Bestelgemak visum
Klantvriendelijkheid / Support
Snelheid levering visum
9.5/10

Bart Polman

Ik kreeg mijn visum snel binnen en ik kon zonder stress op vakantie gaan. Ik ben Visumturkijedirect hier erg dankbaar voor!

Jan

Link doet het niet, contactformulier doet het niet, en er staat helemaal geen telefoonummer op de site voor vragen.

je kan niet betalen , niet bellen...........moet ik er nog meer over...

Demi

Ik ben op vakantie geweest naar Turkije en had een visum nodig. Ik kreeg mijn visum erg snel en het was gemakkelijk om een visum aan te vragen. Zeer tevreden.

Snel en eenvoudig

Danny

Ideaal zo online een visum bestellen, scheelt mooi lang in de rij staan op het vliegveld!

Fijne site, overzichtelijk. Gewoon lekker snel geregeld, houden we van!

Joris Hogekamp

Overzichtelijke website waar je eenvoudig een visum kan aanvragen. Echt topservice!

Thom te Riet

Ik ben heel erg tevreden met VisumTurkijeDirect.nl. Alles is erg duidelijk op de website en snelle aflevering!

Eenvoudig en snel ontvangen!

lars

Goed service , heb snel mijn visum gekregen.

Cornelis Hoogma

Na aanvraag van mijn visum had ik deze binnen een uur binnen, zonder dat ik voor een spoed aanvraag had gekozen. Erg tevreden en overzichtelijk aanvraagproces.

Visum snel ontvangen!

Ik had snel een visum nodig voor mijn vakantie, de medewerker heeft mij uitstekend geholpen!

Het aanvraag systeem werkt erg eenvoudig, ik had het visum vrijwel direct binnen.

Daniël Ungerer

Snelle service, had het visum binnen no-time binnen.

Goede informatieve website, snelle reactie bij een vraag.