Levering

Ton

Vivara is voor mij een geweldig bedrijf alleen heb ik een opvallende klacht over te zenden bestellingen met name post.nl komen veel later dan zij aangeven dit is niet de eerste keer vandaag weer zij...

A.Schaafsma

Geen opmerkingen

Wilma de Roon

Een goede website. Snelle levering en goede service.

Snelle levering.

Geen.

Dirk Vroegop

Ik vind het leuk bedrijf, je kunt er veel informatie vinden over de vogeltjes in de tuin, ik heb een dakterras, dus geen egeltjes e.d.

Producten worden snel geleverd. Ik heb alleen een flink dakterras met wat struiken en planten in potten.
Ik heb regelmatig 15 huismussen en 10 koolmezen en 6 pimpelmezen op bezoek af en toe een heggenmus, putters, grote bonte specht en halsbandparkieten. Kauwtjes, tortelduiven en houtduiven kunnen niet bij het voer door de beschermkooien. Ze eten gemorst voor van de grond

Ik vind de website al erg duidelijk.

Margret ten Wolde

Top

Voor ieder dier wat wils

Langwerpige dozen afschaffen, onhandig

Prima!!!!

duidelijke website, goede productinformatie en informatie betreffende verschillende dieren.

weet niets te bedenken

Blij dat ze er zijn.

Ja, bij één bestelling van vorige week, zat een kapotte meelwormenbakje. Nadat mijn man heeft gebeld en foto's gemaild, kregen wij te horen dat er kostenloos een nieuw meelwormenbakje naar ons adres gestuurd zou worden (tenminste, we hebben het nog niet ontvangen, maar dat komt vast goed).

Geen. Gewoon zo doorgaan.

nee

zo even niet

Prima, kan altijd de producten vinden, die ik wil hebben.

De producten worden goed ingepakt.

Tussen bestellen en ontvangen van de producten zit veel tijd. Het is onzeker daardoor of ik die dag thuis ben. Preciezer aangeven wanneer de bestelling bezorgd wordt,

Uitstekend

snelle service