Levering

E.Rentenaar

Prima bedrijf

Service. Het door ons bestelde pakket werd door het 'geweldige, maar niet heus' PostNL niet bij ons afgeleverd maar na enkele dagen weer retour gebracht naar Vivara. Deze stuurde direct een mail wat de bedoeling was en hebben het pakket kosteloos nogmaals verzonden. Het is inmiddels nu wel aangekomen (via PostNL-lokatie). Dus klasse opgelost ondanks de stommigheid van PostNL.

Alles is prima

Jan Laarman

Mooi bedrijf

Veel keus

Moet altijd opneuw inloggen bij bezoek.
Verkregen kortingen, zoals herfst 2019 kan ik niet vinden op mijn account, alleen maar op een bijgeleverd blaadje. Zonde van het geld en milieu. Zet dat gelijk op mijn pagina.

Smit

Ik ben tevreden over de toegankelijkheid en het functioneren van de website.

Kunnen kiezen van de dag van levering

Henk Post

Breed assortiment met goede producten die er toe doen.
Van een beginner tot een goede amateur (liefhebber)

Goede producten die er toe doen

Soms wil de inhoud nog wel eens afwijken van het geen besteld is, maar het is wel veel beter dan vroeger.

M.J. Afman

Goede artikelen en natuurvriendelijk. Vogels vinden het voer lekker.

planten zijn niet altijd leverbaar, gewoon op. dat is jammer

anonymous

Veelvuldig aanbod, kwalitatief zeer goed.

Kwaliteit zeer goed.

Aanbiedingen zeer vaak niet leverbaar/uitverkocht. Zou fijn zijn dat dit niet meer voorkomt.

Anke Buntjer

Ik neem aan dat het linker sterretje 'onvoldoende' betekent en het meest rechtse sterretje 'uitstekend', maar ik zie geen verklaring erbij.

Er staat vaak aangegeven voor welke vogel(s) iets bedoelt is, bijvoorbeeld bij nestkasten, soort voer etc.

Het komt geregeld voor dat producten (tijdelijk) niet meer leverbaar zijn. Het zou al schelen als er bijvoorbeeld bij staat wanneer het weer geleverd kan worden (naar schatting) of dat je een mail kan krijgen als het betreffende product weer voorradig is.

Vera Smeets

Prima internetwinkel

levering is (bijna) altijd snelheb

iets om de staven tegen de kauwen en eksters te beschermen; ik gun ze graag een hapje, maar het zijn wel heel grote happen

N. Van der Weele

Betrouwbare webshop , goede producten voor dier en tuin.

Mooie producten, veel keuze

Producten met regelmaat uitverkocht dat is niet zichtbaar bij bestelling en daardoor teleurstellend vanwege onverwacht langere levertijd.

Hedy Miranda

Ik was altijd erg enthousiast! Duurder, dat wel maar ik troostte mij ermee dat het voor een goed doel was. De laatste keren was ik wat teleurgesteld, alsof de zaken zo goed gaan dat... Ik was altijd erg enthousiast! Duurder, dat wel maar ik troostte mij ermee dat het voor een goed doel was. De laatste keren was ik wat teleurgesteld, alsof de zaken zo goed gaan dat klantenservice wat minder is(?) Correct dat wel, maar niet echt meewerkend.

Ik vind de site prettig om te bezoeken. Telefonische hulp bij bestellingen ook fijn

1. Waarom ineens de online mogelijkheid tot chatten er niet meer is vind ik een teruggang. 2. Te vaak wil ik gebruik maken van een aanbieding en dan blijkt het artikel niet meer op voorraad. Dat vind ik niet fijn en zo loop ik kans de aanbieding of evt. kortingscode mis te lopen. 3. Sinds de online chat niet meer aanwezig is heb ik eens een vraag gesteld die nooit meer beantwoord is. Wat is er loos, vroeg ik me af...