Vivara.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vivara.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4264
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vivara.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 4264 ervaringen.
Levering

Dirk Vroegop
Dirk Vroegop

Producten worden snel geleverd. Ik heb alleen een flink dakterras met wat struiken en planten in potten.
Ik heb regelmatig 15 huismussen en 10 koolmezen en 6 pimpelmezen op bezoek af en toe een heggenmus, putters, grote bonte specht en halsbandparkieten. Kauwtjes, tortelduiven en houtduiven kunnen niet bij het voer door de beschermkooien. Ze eten gemorst voor van de grond

Ik vind de website al erg duidelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vind het leuk bedrijf, je kunt er veel informatie vinden over de vogeltjes in de tuin, ik heb een dakterras, dus geen egeltjes e.d.

Margret ten Wolde
Margret ten Wolde

Voor ieder dier wat wils

Langwerpige dozen afschaffen, onhandig

Top.

Zeer goed (9/10)

duidelijke website, goede productinformatie en informatie betreffende verschillende dieren.

weet niets te bedenken

Score voor Vivara.nl:4.5/5

Prima!!!!.

Zeer goed (9/10)

Ja, bij één bestelling van vorige week, zat een kapotte meelwormenbakje. Nadat mijn man heeft gebeld en foto's gemaild, kregen wij te horen dat er kostenloos een nieuw meelwormenbakje naar ons adres gestuurd zou worden (tenminste, we hebben het nog niet ontvangen, maar dat komt vast goed).

Geen. Gewoon zo doorgaan.

Score voor Vivara.nl:4.5/5

Blij dat ze er zijn.

Goed (8/10)

nee

zo even niet

Score voor Vivara.nl:4/5

Prima.

Goed (8/10)

De producten worden goed ingepakt.

Tussen bestellen en ontvangen van de producten zit veel tijd. Het is onzeker daardoor of ik die dag thuis ben. Preciezer aangeven wanneer de bestelling bezorgd wordt,

Score voor Vivara.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, kan altijd de producten vinden, die ik wil hebben.

snelle service

?

Uitstekend.

P.Zomer
Matig (5/10)
P.Zomer

geen idee, heb nog steeds niks ontvangen na een week wachten.

Heb vorige week bestellingen gedaan, krijg dagelijks van PostNL. te horen dat mijn bestelling onderweg is, maar deze wordt telkens weer een dag opgeschoven, heel vervelend , want je blijft iedere keer ervoor thuis. Bovendien is het natuurlijk heel slecht dat een pakket bijna een week onderweg is om bij een klant te komen, grote min voor Post NL.

Score voor Vivara.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vivara is prima, maar de zaken met postnl zijn een stuk minder.

Jolijn van Eersel
Voldoende (6/10)
Jolijn van Eersel

Snelle levering, helemaal fijn!

Voor de school waarop ik werk moest ik een grote bestelling plaatsen. Daarom belde ik met jullie klantenservice. Op de vraag of ik de bestelling online of telefonisch kon doorgeven werd in mijn ogen niet heel klant vriendelijk gereageerd. De persoon aan de telefoon reageerde een beetje bot en kapte het gesprek snel af.

Score voor Vivara.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste keer dat ik iets heb besteld bij vivara. prima site.

Prima (7/10)

Aardig dat er een vogelkaart cadeau geleverd werd

Verpakking is niet zorgvuldig geweest. Vogelkaart kwam gekreukt aan

Score voor Vivara.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf, eenvoudig, betrouwbaar, goede levering via postnl. niet alles is op voorraad.

Bedrijfsinformatie

Vivara.nl Natuurbeschermingsproducten is een online webshop gespecialiseerd in de verkoop van producten voor een diervriendelijke tuin. Denk hierbij onder andere aan vogelvoer, vogel(voeder)huisjes, producten voor zoogdieren, planten, bloembollen en producten voor insecten. Vivara.nl werkt nauw samen met natuurbeschermingsorganisaties zoals onder andere Vogelbescherming Nederland.
Adres
Postbus 5068