Purper

Duidelijk, snelle levering, goed resultaat

Bibliotheek de Boekenberg

Afhandeling perfect, had zelf een fout gemaakt maar is prima opgelost door VirtualPrinter

Service

Studio Eindhoven aan Zee

Perfect gedrukt , goed afgewerkt, goed verpakt!! Al meerdere keren flyers en posters besteld.
Laatste bestelling is bij DHL blijven liggen vanwege pasen? Maar kwam ook snel goed!

Sterke punten?

Contact. Goede informatie, snelle terugkoppeling.

Den Hartog

Donderdag foto's gemaakt, 's avonds gemailed en de zaterdag waren de kaarten al hier ( terwijl in de mail maandag stond als afleverdag ) supersnel dus ! natuurlijk de kwaliteit die we gewend zijn... Donderdag foto's gemaakt, 's avonds gemailed en de zaterdag waren de kaarten al hier ( terwijl in de mail maandag stond als afleverdag ) supersnel dus ! natuurlijk de kwaliteit die we gewend zijn van VP

Sterke punten?

communicatie , met name pdf check

Al meer dan 15 jaar trouwe klant. Snelle levering en perfecte klantenservice.

levering, kwaliteit, service

Tremici

Goede service, aardige mensen!

Snelle en scherpe feedback

Ruud Terhaag Film

Mijn ervaring met VirtualPrinter.nl is erg goed. Duidelijk, zeer goede service en goed resultaat.

Sterke punten?

Vooral de zeer sterke betrokkenheid en service. Kwaliteit drukwerk.

Verbeterpunten of tips?

Leverings tijdsvak. Nu krijg ik een bericht dat het drukwerk tussen 10u en 18:30 die dag geleverd wordt. Dit zou echt meer gespecificeerd moeten worden in ochtend, middag of namiddag tijdsvak.... Leverings tijdsvak. Nu krijg ik een bericht dat het drukwerk tussen 10u en 18:30 die dag geleverd wordt. Dit zou echt meer gespecificeerd moeten worden in ochtend, middag of namiddag tijdsvak. Iedereen heeft het druk en een hele dag thuisblijven voor een bedrijf doet niemand.

R. A.Groene

Goed geholpen en afspraken prima nagekomen.
Kwaliteit drukwerk ook uitstekend.

Sterke punten?

Heb zelf geen gebruik gemaakt van de website ( eerder wel) en toen was dat goed.

Verbeterpunten of tips?

Heb geen verbeterpunten want het ging helemaal goed.

Wederom was het drukwerk wat ik bij Virtualprinter heb besteld van goede kwaliteit en snel geleverd.
V

Het bestellen en ontvangen is allemaal prima verlopen, maar wat erg vervelend is, is dat de kwaliteit van de visitekaartjes veel minder is dan verwacht. In vergelijking met de vorige bestelling is... Het bestellen en ontvangen is allemaal prima verlopen, maar wat erg vervelend is, is dat de kwaliteit van de visitekaartjes veel minder is dan verwacht. In vergelijking met de vorige bestelling is het een grote teleurstelling.

Sterke punten?

Ontvangst, voortgang en informatie over leverdatum

Verbeterpunten of tips?

De kwaliteit van het papier van het visitekaartje