Ronald

Hoge kwaliteit, snelle levering, handige verpakking

Marcel

BOOST JE IMMUUNSYSTEEM !!!
BOOST JE IMMUUNSYSTEEM !!!
Ik geloof in het versterken van mijn immuunsysteem met buitensporten en de juiste vitamines. Met 1 enorm handig zakje Viataguard pak ik mijn 45 essentiële vitamines, mineralen, antioxidanten, spoorelementen en Omega 3. Voor mij bestaat er geen betere dagelijkse aanvulling op mijn gezondheid, vitaliteit, weerstand, energie en focus. Test het zelf, en je wenst nooit meer iets anders.

Reactie VitaGuard:

Beste Marcel, hartelijk dank voor deze uitgebreide en zeer positieve review! Fijn om te horen dat de supplementen van VitaGuard jou zo goed helpen!

Verademing

Reactie VitaGuard:

Dank voor je positieve reactie! Wij ontvangen altijd graag feedback om onze producten en diensten te verbeteren,.

Gerard

Ik gebruik nu al enkele jaren voedingssupplementen van dit bedrrijf. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief en ik kan daarom dit bedrijf aan een ieder aanbevelen. Wat ik wel zou willen is dat het... Ik gebruik nu al enkele jaren voedingssupplementen van dit bedrrijf. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief en ik kan daarom dit bedrijf aan een ieder aanbevelen. Wat ik wel zou willen is dat het bedrijf meerdere, verschillend samengestelde pakketjes voedingssupplementen gaat aanbieden. Meer diversiteit in het
aanbod. Verder niets dan lof.

Reactie VitaGuard:

Hartelijk dank voor uw review Gerard. Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met VitaGuard en onze producten zo positief is. Wij hebben goed nieuws. Wij ontwikkelen momenteel meerdere nieuwe... Hartelijk dank voor uw review Gerard. Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met VitaGuard en onze producten zo positief is. Wij hebben goed nieuws. Wij ontwikkelen momenteel meerdere nieuwe producten alsmede ook verschillende samengestelde pakketten. Ook de huidige formule zal nog verder verbeterd worden. Wij verwachten dat wij deze producten na de zomer geleverd krijgen en dus vanaf dan te bestellen zijn.

Anke

Snelle levering en het product is erg handig in gebruik. Mijn vitamines altijd bij de hand, hoe druk mijn dag ook is.

Reactie VitaGuard:

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Anke. Veel gezondheid toegewenst van het VitaGuard team!

Maurizio

Makelijk toegangbare site.
Bestelling wordt snel geleverd

Victor

Had wat vragen over de THT van het product , Direct contact gehad en een duidelijk uitleg gekregen met verschillende opties van customer service. Ben benieuwd naar de nieuwe product

Jet

Prettige ervaring, op tijd geleverd en je weet dat de supplementen geven wat je per dag nodig hebt.