Je aankoop wordt beschermd

Levering

Prettig bedrijf

goede kwaliteit

Aangeven wanneer je de bestelling wilt ontvangen of af kunt laten sturen

Op zich een fijne site en tot nu toe tevreden, maar de laatste bestelling was deels niet voorradig, werd zonder overleg gewijzigd (na overleg teruggedraaid) en men kon beloftes niet nakomen.

Het op zich wel willen meedenken, al was men iets te voorbarig door een ander kleur nestkastje te willen leveren nu er vertraging was.

zorgen dat de site aangeeft als toets niet voorradig is. En geen afleverdag toezeggen die men bij lange na niet kan naleven.

Hans Baas

Groot aanbod.

Over jaren weleens planten besteld maar regelmatig was er met een deel wel wat mis

Top

Prachtig assortiment. Bestellen snel en probleemloos.

Laat me aub aangeven wanneer ik het wil ontvangen. Of op zijn minst geef aan op welke dag ik het pakket ontvang als ik het op datum X bestel. De dozen zijn vel te groot en zwaar om op te moeten halen bij een servicepunt, dus ik wil kunnen sturen op wanneer het bij me aankomt.

Waarom hebben jullie geen kattenkragen in het assoritment? Van die dingen die je om een boom kunt hangen, bv onder een nestkastje, om te voorkomen dat katten erin kunnen klimmen. Die kun je haast nergens krijgen, en passen goed bij jullie aanbod, want helpen vogels op geweldige wijze.

Buzzards

Geweldig!!!

Vriendelijk. Kennis van zaken, Zeer goede producten

Noem uw pindacakes een andere naam? ;-)

Hilde De Groot

Fijne site. Ik zou nog wel meer tekst willen over de planten qua verzorging, standplaats, favoriete grondsoort etc.

Graag meer info over planten: standplaats, grondsoort, etc
Zijn de planten biologisch geteelt? En de granen voor de vogels?

Prima bedrijf met heel goede producten

Trouwe klant

Oke

Ik heb een multi beschermkooi gekocht en meen begrepen te hebben dat de bonte specht wel bij het vet kon komen, wat ook de bedoeling was. niet dus er jammer!

Tjeerd Inia

Goede produkten,
vage leveringstermijnen

kwaliteit produkten

snellere levering plus duidelijke communicatie hiervan

Prima producten, breed assortiment.

Levering kan niet op een ophaallocatie. Soms zware pakketten moet ik elders laten bezorgen wat onwenselijk is. Nogmaals een herhaaldelijk verzoek om een geschikte ophaallocatie te kiezen die zowel voor Vivara, als voor de klant, alleen maar voordeel oplevert. Desnoods tegen een (deling) van de kosten