8.1/10
8.3/10

Goede reactiesnelheid, redelijk snelle levering, een prima prijs/kwaliteitsverhouding

Sterke punten?

Ik communiceer alleen per mail en ben daar zeer tevreden over

Verbeterpunten of tips?

tot 4x toe gevraagd een e-mailadres te wijzigen. Dat is iets minder klantvriendelijk.

Goed opgepakt, goed geluisterd naar aanvullende wensen klant en goed uitgevoerd.

Promptheid, kwaliteit, prijs

Verbeterpunten of tips?

Perfect drukwerk, snelle levering in een stevige verpakking, uitstekende communicatie..

Prijs-kwaliteitverhouding.

Geen.

Prijs-kwaliteitverhouding.

Geen.

Heidi serbruyns

Altijd telefonisch bereikbaar en behulpzaam, fijn dat ze mee controleren en snelle levering!

Bereikbaarheid snelheid prijs

Verbeterpunten of tips?

Meerdere pdf files kunnen uploaden bijv

Goede ervaring, ik werd gebeld, omdat ik een verkeerd bestand had geüpload.

Sterke punten?

uitleg is voor leken nog te volgen.

Verbeterpunten of tips?

De template voor de A6 ansichtkaart lijkt te klein qua mbs/kbs, ik heb de oude templates gebruikt.

Ik heb eerst digitaal een vraag gesteld inzake bepaald drukwerk. Na een paar dagen nog geen reactie. Toen de telefoon gepakt. Vanaf dat moment ging alles prima. Goede uitleg, duidelijke offerte....

Sterke punten?

Men kan al veel te weten komen over de soorten drukwerk welke mogelijk zijn, voordat men gaat bellen of mailen. ook mooi dat er een helpende hand gegeven wordt bij het maken van bijvoorbeeld een brochure.

Verbeterpunten of tips?

Er staat "persoonlijk contact", maar dat houdt echter in dat je moet bellen of mailen voor een afspraak. Dat zou directer moeten kunnen via de site zelf nu je daar toch aan het zoeken bent. Je ziet tegenwoordig vaak de mogelijkheid om via een chatvenster meer te vragen of afspraken te maken.

Joep

Ondanks dat er dit keer iets fout liep is de communicatie en het eindresultaat prima.
(Mijn bestandje kwam niet goed door bij het 'uploaden')

Sterke punten?

gemak en doelgerichtheid van de uiteindelijke keuze

weet er geen te noemen!

Snel, professioneel, zorgeloos

Sterke punten?

Het gemak van bestellen en ook het contact wat vanuit Virtual Printer werd opgenomen toen iets niet helemaal duidelijk was

Verbeterpunten of tips?

Voor de levering moet de hele dag iemand aanwezig zijn op het leveradres. Het zou fijn zijn als het opgedeeld kon worden in blokken van ca. 5 uur.

Cees roelofs

Eenvoudig te realiseren

Sterke punten?

Begrip,indien tweifel wordt er bebeld

Verbeterpunten of tips?

Meer keuze in papier soorten