van Leer

De allerbelangrijkste vitamines bij elkaar.
Alles-in-1 oplossing.
Superhandig alles bij elkaar in die zakjes.
Ik reis veel dus handig voor onderweg of op mijn reizen.
Hoge...
De allerbelangrijkste vitamines bij elkaar.
Alles-in-1 oplossing.
Superhandig alles bij elkaar in die zakjes.
Ik reis veel dus handig voor onderweg of op mijn reizen.
Hoge kwaliteit ingrediënten. Goeie doseringen.
Snel geleverd en goeie service.
Zo heb ik elke dag optimale bloedwaarden.
Ik voel het verschil.
Mijn huid voelt gladder en beter.
Ik heb meer energie.
Omega 3 uit algen, mooi ingredient!
Het kost wel wat, maar mijn gezondheid is dat zeker waard!

Maurizio

In eerste instantie getwijfeld aan de toegevoegde waarde van weer een aanbieder van supplementen. Wat me wel aansprak was 1 maand voorraad voor elke dag 1 zakje gevuld met je dagelijkse benodigde... In eerste instantie getwijfeld aan de toegevoegde waarde van weer een aanbieder van supplementen. Wat me wel aansprak was 1 maand voorraad voor elke dag 1 zakje gevuld met je dagelijkse benodigde vitamines en mineralen.
Uiteindelijk toch besteld en zeer tevreden over het principe en de kwaliteit.

Peter Pelupessy

Ik gebruik al geruime tijd de vitamines van VitaGuard. Hele handige verpakking en het is voor mij nu al routine om deze tijdens mijn ontbijt te gebruiken. Snel geleverd en ik denk zomaar dat mijn... Ik gebruik al geruime tijd de vitamines van VitaGuard. Hele handige verpakking en het is voor mij nu al routine om deze tijdens mijn ontbijt te gebruiken. Snel geleverd en ik denk zomaar dat mijn weerstand in deze coronperiode alleen maar groter is geworden door deze vitamines.

Maria Engelander

Prima ervaring!

customer

Snel, correct en persoonlijk!

Goede ervaring

Gerard H.

Goede kwaliteit, optimale service, heldere uitleg, je weet wat je inneemt en vegangeoriënteerd.

Wemeijer

Zeer goed, de bestelling kon makkelijk besteld worden en na de bestelling, werd je goed geinformeerd over het verloop van de bestelling, die uiteraard keurig op tijd bezorgt werd !

PaHoH

Snelle levering, makkelijke manier om alle vitamines binnen te krijgen

customer

Super handig!! Één zakje met al je dagelijkse voedingssupplementen pak je veel sneller dan dat je al die potjes open moet maken.