Zeer tevreden

Sterke punten?

Persoonlijk advies en goed contact

VORM Ontwikkeling

Na het plaatsen van de opdracht krijgen we heel snel een bevestiging en worden we netjes op de hoogte gehouden wanneer e.e.a. wordt geleverd.

snelle bevestiging van ontvangst

Mijn bestelling was perfect in orde. De levering was veel eerder dan verwacht. Ik ben zeer tevreden.

Persoonlijk advies

Koloriet, I. Kortschot

Drukwerk ziet er goed uit.

Sterke punten?

Prettig dat er van Uw kant even contact werd gelegd over wel of niet tweezijdig bedrukken.

Verbeterpunten of tips?

De keuzes en prijzen waren niet helemaal duidelijk

Danny van Walsum Danart

De order wordt snel en goed verwerkt

Sterke punten?

Dat men direkt kan bellen en de order kan bespreken.

Verbeterpunten of tips?

Bestellen uiteindelijk ging prima. liever had ik de optie willen hebben "pakket ergens ophalen", maar ik kon niet vinden waar dat dan uiteindelijk zou zijn
de afhandeling verder okay, ben...
de afhandeling verder okay, ben tevreden over het product
maar de bestelling werd een dag later geleverd dan de email had aangekondigd, dat is wat lastig als d ebestelling d ehle dag kan komen.

snelheid en kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

makkelijker in te toetsen "zelf ophalen pakket"

Prettige partij om mee te werken. Denken goed mee en het eindresultaat zag er prachtig uit!

Prijs

nvt

Mea Willart, Begeleiding bij Verlies, Rouw en Verandering

Heel erg tevreden over de hulp en ondersteuning, het meedenken en adviseren. Ook ivm het verzenden prima geregeld en de mail over de aankomst van de bestelling én dat het pakket afgeleverd is bij de... Heel erg tevreden over de hulp en ondersteuning, het meedenken en adviseren. Ook ivm het verzenden prima geregeld en de mail over de aankomst van de bestelling én dat het pakket afgeleverd is bij de buren is een prima service! Ik ben erg tevreden over Virtual Printer en ga ook mijn folders bij jullie laten drukken. De kwaliteit is enorm en de prijs blijft me blij maken! Ga zo door!

Sterke punten?

Ik ben zelf een nerd wat betreft computers en dergelijke, maar als ik er even niet uitkom, word ik meteen prima geholpen aan de telefoon en kan ik het zelf ook weer afronden. Heerlijk te weten dat... Ik ben zelf een nerd wat betreft computers en dergelijke, maar als ik er even niet uitkom, word ik meteen prima geholpen aan de telefoon en kan ik het zelf ook weer afronden. Heerlijk te weten dat na 2 en een half jaar mijn bestanden er nog steeds inzitten en ik heel eenvoudig bij kan bestellen!

Verbeterpunten of tips?

Nabestelling per e-mail (na telefonisch overleg) was bijna 3 weken blijven liggen. Nadat ik aan de bel had getrokken kreeg ik de bestelling alsnog binnen 3 dagen . 10 dagen later werd de bestelling... Nabestelling per e-mail (na telefonisch overleg) was bijna 3 weken blijven liggen. Nadat ik aan de bel had getrokken kreeg ik de bestelling alsnog binnen 3 dagen . 10 dagen later werd de bestelling een tweede keer geleverd.
Bij een vorige bestelling waren jullie vergeten een factuur te sturen, daar heb ik zelf om moeten vragen.
Volgens mij hapert er iets aan de interne logistiek. Hier lekt geld weg.
Dus het wordt moeilijk om een score te geven. Ik zal bij alles voldoende invullen omdat ik niet lullig wil doen.

Sterke punten?

je ziet meteen wat het kost

KWF afdeling Papendrecht / SamenLoop voor Hoop

In één woord geweldig ! Is echt klasse wat er is afgeleverd en kom zeker terug.

Zeer sterk punt:
vriendelijkheid