Villa Bommelsteijn

Regelmaat!

Ernst Dolman

Hoge kwaliteit en beter opneembare vormen ingrediënten, handig en hygiënisch zo bij elkaar in dagzakje!

Youri

Ik heb een tijdje last van exzeem gehad. Na ongeveer 2 weken was het weg doordat ik de juiste vitaminen binnen kreeg van Vitaguard.

Dominique

Ik had rode plekjes in/ rond mijn mond en deze waren na een week gebruik van VitaGuard verdwenen!

Kim

Zeer overzichtelijke site. Producten zijn top en heel handig op deze manier. Zakje open, innemen en gaan. Eens kijken hoe we deze winter door komen ;-)

Christina

Heel prettig

Bjorn Andringa

Prima service en ideaal concept!

Ronald

Ik heb gekozen voor VitaGuard omdat ik nu niet meer hoef na te denken welke pillen ik allemaal moet kopen iedere maand. Niet meer allerlei potten in huis, maar elke dag een handig zakje met de... Ik heb gekozen voor VitaGuard omdat ik nu niet meer hoef na te denken welke pillen ik allemaal moet kopen iedere maand. Niet meer allerlei potten in huis, maar elke dag een handig zakje met de juiste pillen. De levering ging erg snel.

Robert

Met dit kwartaal abonnement heb ik een mooie aanvulling gevonden, voor de maanden waar je weerstand nooit hoog genoeg kan zijn.
De VitaGuard daily packs zijn perfect, makkelijker dan dit...
De VitaGuard daily packs zijn perfect, makkelijker dan dit wordt het niet. Geen gedoe meer met div. potjes.
En straks nog de beloofde biofolie zakjes.
TOP gedaan, Team VitaGuard

Luurt Pieter van der Molen

Super gemakkelijk die dagelijkse porties