Peter Cox / Alucol

Prima service bij grote orders. Bij kleine orders komen er altijd flinke kosten bij. Als ik er achteraan bel is dit wel op te lossen, maar erg omslachtig.

AVK Plastics BV

Voor grotere bestellingen positief, voor kleinere orders vormen de veel te hoge kosten voor verwerken / versturen een echte belemmering om bij Vink te bestellen. B.v. 2 staven PP besteld voor 21... Voor grotere bestellingen positief, voor kleinere orders vormen de veel te hoge kosten voor verwerken / versturen een echte belemmering om bij Vink te bestellen. B.v. 2 staven PP besteld voor 21 Euro en dan 56 Euro transport + 17,50 Euro kleine order kosten. Dat is echt niet meer van deze tijd, zoiets moet gewoon voor 6,95 met PostNL of 5,75 met DHL verstuurd worden. Dit soort orders plaatsen we dus als bedrijf nu bij andere leveranciers.

TPU Services BV

Fijn bedrijf, en goede opvolging maar zou professioneler mogen met website en systemen

Joost Flens / A-Sign BV

Topervaring met Vink Kunststoffen als leverancier

Holland Kozijnen vof

Altijs goed geholpen,snel geleverd

Alexander Buursink / Mosman Installatie en Kunststoftechniek BV

De ervaring algemeen met VINK is meer dan prima, zeker het personeel verdient een dikke pluim hoe men omgaat in deze periode van COVID en slecht leverbare materialen.

Micro Resources B.V.

Prima, maar kosten kleine leveringen veel te hoog

H. Goeree, Kampen Industrial Care

Ik heb al 12 jaar contact met Vink kunststoffen, en het blijft altijd persoonlijk en prettig.