Anneke

Kwalitatieve producten, betrouwbaar en bonafide bedrijf ! Goed voor je lijf en leden!

Karin Wouters

Echt goede kwaliteit supplementen in de betere vormen en ook goede hogere doseringen. Precies alle belangrijkste die ik zoek bij elkaar ipv al die potjes die ik normaal gebruik.

customer

Snel en correct geleverd.

customer

Goed service en heel snel levering.

van Leer

De allerbelangrijkste vitamines bij elkaar.
Alles-in-1 oplossing.
Superhandig alles bij elkaar in die zakjes.
Ik reis veel dus handig voor onderweg of op mijn reizen.
Hoge...
De allerbelangrijkste vitamines bij elkaar.
Alles-in-1 oplossing.
Superhandig alles bij elkaar in die zakjes.
Ik reis veel dus handig voor onderweg of op mijn reizen.
Hoge kwaliteit ingrediënten. Goeie doseringen.
Snel geleverd en goeie service.
Zo heb ik elke dag optimale bloedwaarden.
Ik voel het verschil.
Mijn huid voelt gladder en beter.
Ik heb meer energie.
Omega 3 uit algen, mooi ingredient!
Het kost wel wat, maar mijn gezondheid is dat zeker waard!

Maurizio

In eerste instantie getwijfeld aan de toegevoegde waarde van weer een aanbieder van supplementen. Wat me wel aansprak was 1 maand voorraad voor elke dag 1 zakje gevuld met je dagelijkse benodigde... In eerste instantie getwijfeld aan de toegevoegde waarde van weer een aanbieder van supplementen. Wat me wel aansprak was 1 maand voorraad voor elke dag 1 zakje gevuld met je dagelijkse benodigde vitamines en mineralen.
Uiteindelijk toch besteld en zeer tevreden over het principe en de kwaliteit.

Peter Pelupessy

Ik gebruik al geruime tijd de vitamines van VitaGuard. Hele handige verpakking en het is voor mij nu al routine om deze tijdens mijn ontbijt te gebruiken. Snel geleverd en ik denk zomaar dat mijn... Ik gebruik al geruime tijd de vitamines van VitaGuard. Hele handige verpakking en het is voor mij nu al routine om deze tijdens mijn ontbijt te gebruiken. Snel geleverd en ik denk zomaar dat mijn weerstand in deze coronperiode alleen maar groter is geworden door deze vitamines.

Maria Engelander

Prima ervaring!

customer

Snel, correct en persoonlijk!

Goede ervaring