Marthe

Zeer goed

Vogels eten alles op tot het laatste stukje.

Nu en dan een geschenkje voor de vogeltjes voor trouwe klanten

motton g

Online bestellingen

Overzicht

Fank Sylvia

Super schnelle Lieferung 👍

Gute Auswahl

Alles top!!!

Guy de Valk

Uitstekende service, goede producten, snelle afhandeling … kortom een aanrader !

Goede selectie van producten

Joseph Bracke

Zeer goed, vlugge afhandeling, groot assortiment

Grote keuze, prijs kwaliteit zeer goed

Grotere keuze in granen voor vogels

Kempen Isabelle

Zeer correcte ervaring

Prijs, verzending

JC

Snel en correct

snelle levering

Mols Rene

Zeer goede producten zeer goede service

Producten van topkwaliteit de vogels lusten deze producten graag producten van andere winkels of online sites niet en ik spreek uit ondervinding

Ben ook geabonneerd op de groei en bloei daar staan soms korting codes in die enkel geldig zijn in nl maar wij wonen in België het zou tof zijn moesten wij daar ook van kunnen genieten zodat we die... Ben ook geabonneerd op de groei en bloei daar staan soms korting codes in die enkel geldig zijn in nl maar wij wonen in België het zou tof zijn moesten wij daar ook van kunnen genieten zodat we die maar gewoon moeten ingeven op de site

Nona DB

Ik ben blij dat Vivara bestaat. Ze hebben alles in 1 webwinkel dat je in andere winkels moeilijk kan vinden. Mezenbollen zonder onnodige verpakking&netjes, levende meelwormen, de juiste... Ik ben blij dat Vivara bestaat. Ze hebben alles in 1 webwinkel dat je in andere winkels moeilijk kan vinden. Mezenbollen zonder onnodige verpakking&netjes, levende meelwormen, de juiste vogelhuisjes,..

Makkelijk te bestellen, factuur achteraf. Als je nog vragen hebt kan je ook steeds bellen.

I.v.m. levend voer is dit niet altijd duidelijk wanneer dit binnenkomt. Als het wat langer duurt eventueel iets laten weten via email.

Rita Cannaerts

Heel correct en goede kwaliteit.

Snelle levering, heel goede kwaliteitsproducten.