Van der Zee

Afvalcontainer tijdens verbouw.

Uw beoordeling:

Scherpe prijs en vlotte en juiste levering

Oscar

Puincontainer

Uw beoordeling:

Goede en makkelijke website . Gewoon aanklikken wat je nodig hebt , de datum aanvinken wanneer je de container geleverd wilt hebben , meteen afrekenen met Ideal ( geen contante betaling aan de... Goede en makkelijke website . Gewoon aanklikken wat je nodig hebt , de datum aanvinken wanneer je de container geleverd wilt hebben , meteen afrekenen met Ideal ( geen contante betaling aan de chauffeur meer nodig ) en alles is geregeld . Wanneer de container opgehaald kan worden weer even inloggen , 'ophalen' en de eventuele datum aanvinken en dan is dat ook weer klaar . Super makkelijk . Zowel de levering als het ophalen perfect op de juiste datum ofwel de afspraken worden nagekomen . Al met al zeer te spreken over Visser Afvalinzameling . Goede mail communicatie over het bestelde item en dit alles voor een mooie prijs .

Jan Offringa

Afval container

Uw beoordeling:

Kon beter,maar op het eind is het toch goedgekomen

Martijn Ros

Top geregeld

Uw beoordeling:

Ivm de verbouwing van mijn recent betrokken woning heb ik 2x een 6m2 container gehuurd bij Visser. De eerste keer had ik in eerste instantie de verkeerde container besteld, dit werd heel soepel... Ivm de verbouwing van mijn recent betrokken woning heb ik 2x een 6m2 container gehuurd bij Visser. De eerste keer had ik in eerste instantie de verkeerde container besteld, dit werd heel soepel aangepast. Na aanmelding voor retour werd de container heel snel opgehaald. Al met al zeer tevreden!

Willem Weijer

Container

prima

Th Melchers

Erg Goed

Gerald Van der werf

Container gehuurd

Uw beoordeling:

Prima service, netjes afgeleverd.
Ook weer netjes opgehaald.

Johannes Hinrichs

Oke

D Deinum

Prima dienstverlening.

Uw beoordeling:

Container thuis, gemakkelijk en handig.

R Mulder

Prima werk