Houdt moed

Virtual printer is altijd persoonlijk bereikbaar voor overleg en advies, en levert vervolgens zeer goed drukwerk. Zeer betrouwbaar. Al jaren. Nu weer met digitaal printen van kleine oplage. Dank

eigenlijk niet

Gewoon prima! Snel en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding, levering

De verkeerd geleverde order werd zeer snel vervangen door de juiste order!

Nine

Goeie kwaliteit/prijs verhouding, maar er gaat steeds vaker iets mis.

Prijs-kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

Kwa service kunnen jullie een hoop leren van moo.com

Prettig en snel geregeld

Snelheid

Patrick van Nunen

Snel dat wel, kwaliteit is geen feit!

Sterke punten?

Snelle levering, binnen de afgesproken tijd. Goede feedback, altijd even terug bellen bij 'niet zekerheid hebben' en ook altijd telefonisch bereikbaar. Dus geen wachttijd en geen bandje met 'nog... Snelle levering, binnen de afgesproken tijd. Goede feedback, altijd even terug bellen bij 'niet zekerheid hebben' en ook altijd telefonisch bereikbaar. Dus geen wachttijd en geen bandje met 'nog zoveel wachtende voor u'.

Verbeterpunten of tips?

Betere communicatie ivm de kwaliteit van het papiersoort. Heb 500 brochures besteld maar kwaliteit is slecht. Papier veel te dun, dus geen mooie uitstraling. Papier kreukt, en wilde matte afwerking... Betere communicatie ivm de kwaliteit van het papiersoort. Heb 500 brochures besteld maar kwaliteit is slecht. Papier veel te dun, dus geen mooie uitstraling. Papier kreukt, en wilde matte afwerking maar is glans geworden. Dus dat is zeer jammer!

Galerie van den Berge

Sterke punten?

prima service, ook bij vragen via de telefoon

Verbeterpunten of tips?

aanleverdata kloppen soms niet (verschil tussen aangegeven datum op de site en datum op de bevestiging) maar dit wordt opgelost na een telefoontje.
Ik heb de laatste maanden enige twijfel...
Ik heb de laatste maanden enige twijfel over de kwaliteit (scherpte) van het drukwerk.

A5 flyer voor nieuwe leden sportvereniging.

Sterke punten?

Dat ik, die niet bepaald digitaal is aangelegd, toch makkelijk zaken kon door gewoon mijn bestanden via e-mail en WeTransfer kon insturen.

Verbeterpunten of tips?

Geen, prima geholpen en prima service!

stichting de Correxie

Bijna goed. Het bezorgen was namelijk verwarrend. Ik had met Patrick duidelijk afgesproken dat de posters donderdagochtend zouden worden bezorgd. Maar ze werden woensdag eind van de middag bezorgd.... Bijna goed. Het bezorgen was namelijk verwarrend. Ik had met Patrick duidelijk afgesproken dat de posters donderdagochtend zouden worden bezorgd. Maar ze werden woensdag eind van de middag bezorgd. Gelukkig was ik thuis maar ik denk dat de communicatie tussen VP en DHL niet optimaal is. Dit is me vorig ook een keer overkomen.

snelheid, klantvriendeijkheid, prijzen, bezorging

Verbeterpunten of tips?

duidelijkheid over wanneer iets bezorgd wordt.

Thomas Taris

Was een lastige klus met stans en rilwerk. Moest een keer overnieuw. Het uiteindelijke resultaat is oké , maar heeft een kanttekeningetje. Het stanswerk is niet helemaal perfect maar de tijd was op.... Was een lastige klus met stans en rilwerk. Moest een keer overnieuw. Het uiteindelijke resultaat is oké , maar heeft een kanttekeningetje. Het stanswerk is niet helemaal perfect maar de tijd was op. Beetje jammer, maar kan gebeuren. Geen ramp.

Sterke punten?

Goede prijs. Prettig contact. VP doet er alles aan om de klant tevreden te maken.

Verbeterpunten of tips?

- Soms worden mailtjes over het hoofd gezien.

- Soms worden mailtjes over het hoofd gezien.

- Ik had graag de aangepaste stansvorm voor de 2e oplage eerst gezien voordat er opnieuw werd gedrukt en gestanst. Dan had ik waarschijnlijk iets anders voorgesteld. Dat had ik ook gemaild, maar daar heb ik geen reactie op ontvangen.