Shaila

Blij met de nieuwe vitamine pack van VitaGuard. Mooie verpakking en super handig, alles in 1 zakje! De bestelling & bezorging ging ook prima. Zondagavond besteld en via een handige track & trace op... Blij met de nieuwe vitamine pack van VitaGuard. Mooie verpakking en super handig, alles in 1 zakje! De bestelling & bezorging ging ook prima. Zondagavond besteld en via een handige track & trace op dinsdag keurig bezorgd. Een absolute aanrader!

Joost

Ik heb een kwartaal abonnement genomen en ik was aanvankelijk sceptisch maar het overtrof mijn verwachtingen. De volgende dag kreeg ik netjes een schitterende doos thuis afgeleverd met de sachets... Ik heb een kwartaal abonnement genomen en ik was aanvankelijk sceptisch maar het overtrof mijn verwachtingen. De volgende dag kreeg ik netjes een schitterende doos thuis afgeleverd met de sachets erin. Gewoon handig voor elke dag 1 zoals ook op de website stond. En ik moet eerlijk zeggen dat ik me een stuk fitter voel nadat ik 3,5 week deze pillen gebruik. Niet eerder zo'n verschil gemerkt bij het slikken van vitaminen. Dus zeker proberen!

Sander

Vriendelijke en duidelijke reactie gekregen op een aantal vragen die ik had. Daarna de producten snel ontvangen. Handige dag verpakking. Net gaan gebruiken, ben benieuwd naar de positieve effecten.

Gerard Heijnen

Ik ben zeer tevreden over VitaGuard. Eindelijk een website waarop je duidelijk kunt zien wat je aan voedingssupplementen gaat innemen. Een heldere uitleg over de producten, ze zijn van hoge... Ik ben zeer tevreden over VitaGuard. Eindelijk een website waarop je duidelijk kunt zien wat je aan voedingssupplementen gaat innemen. Een heldere uitleg over de producten, ze zijn van hoge kwaliteit en geschikt voor Vegan-aanhangers.
Handig ook die zakjes met de dagelijkse portie supplementen. Geen gezoek meer in een rij potjes.
Nu nog de beloofde Vegan zakjes!

Erik van Zandt

Erik van Zandt

LV

Snelle levering. Geen losse potjes meer maar lekker makkelijk kant en klare zakjes in een box. Bovendien qua hygiëne veel beter. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding als je naar samenstelling en... Snelle levering. Geen losse potjes meer maar lekker makkelijk kant en klare zakjes in een box. Bovendien qua hygiëne veel beter. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding als je naar samenstelling en dosering kijkt. Ik ben fan!

José van de Hoef

Ik twijfelde een beetje toen ik VitaGuard voor het eerst bestelde.
Ik twijfelde een beetje toen ik VitaGuard voor het eerst bestelde.
Ik gebruik al jaren allerlei voedingssupplementen en maar greep vaak mis en merkte dat ik de rest van het gezin moest aansporen om iedere dag te pakken. Nu ik VitaGuard in huis heb, pakken onze kinderen (17 en 19) zelf een zakje, "Veel handiger dan al die potjes open maken".
Ook onze andere studerende zoon heeft 5 zakjes in zijn tas gestopt voor de komende week.
Dus ik ben om!

Anna

Heel handig alle gezondheid in 1 dagelijks zakje! Ziet er mooi uit en geeft duidelijke informatie over de ingrediënten!