Secretariaat

Heel mooi product voor lage prijs

Sterke punten?

Mooie producten voor lage prijzen.

Communicatie rondom levering.

vjneef

Ging goed
nooit een probleem dat niet opgelost kon worden

Sterke punten?

De precieze uitsnede van de print. ik kan heel goed zelf bepalen hoe het er uit moet zien en het resultaat klopt dan ook met het voorbeeld. De uitleg hiervan is duidelijk en simpel met een voorbeeld.

Verbeterpunten of tips?

Het is mij niet gelukt om de kleuren om te zetten naar cmyk dus dat heeft virtual printer voor mij gedaan.
Voor de beoordeling van de kleuren zou het toch beter zijn om dit zelf te doen, maar de uitleg hiervan is mij niet geheel duidelijk. Zelf werk ik op linux met inkscape en imagemagick. Deze programma's worden meestal niet behandeld bij de uitleg.
Misschien ben ik ook de enige die er mee werkt ;)

t.s.o.o. [vh rcderuimte]

Zoals altijd heel behulpzaam en mee werkzaam , heel goed .

prima service

??

MBBerg

Late levering, ondanks andere informatie op de website, slechte informatie over het verloop van de order ('processing' als enige informatie op de website), alleen standaardmails als reactie, dit... Late levering, ondanks andere informatie op de website, slechte informatie over het verloop van de order ('processing' als enige informatie op de website), alleen standaardmails als reactie, dit alles heel anders dan mijn vorige ervaringen. Ik heb begrip voor kerstdrukte, maar wil weten hoeveel vertraging er dan is, vanaf het begin van het plaatsen van mijn order. 21 december geplaatst (zou 26 december bezorgd worden - ik rekende op 27 of 28), uiteindelijk 4 januari bezorgd. Bij telefonische navraag op 29 december zag ik op de website dat op die datum bestellen dezelfde leverdatum had. Telefonisch werd dat op 29 december bevestigd en 4 januari beloofd alsof dat de normaalste zaak is (wel met excuses), maar tussen 21 december en 29 december heb ik daar niets over gehoord. Mail beloofde alsnog levering op 3 januari - hele dag aanwezig zijn! Maar ondanks constant aanwezig zijn werd de kaart pas op 4 januari bezorgd.

Mooi drukwerk

Verbeterpunten of tips?

Hou je aan de afspraken op de website. Gewone order zou 26 december worden bezorgd, spoedorder 25 december. Ik snap ook dat dat niet zal kloppen, maar wat ik zie is dat er weinig verschil is en dat... Hou je aan de afspraken op de website. Gewone order zou 26 december worden bezorgd, spoedorder 25 december. Ik snap ook dat dat niet zal kloppen, maar wat ik zie is dat er weinig verschil is en dat het dus geen zin heeft meer te betalen. Wees realistisch, signaleer drukte, beloof niets dat je niet na kunt komen. Dit keer had ik geen deadlines, normaal wel, ik wil weten of het haalbaar is, wat ik wil. En ook wat de uiterste datum is waarop ik een opdracht kan geven om mijn drukwerk nog op tijd te hebben.

Echt een TOP bedrijf. Behulpzame mensen. Gewoon een erg goede kwaliteit en service voor een goede prijs.

Sterke punten?

Bereikbaarheid. En het meedenken. Een aanrader voor iedereen.

Zou ik niet weten.

Eline

Zeer prettig om mee samen te werken! Snel een scherpe prijs voor een offerte ontvangen. Zeer behulpzame medewerkers.
Geen wonder dat ik al jaren bij VP bestel en blijf bestellen!

Sterke punten?

Vriendelijke, behulpzame medewerkers die aandacht en tijd voor je hebben. Bijna alles is mogelijk!

OZP Makelaars Dordrecht

Prima ervaring met Virtual Printer.nl. Correcte afhandeling van de bestelling en spoedig geleverd.

Sterke punten?

Makkelijk te doorlopen bestelmenu's.

Geen.

Duidelijk en prima. goed doorvraag bij onduidelijkheden.

Houdt moed

Virtual printer is altijd persoonlijk bereikbaar voor overleg en advies, en levert vervolgens zeer goed drukwerk. Zeer betrouwbaar. Al jaren. Nu weer met digitaal printen van kleine oplage. Dank

eigenlijk niet

Gewoon prima! Snel en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding, levering