ALAIN KLAASSEN

Al jaren lang tevreden over het aanbod

Dag van levering kunnen kiezen

Jacques Somers

Zeer tevreden

duidelijke website - praktische cataloog

jenny krabbe

Goede producten. Prettige en correcte bediening. Goed werkende website

Ik was te laat met bloembollen. Sommige waren uitverkocht. Jammer oP

Ga zo door. Blijf werken aan concurentiele prijzen

In het verleden heb ik al meermaals bij Vivara besteld via een antwoordkaart. Aangezien mijn laatste bestelling blijkbaar in de post is verloren gegaan, heb ik nu voor de eerste keer online besteld....

Je kan niet op alle artikelnummers uit de papieren catalogus zoeken op de webstek want die vindt de zoeker niet.

Agnes

De verzending en vooral het volgen van de verzending draaide op niets uit. Mijn bestelling werd in twee delen geleverd en geen van beide hebben kunnen oproepen op POSTNL. Dit is zeer vervelend...

zoals aangehaald haalt hierboven - OPVOLGING VERZENDING is zeker vatbaar voor algehele verbetering, gezien ik totaal niets hebben kunnen volgen!

Reactie Vivara.be:

Beste Agnes,

Vervelend dat het niet gelukt is de bestelling te kunnen volgen. Ik begrijp dat het vervelend is als u niet weet wanneer het pakket geleverd wordt.

De order is in twee delen verstuurd, omdat een deel van de levering niet voorradig was. We wilden u in ieder geval alvast de producten opsturen die wel op voorraad waren. Ik heb de verzendbevestigingen van beide pakketten bekeken en beide mails lijken te zijn voorzien van een track-and-tracelink. Daarmee kunt u normaal gesproken de levering volgen. Ik durf niet te zeggen waarom dat in dit geval niet werkte, aangezien de levering door PostNL wordt verzorgd.

Thomas
Vivara Natuurbeschermingsproducten

Oppeel Bruno

Ze hebben heel goede voeding aan redelijke prijzen.

De goede voeding en duidelijke uitleg over voor welke dieren het goed is

Ik had een cadeaubon gekregen en kon deze niet online inwisselen. Ik heb dit dan via mail mpeten doen.

Joosen Kristel

Steeds correct en snelle levering

Vlugge levering, kwaliteitsvolle en duurzame producten

Animal Fun Days

Zeer correct en makkelijk te bestellen via de website!

Gebruiksvriendelijke websit.
Schappelijke prijzen.