8.3/10

Goede communicatie, alleen bezorgd op verkeerde adres.

Goede kwaliteit drukwerk, communicatie

Verbeterpunten of tips?

Prijs, meer aandacht besteden aan individuele orders zodat het niet op een verkeerd adres wordt geleverd

Order uitgevoerd naar behoren maar wel wat traag in reactie op vragen

Sterke punten?

Heldere toegang maar kon niet vinden hoe achterkant kaart eruit ziet danwel daarop wijzigingen kan aanbrengen

Aanwijzing geven

Heb de order nog niet gezien. Maar ik ga ervanuit dat het er prima uitziet. Alleen moest ik deze keer tot 3 keer nabellen voordat het gebeurt was. Dat vond ik wel slordig.

Sterke punten?

Betrouwbaar en snel. En netjes.

Verbeterpunten of tips?

Volgende keer niet zo slordig met het afwerken van de aanvraag

Enkele jaren geleden hebben we een flyer laten drukken. Nu moest er weer een flyer met hetzelfde onderwerp gedrukt worden, maar met enkele veranderingen. Zowel aan de telefoon als via de mail ben ik...

Sterke punten?

Contact en overleg met een medewerker.

Verbeterpunten of tips?

Ik had even het idee dat er meerdere mensen over de order gingen. Er was even een beetje onduidelijkheid.

Goede reactiesnelheid, redelijk snelle levering, een prima prijs/kwaliteitsverhouding

Sterke punten?

Ik communiceer alleen per mail en ben daar zeer tevreden over

Verbeterpunten of tips?

tot 4x toe gevraagd een e-mailadres te wijzigen. Dat is iets minder klantvriendelijk.

Goed opgepakt, goed geluisterd naar aanvullende wensen klant en goed uitgevoerd.

Promptheid, kwaliteit, prijs

Verbeterpunten of tips?

Perfect drukwerk, snelle levering in een stevige verpakking, uitstekende communicatie..

Prijs-kwaliteitverhouding.

Geen.

Prijs-kwaliteitverhouding.

Geen.

Heidi serbruyns

Altijd telefonisch bereikbaar en behulpzaam, fijn dat ze mee controleren en snelle levering!

Bereikbaarheid snelheid prijs

Verbeterpunten of tips?

Meerdere pdf files kunnen uploaden bijv

Goede ervaring, ik werd gebeld, omdat ik een verkeerd bestand had geüpload.

Sterke punten?

uitleg is voor leken nog te volgen.

Verbeterpunten of tips?

De template voor de A6 ansichtkaart lijkt te klein qua mbs/kbs, ik heb de oude templates gebruikt.