Kino Brigitte

Mijn bestellingen verlopen feilloos en er is betalingsgemak via paypal. Ik ben absoluut tevreden over Vivara.

Betaling via paypal.

Ik heb as lid van natuurpunt al meerdere zaken bij Vivara gekocht . Altijd correcte producten.

Herta

Heel goede service.
Over het algemeen prima producten.

Ik vind het fijn dat jullie Natuurpunt en Vogelbescherming Vlaanderen mee ondersteunen. Wat meer informatie daarover zou fijn zijn.
Onze tuinvogels hebben echt wel een boon voor jullie vetbollen. We hebben ze al een paar keer gemengd met die van andere merken, maar zo gauw die van jullie er weer tussenzitten, merk je meteen dat de andere veel langer blijven hangen.
Ook de planten die we al bij jullie gekocht hebben zijn van prima kwaliteit en komen veilig verpakt toe.

* Graag bij producten waar het relevant is ook het gewicht vermelden. Ik kocht hier onlangs een multibeschermkooi (artikel 94550), maar die is te zwaar voor onze voederstations. Zelfde probleem met nestkastjes van betonhout. Die kan je ook niet overal ophangen.
* Een plaats waar je feedback kan geven op de producten zou ook welkom zijn. (Bv. om te vermelden dat het extra kost om vierkante wenskaarten te versturen in België.)
* Een bestelling wordt snel geleverd. Voor mij hoeft dat niet zo nodig. Als je een bestelling efficienter/milieuvriendelijker/medewerkervriendelijker... kan leveren door die wat later te laten toekomen, dan telt ook dat. Misschien een extra optie bij de leveringskeuze? (Iets als "standaard", "milieuvriendelijker"...)
* Wat extra informatie bij de planten zou welkom zijn. Nu is het dikwijls zoeken naar de wetenschappelijke naam en informatie over het type grond (zand/leem/klei, zuurtegraad, droog/normaal/nat) ontbreekt al helemaal.
* Graag op overzichtspagina's al meteen meegeven als een product niet meer beschikbaar is. Nu zie je dat pas als je doorklikt op het product.
* Als een product tijdelijk onbeschikbaar is, misschien een optie inbouwen waarmee je kan vragen om een mailtje te krijgen wanneer het product weer voorradig is?
* Soms vraag ik me af of de verpakking niet wat milieuvriendelijker kan. (Te grote dozen = meer grondstoffen (ook aan opvulmateriaal, meer gewicht, neemt meer plaats in tijdens het vervoer, is onhandiger voor de mensen die de pakken moeten verhandelen...)

Buisset Martine

Zeer goed

zeer groot aanbod

Nicole Vanoutryve

Super tevreden over de aangekochte zaden, en heel vlotte levering

De vogels zijn dol op het eten van vivara, en nooit na het eten krijgen we door de afval kiemen in onze tuin . Zo is iedereen tevreden. En ook de vogelhuisjes die we aangekocht hebben, zijn heel weersbestendig.

Geen enkele, alleen de goeie raad, doe zo verder.

Karine Colman

Heb hier al meermaals een bestelling geplaatst en telkens héél tevreden. De site is erg praktisch en overzichtelijk. De opvolging van de bestelling is top en de levering héél correct. De producten...

- stipt
- correcte afhandeling
- kwaliteit

Zou zeggen, doe vooral zo verder

Eerste ervaring en zeer positief

snelle en correcte levering

niet direct

Goede service. Correcte levering. Mijn tuinvogels zijn uiterst tevreden en ik ook!

Ruime keuze. Degelijke producten. Samenwerking met natuurpunt.

Marina

Ik ben altijd zeer tevreden over zowel de producten als de service.

Het is vooral interessant dat je bij het gebruikte vogelvoer, de zaden dan,geen onkruid in de tuin krijgt en de webcams waarop je de dieren kan volgen zijn geweldig!

IK heb ooit een mailtje gestuurd gewoon om te bedanken en iets te melden, daar kreeg ik geen antwoord op en dat zou wel leuk zijn...

Kathleen

Vlotte service! Alleen maar goede ervaringen!