Heidi serbruyns

Altijd telefonisch bereikbaar en behulpzaam, fijn dat ze mee controleren en snelle levering!

Bereikbaarheid snelheid prijs

Verbeterpunten of tips?

Meerdere pdf files kunnen uploaden bijv

Goede ervaring, ik werd gebeld, omdat ik een verkeerd bestand had geüpload.

Sterke punten?

uitleg is voor leken nog te volgen.

Verbeterpunten of tips?

De template voor de A6 ansichtkaart lijkt te klein qua mbs/kbs, ik heb de oude templates gebruikt.

Ik heb eerst digitaal een vraag gesteld inzake bepaald drukwerk. Na een paar dagen nog geen reactie. Toen de telefoon gepakt. Vanaf dat moment ging alles prima. Goede uitleg, duidelijke offerte.... Ik heb eerst digitaal een vraag gesteld inzake bepaald drukwerk. Na een paar dagen nog geen reactie. Toen de telefoon gepakt. Vanaf dat moment ging alles prima. Goede uitleg, duidelijke offerte. Later een goed persoonlijk contact op kantoor.

Sterke punten?

Men kan al veel te weten komen over de soorten drukwerk welke mogelijk zijn, voordat men gaat bellen of mailen. ook mooi dat er een helpende hand gegeven wordt bij het maken van bijvoorbeeld een... Men kan al veel te weten komen over de soorten drukwerk welke mogelijk zijn, voordat men gaat bellen of mailen. ook mooi dat er een helpende hand gegeven wordt bij het maken van bijvoorbeeld een brochure.

Verbeterpunten of tips?

Er staat "persoonlijk contact", maar dat houdt echter in dat je moet bellen of mailen voor een afspraak. Dat zou directer moeten kunnen via de site zelf nu je daar toch aan het zoeken bent. Je ziet... Er staat "persoonlijk contact", maar dat houdt echter in dat je moet bellen of mailen voor een afspraak. Dat zou directer moeten kunnen via de site zelf nu je daar toch aan het zoeken bent. Je ziet tegenwoordig vaak de mogelijkheid om via een chatvenster meer te vragen of afspraken te maken.

Joep

Ondanks dat er dit keer iets fout liep is de communicatie en het eindresultaat prima.
(Mijn bestandje kwam niet goed door bij het 'uploaden')

Sterke punten?

gemak en doelgerichtheid van de uiteindelijke keuze

weet er geen te noemen!

Snel, professioneel, zorgeloos

Sterke punten?

Het gemak van bestellen en ook het contact wat vanuit Virtual Printer werd opgenomen toen iets niet helemaal duidelijk was

Verbeterpunten of tips?

Voor de levering moet de hele dag iemand aanwezig zijn op het leveradres. Het zou fijn zijn als het opgedeeld kon worden in blokken van ca. 5 uur.

Cees roelofs

Eenvoudig te realiseren

Sterke punten?

Begrip,indien tweifel wordt er bebeld

Verbeterpunten of tips?

Meer keuze in papier soorten

Uitstekend

Kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

Bezorging niet goed. Je weet niet hoe laat er bezorgd wordt. Er moet de hele dag iemand thuis zijn. Bij Post.nl komen ze op een vast tijdstip.

Goeie info, goed contact, mooi resultaat

persoonlijk contact

Annieway PR & Productie

Dit gaat heel makkelijk, zeker als je iets v drukwerk weet.

Zeer snelle levering

geen een eigenlijk !

Jelle Hellinga, grafisch ontwerp

Gaat altijd helemaal goed behalve mijn laatste order,die kwam te laat en was beschadigd. Na een telefoontje met Patrick kreeg ik de belofte dat het in orde gaat komen. Dit is niet eerder gebeurt dus... Gaat altijd helemaal goed behalve mijn laatste order,die kwam te laat en was beschadigd. Na een telefoontje met Patrick kreeg ik de belofte dat het in orde gaat komen. Dit is niet eerder gebeurt dus hieronder geef ik dan ook hoge scores.

Sterke punten?

Het gemak waarmee het gaat