8.1/10
8.3/10

Na ruim een week nog niet geleverd :(

helder en snel bestellen

Verbeterpunten of tips?

laat me weten wat er aan de hand is met de order, wat de status is en in welke fase van verwerking en bezorging het zit

Snelle levering, niet zo mooi gesneden

Sterke punten?

Duidelijk welke mogelijkheden er zijn en prijs.

Verbeterpunten of tips?

Onhandig dat je de specificaties nauwelijks kan aanpassen. Dan moet je gaan bellen. Opties voor papierdikte toevoegen aan online bestelprocedure

Heel tevreden! We bestellen al jaren bij Virtual Printer. Drukwerk is van goede kwaliteit, prijzen zijn erg gunstig en Patrick en John geven altijd goede adviezen. Bedankt!

Sterke punten?

Gebruiksgemak van de site, aangevuld met vakkundige en klantvriendelijke info als je belt.

Geen, zeer tevreden.

Agnes'dierenpension

Al jarenlang tevreden over snelle reactie, stipte levering, prima kwalitiet en heel klantvriendelijk. ( dit jaar verbaasd over relatief late reactie op bestelling en uitblijven drukproef)

Duidelijk, doelgericht en eerlijk

Verbeterpunten of tips?

Heb zelf moeite met de aanleverspecificaties, mogelijk meer mensen die niet zo hsndig zijn met het verwerken vdn bestsnden op de pc

Anna

Heel goed, goede service en support, mooie kwaliteit

service en support

Vlotte afhandeling, prima kwaliteit

Sterke punten?

Nog weinig besteld maar ik merk dat er achter de schermen meer expertise zit dan bij sommige andere online-drukwerksites

Verbeterpunten of tips?

De aflevering door GLS of DHL was een beetje onduidelijk. Enerzijds was het supersnel maar anderzijds zou ik heel graag geinformeerd worden op welke dag én welk tijdstip de levering komt. Nu was het een soort van toevallig dat ik thuis was en de bezorger voor de deur stond.

Goed overleg vooraf, snelle reactie, mooi drukwerk

overleg

Verbeterpunten of tips?

Ik kreeg ter kennisgeving een bestand, volgende keer fijn om daar nog even contact over te hebben. Twee pagina's waren te ver naar boven geschoven

Unlimited Leisure Holding

Ik ben goed geinformeerd over het proces en goed begeleid. Ik ben tevreden met het product en de service.

Sterke punten?

Betrokkenheid en advies op maat.

Verbeterpunten of tips?

De online tool om te bestellen kan duidelijker. Voor grote orders de tool niet geschikt, behalve voor herorders.

Bestelling verliep vlot en eenvoudig.

Sterke punten?

Ik hoef weinig te doen qua registratie en administratie en dat vind ik wel prettig.

Verbeterpunten of tips?

Ik moest toch een paar keer kijken bij het vestellen waar ik nu moest klikken voor mijn bestelling van meer dan 500 exemplaren. Was de tekst die ik over dat oplage-aantal zag nu al wat voor mij als default geselecteerd was of juist niet en moest ik nu links of rechts klikken om aan te geven dat ik er meer dan 500 had?
En bij het controleren van de bestelling zag ik op een bepaald moment alleen maar staan <500 of zo en niet het specifieke aantal (wat in een later overzichtje wel weer kwam, maar dan was ik daar al voorbij. Tot slot heb ik zelf erg veel moeite met het interpreteren van de tekens < en >; wat was nou ook al weer 'groter dan' en 'kleiner dan'.

Zeer prettig zoals altijd, betrokkenheid van het personeel is voor mij goud!

Sterke punten?

Ik vind het een voorrecht om een prijsopgave te mogen vragen per mail, ik kijk hierdoor relatief weinig op de site.
Als ik me niet vergis heb ik ook wel eens per mail gevraagd of 'dit of dat' ook geleverd kan worden, en dan blijkt dat het geval te zijn, super!

Verbeterpunten of tips?

Less (content) is more wat mij betreft.