Levering

Jan

Goed bedrijf.

Geen.

Website. Artikelen zijn moeilijk te vinden. Eerder kon je artikel nummers in voeren en naar boodschappenmandje sturen. Nu niet meer.

Mathijs Kerkhof

Goede firma waar ik alles voor dieren rond om ons huis kan vinden

Dat ze een groot Assortiment hebben

Zo door blijven gaan

Goede producten voor een goede prijs.

Duidelijke omschrijving van de producten.

Tjeu van den Broek

U zult het niet graag horen maar als je klantenservice belt wordt je zeer arrogant te woord gestaan.

neen helaas, ik bestel steeds minder bij Vivara, als een product niet goed is en ik meld dat, wordt er niets mee gedaan.
ik heb dit al meerdere keren gemeld. eens houd het op.

klantenservice is er toch om je te helpen?????

Annemarie Evers

Ik bestel hier al jaren het voer en voeder silo's en huisjes voor mijn tuinvogels.
Het assortiment wordt steeds uitgebreider en daar ben ik blij mee

Mooie website met veel keuze

Onlangs heb ik een melding gedaan van een doorgeroeste drinkwaterschaal binnen 1 jaar. Dit vond ik tamelijk snel. Ik kreeg de terugkoppeling dat dat vervelend was. Het product was ook niet meer leverbaar. Misschien had ik op dat moment een kleine tegemoetkoming verwacht omdat ik verder alleen maar top producten van jullie gewend ben.

Veel keuze , goede kwaliteit vogelvoer

de kwaliteit van het vogelvoer is erg goed

de versturing van de planten is niet optimaal, doordat je heel nat en luchtdicht worden verstuurd komen ze half verrot en zwart aan.

Gerald van Kessel

Goede producten/fijn bedrijf

Bestelhistorie en opnieuw bestellen. Favorieten blijven niet in mijn account staan en moet je elke keer opnieuw weer aanvinken.

w.prins

Ruime sortering

Vandaag besteld, morgen in huis of anders toevoegen van een afhaalpunt zodat artikel niet bij buren hoeft te worden afgeleverd.

Goede kwaliteit en goed assortiment.

in de bestelbevestiging staat vermeld dat wanneer de bestelling verzonden wordt we een email ontvangen om de bestelling te kunnen volgen. Dit hebben we niet ontvangen, vorige keren ook niet.

Kees Bosschieter

Goede overzichtelijke website, producten zijn uitstekend, alleen de levering vindt ik weleens te lang duren

Goede kwaliteit van de producten

De levering