8.1/10
8.3/10

Ik heb eerst digitaal een vraag gesteld inzake bepaald drukwerk. Na een paar dagen nog geen reactie. Toen de telefoon gepakt. Vanaf dat moment ging alles prima. Goede uitleg, duidelijke offerte....

Sterke punten?

Men kan al veel te weten komen over de soorten drukwerk welke mogelijk zijn, voordat men gaat bellen of mailen. ook mooi dat er een helpende hand gegeven wordt bij het maken van bijvoorbeeld een brochure.

Verbeterpunten of tips?

Er staat "persoonlijk contact", maar dat houdt echter in dat je moet bellen of mailen voor een afspraak. Dat zou directer moeten kunnen via de site zelf nu je daar toch aan het zoeken bent. Je ziet tegenwoordig vaak de mogelijkheid om via een chatvenster meer te vragen of afspraken te maken.

Joep

Ondanks dat er dit keer iets fout liep is de communicatie en het eindresultaat prima.
(Mijn bestandje kwam niet goed door bij het 'uploaden')

Sterke punten?

gemak en doelgerichtheid van de uiteindelijke keuze

weet er geen te noemen!

Snel, professioneel, zorgeloos

Sterke punten?

Het gemak van bestellen en ook het contact wat vanuit Virtual Printer werd opgenomen toen iets niet helemaal duidelijk was

Verbeterpunten of tips?

Voor de levering moet de hele dag iemand aanwezig zijn op het leveradres. Het zou fijn zijn als het opgedeeld kon worden in blokken van ca. 5 uur.

Cees roelofs

Eenvoudig te realiseren

Sterke punten?

Begrip,indien tweifel wordt er bebeld

Verbeterpunten of tips?

Meer keuze in papier soorten

Uitstekend

Kwaliteit

Verbeterpunten of tips?

Bezorging niet goed. Je weet niet hoe laat er bezorgd wordt. Er moet de hele dag iemand thuis zijn. Bij Post.nl komen ze op een vast tijdstip.

Goeie info, goed contact, mooi resultaat

persoonlijk contact

Annieway PR & Productie

Dit gaat heel makkelijk, zeker als je iets v drukwerk weet.

Zeer snelle levering

geen een eigenlijk !

Jelle Hellinga, grafisch ontwerp

Gaat altijd helemaal goed behalve mijn laatste order,die kwam te laat en was beschadigd. Na een telefoontje met Patrick kreeg ik de belofte dat het in orde gaat komen. Dit is niet eerder gebeurt dus...

Sterke punten?

Het gemak waarmee het gaat

Verbeterpunten of tips?

Na ruim een week nog niet geleverd :(

helder en snel bestellen

Verbeterpunten of tips?

laat me weten wat er aan de hand is met de order, wat de status is en in welke fase van verwerking en bezorging het zit

Snelle levering, niet zo mooi gesneden

Sterke punten?

Duidelijk welke mogelijkheden er zijn en prijs.

Verbeterpunten of tips?

Onhandig dat je de specificaties nauwelijks kan aanpassen. Dan moet je gaan bellen. Opties voor papierdikte toevoegen aan online bestelprocedure