Levering

Ina

Prima dierenvoedsel

Ik werk en wil graag het bestelde ergens op kunnen halen. Bij een depot en NIET bij buren (zeker niet bij mn oudere buurvrouw van 86 ermee lastig vallen!). Ik val ze ermee lastig, bovendien werkt het drempelverhogend om iets te bestellen

IK ben tevreden over Vivara

Ik zou het handiger vinden als ik 20 kg vogelvoer en meerdere andere artikelen bestel, dit verdeeld over 2 dozen ontvang en niet in 1 doos 20 kg en in de andere doos minder dan 1 kilo.

M. van Dijk

Ik koop uitsluitend vogelvoederprodukten. Dus over de planten heb ik geen mening. De voeders zijn van uitstekende kwaliteit, en de keuze in voederhuisjes e.d. is reuze. Hoewel bij een van mijn...

Ja, de kwaliteit van het vogelvoer. Prima!

Leonie

Geweldige (web)winkel. Hoge kwaliteit materiaal en voer. Snelle verzending en een prima service.

Goed advies gekregen bij telefonisch contact.

Geen enkele

Prima vogelvoer

Afleveren niet bij de buren!! Dat vind ik oprecht vervelend. Haal ik t veeeelliever bij n depot

Joke

Ik vind Vivara fantastisch. En ik niet alleen, maar de tuinvogels ook! Ze lusten niets anders in onze tuin. Goedkope verbollen, nee hoor.

vetblokken

n.v.t.

n.v.t.

Erg leuk, een speciaalwinkel op dier en tuin gebied. Niet de doorsnee tuinwinkel maar echt op dieren gericht.

Milieuvriendelijk verpakt zonder plastic. Belangrijk in deze tijd.

Leversnelheid vinden wij wat laag vergeleken bij de marktstandaard. (4 dagen v.s. “morgen in huis”)

Mooi assortiment voor de natuurliefhebber!

Terugzenden van een verkeerde bestelling is omslachtig. Op de website wordt dit niet duidelijk uitgelegd. Formulier is een brief die je moet aanpassen. Na contact met Vivara kreeg ik weer een ander formulier toegestuurd. Moet makkelijker kunnen.