Vlot

Duidelijke foto's

Mogelijkheid om producten naast elkaar te vergelijken

Alles ok

goede voorstelling

alles ok

Goede communicatie

Gegarandeerd kwaliteitsproducten

Bij vernieuwing van de website, nagaan of bij het aanmaken van een nieuw account alle velden kunnen worden ingevuld i v m een bestelling te plaatsen

Uitstekende website, makkelijk en duidelijk. Correct bij bestellingen.

Correcte en duidelijke Info

Erna Van Riet

Bestel al jaren vogelvoer bij Vivara, de vogels in onze tuin hebben een duidelijke voorkeur voor het voer tov wat we in een lokale winkel kopen.

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten, uitgebreid assortiment.

verdonck karine

Alles verliep vlot

betaling achteraf

mss rekeningnr bij op de mail dat ik direct kan betalen

Gemakkelijke webshop

overzichtelijk gerangschikte onderwerpen bvb voedersystemen, vetproducten,... dus snel gevonden wat ik zoek

Levering via post NL - het zou handig zijn als je direct kan kiezen om het pakket laten af te leveren bij een ophaalpunt van post NL

Gemakkelijk te bestellen. Mits eigen initiatief van de klant, stuurt de firma snel bij om het probleem op te lossen.

De website is vrij overzichtelijk zowel wat betreft productkeuze als info ivm productbeschikbaarheid.

- Gemakkelijk om Track&Trace systeem te volgen. Echter als er iets misloopt kan je als klant niet achterhalen wat er scheelt. Ik heb zelf (na een paar dagen) initiatief genomen telefonisch te... - Gemakkelijk om Track&Trace systeem te volgen. Echter als er iets misloopt kan je als klant niet achterhalen wat er scheelt. Ik heb zelf (na een paar dagen) initiatief genomen telefonisch te contacteren om te weten wat er scheelde. Het probleem werd vlug opgelost en na 2 dagen heb ik de levering ontvangen.
- Ondanks vooraf betaling via PC-banking, krijg ik toch nog een overschrijvingsformulier tot betaling toegestuurd.

Wel eventjes moeten wachten. Mail om te beoordelen is eerder dan bestelling zelf. Verpakking vetblokken is beschadigd en open.

Mooie website. Infoboek. Vogelkaart.

Snellere levering.

WIm Van Roy

Groot aanbod en een voor een goed doel

Groot aanbod, gemakkelijke website.

Klantendienst via de chat is niet echt vriendelijk