Je aankoop wordt beschermd

Levering

E.J. de Kluizenaar

Prima zaak. De vogels lusten wel pap van de speciale voeders.

Kwaliteit, kwaliteit, kwaliteit.

Maaike Jansma-John

Prima bedrijf

Camping de Kikkerije

Fijne en informatieve site. Het zoeken naar de juiste producten is soms even wennen.

Vivara laat de wereld van de tuinvogel leven. Door Vivara raak ik geĆÆnspireerd om meer voor de vogels te doen, alsmede andere tuinbewoners. De voedingsvoorstellen zijn goed doordacht en er is een zeer breed scala aan producten om het aan bieden van voer te vereenvoudigen. Daarnaast ga je bewust kijken naar het behoud van de vogels middels nestkasten en speciale planten.

Het zou erg leuk zijn als er vaker bij bestellingen iets aangeboden werd dat je als klant kan helpen om nog meer te doen voor de vogels, zoals een flyer met tips of dingen die je niet bestelt, omdat je het niet kent en/of niet goed weet wat ermee te doen. Denk ook eens aan promotiestickers, zodat iedere gebruiker aan anderen kan laten zien wat Vivara doet voor vogels.

Rozier

Ze geven echt een goede service en alles wordt keurig ingepakt geleverd

wij kregen tot onze verbazing 2 pakjes met gedroogde meelwormen bij onze bestelling ,omdat ze de berken nestkastjes nog niet hadden

Hans Aerts

Uitstekende shop

Goede materialen en levering en achteraf betalen zijn sterke punten

Er zijn veel vergelijkbare materialen te kopen en dan is niet duidelijk waar het verschil in zit

Birdlover

Prima spullen en zeer snel in leveren

M. van der Steuijt

Uitstekend

Zoals hierboven aangegeven.

Ik ben ondertussen ervaren met de website. Ik weet niet hoe het met nieuwe mensen zit . Misschien is het veranderd, maar wat ik wel vervelend vind, is als je op een product of plant klikt voor extra informatie en dan weer terug wil, dat je dan weer de hele lijst af moet. Vooral bij de planten was dat vervelend. Misschien hebben jullie dit al veranderd, maar ik heb al een tijdje geen planten besteld (Voorjaar 2017 laatste keer). Verder zijn jullie top!

E.W. van der Wiel

Prima, voldoende keus

Momenteel niet

Sandra

Fijne webwinkel met goede producten. Vooral het vogelvoer e.d. is top! Makkelijk bestelproces en prima tijdige bezorging.

Esther

Duidelijke site, snelle levering en bij contact met de klantenservice altijd snelle reactie

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering.

Het lukt me niet om meldingen aan te vragen voor als niet-leverbare producten weer op voorraad zijn. Misschien kan dit makkelijker gemaakt worden?