Uitstekende website, makkelijk en duidelijk. Correct bij bestellingen.

Correcte en duidelijke Info

Erna Van Riet

Bestel al jaren vogelvoer bij Vivara, de vogels in onze tuin hebben een duidelijke voorkeur voor het voer tov wat we in een lokale winkel kopen.

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten, uitgebreid assortiment.

verdonck karine

Alles verliep vlot

betaling achteraf

mss rekeningnr bij op de mail dat ik direct kan betalen

Gemakkelijke webshop

overzichtelijk gerangschikte onderwerpen bvb voedersystemen, vetproducten,... dus snel gevonden wat ik zoek

Levering via post NL - het zou handig zijn als je direct kan kiezen om het pakket laten af te leveren bij een ophaalpunt van post NL

WIm Van Roy

Groot aanbod en een voor een goed doel

Groot aanbod, gemakkelijke website.

Klantendienst via de chat is niet echt vriendelijk

Gemakkelijk te bestellen. Mits eigen initiatief van de klant, stuurt de firma snel bij om het probleem op te lossen.

De website is vrij overzichtelijk zowel wat betreft productkeuze als info ivm productbeschikbaarheid.

- Gemakkelijk om Track&Trace systeem te volgen. Echter als er iets misloopt kan je als klant niet achterhalen wat er scheelt. Ik heb zelf (na een paar dagen) initiatief genomen telefonisch te... - Gemakkelijk om Track&Trace systeem te volgen. Echter als er iets misloopt kan je als klant niet achterhalen wat er scheelt. Ik heb zelf (na een paar dagen) initiatief genomen telefonisch te contacteren om te weten wat er scheelde. Het probleem werd vlug opgelost en na 2 dagen heb ik de levering ontvangen.
- Ondanks vooraf betaling via PC-banking, krijg ik toch nog een overschrijvingsformulier tot betaling toegestuurd.

Wel eventjes moeten wachten. Mail om te beoordelen is eerder dan bestelling zelf. Verpakking vetblokken is beschadigd en open.

Mooie website. Infoboek. Vogelkaart.

Snellere levering.

frank de rijck

...

...

Harrie Houben

Vogelvoeder van hoge kwaliteit

gemakkelijk vindbaar wat je wil

Inge

Zeer goede kwaliteit van producten, altijd correcte levering

Correcte prijs-kwaliteit verhouding
Uitgebreid aanbod