Levering

Marijke

aanbod, informatie, tips.

Premium Vetbollen Onkruidvrij . Wat een teleurstelling.
Worden deze producten niet getest?
Na 1 week was er nog geen enkele vogel op af gekomen.
Toen de vetbollen kapot gemaakt...
Premium Vetbollen Onkruidvrij . Wat een teleurstelling.
Worden deze producten niet getest?
Na 1 week was er nog geen enkele vogel op af gekomen.
Toen de vetbollen kapot gemaakt en in de tuin gelegd, maar er kwam geen enkele vogel om dit te eten!
Daarna weer gewone vetbollen in de houder en na 1 uur al volop mussen en koolmeesjes. Misschien kan ik mijn geld terug krijgen?
12 vetbollen voor 6,99 euro was echt zonde van mijn geld.

Peggy van Bekkum

Ziet er aantrekkelijker uit dan onze ervaring is.

Aanbod is groot.

Worden de vetbollen ( rood) wel eerst uitgetest op de vogels. En evenzo de "kooien" ?Bij ons laten de vogels die bollen links hangen en "wachten" op ander voedsel! DE kooi is bij ons alleen... Worden de vetbollen ( rood) wel eerst uitgetest op de vogels. En evenzo de "kooien" ?Bij ons laten de vogels die bollen links hangen en "wachten" op ander voedsel! DE kooi is bij ons alleen toegankelijk voor pimpelmeesjes ; koolmezen kunnen niet naar de binnenring de ingangen zijn te klein voor hun!!!

Henk Smits

Bestellen en betalen al dagen niet meer mogelijk.

Fijne website met veel keuze.
Kwalitatief goede producten.
Ondersteunen de Vogelbescherming.

Bestellen en betalen niet meer mogelijk. Site loopt vast.
Bij de mogelijkheid om met Klarna te betalen, kan er niet voor Nederland gekozen worden.
Hierdoor de gratis nieuwe vogelpindakaas...
Bestellen en betalen niet meer mogelijk. Site loopt vast.
Hierdoor de gratis nieuwe vogelpindakaas misgelopen.
Kortingscode van Sovendus werken nooit.

vd Linden

Over het algemeen tevreden, op de verbeterpunten na.

De planten en het vogelvoer dat ik via Vivara heb gekocht zijn prima. Bezorging was ook op tijd en de bestellingen waren prima verpakt.

De kant-en-klare vogelhuisjes die ik kocht moest ik zelf nog glad schuren want ze waren erg ruw afgewerkt van binnen. Ook stak er een schroef van het dak door het hout. Gevaarlijk dus voor de... De kant-en-klare vogelhuisjes die ik kocht moest ik zelf nog glad schuren want ze waren erg ruw afgewerkt van binnen. Ook stak er een schroef van het dak door het hout. Gevaarlijk dus voor de vogels. Haastwerk tijdens de productie? Het voedersysteem op een paal dat ik later kocht moest ik ook zelf nog bewerken (grotere gaten boren), want de gaten waren te klein voor de bijbehorende vleugelmoeren. Dat was vervelend want het waren allen cadeaus dus ik wilde wel iets goeds afleveren...

Barbera

Bestel al jaren producten bij Vivara en ben heel tevreden over levering en service. Vandaag een extra reden om deze positieve review te schrijven: de zitring en opening van de voedersilo ben ik... Bestel al jaren producten bij Vivara en ben heel tevreden over levering en service. Vandaag een extra reden om deze positieve review te schrijven: de zitring en opening van de voedersilo ben ik kwijtgeraakt en deze wordt kosteloos opgestuurd!

Altijd klantvriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Jammer dat producten soms wat langer niet op voorraad zijn.

Marian

Ik was altijd heel tevreden, maar ik vind dat de levering wel erg lang duurt

pinda s zijn prima

snellere levering

De Moëzebergh

Slecht

Bestelgemak. Maar dat werkt dus ook misleidend. Silobeschermers gekocht. Maar helaas passen die niet op de silo's die ik eerder bij Vivara gekocht heb. Voel me opgelicht.

Duidelijke uitleg modulegebruik.

Sophia

Niet geleverd en geen actie ondernomen door Vivara

Mooie producten.......als je ze tenminste ontvangt.

Actie gevraagd door Vivara bij niet levering door post.nl

Ingrid Gijzen

Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Je weet niet wanneer je je bestelling kunt verwachten en of die nog op tijd komt.

Nog niet kunnen ontdekken.

Geef klanten duidelijkheid.

mulder

Zeer goede produckte !
Maar ben geschokken van de vlinder nette die jullie verkopen !!!
Zeer goede produckte !
Maar ben geschokken van de vlinder nette die jullie verkopen !!!
Geen goede zaak . ene kant vlinder huisje verkopen en ander kant een net om te vangen ! niet natuur vriendelijk

vogel en egel voer

Haal de vlinder vang nette weg erg dier onvriendlijk !
Zijn er al zo weinig , onze straat heeft al veel vlinder struiken geplant
Om ze een betere kans te geven om te overleven