Galerie Caroline

Prima verzorgd, goed begeleid, goed bereikbaar voor vragen, redelijk snelle levering

Sterke punten?

Telefonisch bereikbaar, direct advies.

Verbeterpunten of tips?

Na verzending order graag even bericht met track&tracecode wanneer verzonden - scheelt een keer bellen.

Miss appril

Happy met jullie. volgens mij ben ik al 10 jaar klant alleen bestel ik niet zo veel en heb ik inmiddels heel ander mail adres zodat jullie dit denk ik niet meer weten.

Sterke punten?

als ik bel zijn jullie snel met antwoorden, misschien is dat lekker Rotterdams...zegt de amsterdammer ;-)

Ton (A.H) van Haaften van de Boomerang Fanclub

Geheel tevreden over de samenstelling en verwerking van de order op de juiste manier, dankzij Uw adviezen en medewerking.

Sterke punten?

Duidelijke adviezen nav mijn vragen

Zou niet weten wat !

Drukwerk van ansichtkaarten. Het drukwerk werd razend snel bezorgd en zag er erg goed uit!

Sterke punten?

Snelheid en drukwerk is goed!

Makkelijk te bestellen.
Prijs/kwaliteit verhouding van het drukwerk vind ik goed.
Snelle levering.

Prijs/kwaliteit verhouding.

Verbeterpunten of tips?

Makkelijker vinden op de site van de profielen om een goed idee te krijgen hoe je ontwerp in gedrukte versie eruit komt te zien.
Aangeven op site en bij bestellen wanneer er dagen niet...
Aangeven op site en bij bestellen wanneer er dagen niet geleverd wordt. Ik bestelde op woensdag 26 april, spoedopdracht, zou zaterdag geleverd worden. Maar 27 en 28 werd er niet gewerkt. Is door jullie goed opgepakt met een grotere oplage voor hetzelfde bedrag.

Zoals altijd perfect in alle opzichten

kwaliteit van het drukwerk

zou het niet weten..

the brand department

Correct, snel, goeie kwaliteit

snelle reactiesnelheid, flexibel, bereikbaar

Cor

Dubbelzijdige fotokaarten

Sterke punten?

Mogelijkheid tot dubbelzijdige fotokaarten te bestellen

Verbeterpunten of tips?

Informatie vooraf dat de foto print aan achterkant van een duidelijk mindere kwaliteit is

Echt een uitzondering op het gebied van online bestellen. Mensen met kennis van zaken die mee denken. Echt top!

Sterke punten?

Het persoonlijke contact en dat je weet wie je aan de lijn hebt.

Verbeterpunten of tips?

Zou het even niet weten.

Ommoordse Veld Open & Groen, Mary Gerritse-Deijsselberg

Plezierig, via de mail.
Via de website kreeg ik verschillende keren een foutmelding, ik kwam niet verder.

Persoonlijke contact.

Verbeterpunten of tips?

de bezorging ging niet helemaal goed. Op de aangekondigde dag kwam het niet, is was wel thuisgebleven. Bij bellen werd gezegd maandag, de flyers kwamen op vrijdag al. Maandag bleef ik weer thuis,... de bezorging ging niet helemaal goed. Op de aangekondigde dag kwam het niet, is was wel thuisgebleven. Bij bellen werd gezegd maandag, de flyers kwamen op vrijdag al. Maandag bleef ik weer thuis, maar de posters werden niet geleverd. Wel op dinsdag, maar toen waren wij naar een begrafenis. Het was niet afgegeven bij de buren, DHL zou de volgende dag terugkomen tussen 14.00 en 18.00 uur. Ik was de hele dag thuis, had geen muziek aan of zo, maar het pakje was bij de buren bezorgd. Waarom weet ik niet.