Vita5.nl

W. Robert

Webwinkelkeurmerk?

webwinkel keurmerk is gekopieerd, je moet hierop kunnen klikken

Fam Ongena-De Bruycker

Heel tevreden van mijn aankoop
Hangstoel ! Zalig zitten/hangen in de tuin

Stevig geweven katoen mooie kleuren

Lieuwe de Haan

Zeer tevreden!! Door de site waar ik bestelde werd een verkeerde voedseldroger geleverd. Echter deze voldeed ook prima aan mijn wensen. Dit model was echter duurder dan het bestelde model. Ik heb... Zeer tevreden!! Door de site waar ik bestelde werd een verkeerde voedseldroger geleverd. Echter deze voldeed ook prima aan mijn wensen. Dit model was echter duurder dan het bestelde model. Ik heb contact opgenomen met vita5 over deze levering en aangegeven dat ik het prijsverschil wel wilde bijbetalen om zo ook de garantie op orde te hebben. Resultaat.... ik mocht de voedseldroger houden en ik hoefde niet bij te betalen. Met half uurtje had ik een correcte factuur. DAT noem ik service!

Goede service

Vooral zo doorgaan!

Zeer goed geholpen, besteld andere dag ontvangen.

Scherpe prijzen

Assortiment uitbreiden

Hans

Zeer slecht bedrijf en service. Niet bestellen hier! Zijn de mensen van tarwegraskoning en vele andere malafide bedrijven.. pas op!!!

Ellen van Zelst

Na 2 keer contact te hebben gehad met de klantenservice heb ik na ruim een week nog steeds mijn bestelling niet binnen. Tevens neemt de klantenservice de telefoon niet op. Ik heb maar voor een... Na 2 keer contact te hebben gehad met de klantenservice heb ik na ruim een week nog steeds mijn bestelling niet binnen. Tevens neemt de klantenservice de telefoon niet op. Ik heb maar voor een klein bedrag besteld maar dit soort praktijken schept niet veel vertrouwen in deze webwinkel. Bestel hier dus niets want je wordt niet correct geholpen.

Product dat betaald is uitleveren.
Klanten te woord staan per telefoon.

Slechte en trage service omtrent garantie

Klanten sneller te woord staan, verantwoording nemen i.v.m garantie ( in mijn geval om een zeefje van misschien 10-15 euro ! ) om hetgeen waar 5 jaar garantie op zit dan ook toe te zenden maar ze... Klanten sneller te woord staan, verantwoording nemen i.v.m garantie ( in mijn geval om een zeefje van misschien 10-15 euro ! ) om hetgeen waar 5 jaar garantie op zit dan ook toe te zenden maar ze sturen je liever naar Vitality4life welke ook nogal traag zijn en slechts 2 dagen per week ( maandag en dinsdag ) e-mails lezen en beantwoorden... WTF

De blender werd supersnel en in goede staat geleverd. Ik heb het apparaat nog niet lang genoeg om het goed te kunnen beoordelen maar tot nu toe ben ik er heel blij mee. Ik heb er al cashewmelk en... De blender werd supersnel en in goede staat geleverd. Ik heb het apparaat nog niet lang genoeg om het goed te kunnen beoordelen maar tot nu toe ben ik er heel blij mee. Ik heb er al cashewmelk en enkele groene smoothies mee gemaakt. Dat ging heel goed.

Anoniem AKvD

Het apparaat dat ik er kocht deugt, maar er liep een actie waarbij ik opbergdozen gratis zou krijgen. Na een maand en vele mails en beloftes nog steeds niets ontvangen. ben benieuwd of het er nog... Het apparaat dat ik er kocht deugt, maar er liep een actie waarbij ik opbergdozen gratis zou krijgen. Na een maand en vele mails en beloftes nog steeds niets ontvangen. ben benieuwd of het er nog van gaat komen?

geen idee, vond alles bijzonder rommelig, om een factuur moest ik vragen.

Zie boven.

Na veel zoeken op internet kwam ik bij deze site terecht en besloot na het lezen van de positieve reviews een bestelling te plaatsen. Nadat ik betaald had zag ik elders toch een goedkopere... Na veel zoeken op internet kwam ik bij deze site terecht en besloot na het lezen van de positieve reviews een bestelling te plaatsen. Nadat ik betaald had zag ik elders toch een goedkopere slowjuicer en heb dit gemeld, waarop ik alsnog het verschil + €10 op mijn rekening gestort zou krijgen. Heb de volgende dag de goed ingepakte slowjuicer ontvangen en een dag later werd het bedrag al op mijn rekening bijgeschreven. Wat een service!

De lageprijsgarantie waarmee geadverteerd wordt maken ze waar!
Snelle reactie op mail.