Chantal De Greveleer

Komt professioneel over

Keuze leveringsdag zou pluspunt zijn

Animals Fun Days

Zeer tevreden! Schappelijke prijzen en vlotte levering!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website!

Goede producten en service!

Leuke producten, goede kwaliteit

Martine van de moere

Fantastisch, snelle levering

Snelle levering en samenwerking met natuurpunt en vogelbescherming

De apolo silo roet na een tijdje, er is bij mij een een vogeltje met zijn kopje onder de verbindingsbar onderaan komen vast te zitten...,ik heb ondertussen een nieuwere gekocht. Blijf zoeken naar zeer duurzame producten zou ik zeggen

vanschoonbeek tom

Sterke site, handig in gebruik en overzichtelijk. goede info en correcte afhandeling

juiste informatie en keuze

Goede ervaringen wat betreft eten voor wilde vogels

graag werken met afhaalpunten/postpunten

Winkelen was makkelijk en overzichtelijk, bestellen ook

Veel informatie, duidelijke foto's

De mogelijkheid om je bestelling op een afhaalpunt op te halen zou mij beter uitkomen : ik moet wel eens onverwacht weg.

Urbain UREEL

Altijd goed op tijd en scherpe prijs.

Uitgebreid aanbod. Goede uitleg.

Verpakking van bob. glazen pindapotjes vet kan beter. Sommige liggen wel eens gewoon kapot in de doos. Of geheel door elkaar geschud.

Heel positief. De website is gemakkelijk in gebruik. Het is heel eenvoudig om bestellingen te plaatsen en om vervolgens de bestelling op te volgen. De producten zijn van een eersteklas kwaliteit. De...

De service geleverd door de dienst verkoop. De beschrijvende uitleg op de website. De foto's. De lijst met welke producten nuttig zijn voor welke vogel op welk tijdstip. De voederraadgevingen en de raadgevingen ter installatie van de vogelhuisjes (nestkasten)

Het gebruik van de favorietenlijst zou iets toegankelijker mogen zijn. Het is een beetje een gedoe om van uit deze lijst terug te keren naar het winkelgedeelte van de website.
Producten niet op voorraad: als je een bestelling plaats van meerdere producten en er blijkt dat één van de bestelde producten niet op voorraad is dan wordt het voor de klant iets moeilijker om te volgen wat er aan de hand is (waarom de bestelling niet wordt geleverd).
Bestaat de mogelijkheid om bij producten die niet meer op voorraad zijn aan te geven wanneer die terug op voorraad zullen zijn?

Arne Daneels

Alleen maar goeds over te vertellen, vlotte levering en dergelijke.
Voor mijzelf persoonlijk vind ik het niet nodig om verschillende keren per jaar de cataloog per post te ontvangen.
Dat...

Duidelijke website - regelmatig promo's - vlotte levering

Geen cataloog per post (persoonlijk)