Fred van Hoorn, Colorworks

Al jarenlang een betrouwbare essentiële partner.

PUT

Zeer asociale chauffeur, vandaag op graaf jansdijk B Westdorpe en Axelsestraat Westdorpe waar hij zijn pakketjes moest brengen. Rijdt veel te hard door 30 zone. Meneer met 2 kindjes fietst daar.... Zeer asociale chauffeur, vandaag op graaf jansdijk B Westdorpe en Axelsestraat Westdorpe waar hij zijn pakketjes moest brengen. Rijdt veel te hard door 30 zone. Meneer met 2 kindjes fietst daar. Mindert geen gas, ipv daarvan maakt hij ruzie met deze mensen en gaat hij tuteren een 300 meter lang tussen de huizen tot vlak bij afleveradres. Zeer asociale chauffeur

WSV Kunststoffen BV

Wij worden altijd goed geholpen met een hoog servicegevoel.

FolieTotaal Drachten

Vincent en Jasper hebben ons goed geholpen bij onze vragen en verzoeken en kwamen met goede voorstellen en alternatieven. We werden zelfs teruggebeld met de vraag of ze nog iets voor ons konden... Vincent en Jasper hebben ons goed geholpen bij onze vragen en verzoeken en kwamen met goede voorstellen en alternatieven. We werden zelfs teruggebeld met de vraag of ze nog iets voor ons konden betekenen. Top service! Groet, FolieTotaal - Drachten

Surface Treatment

Positieve ervaring bij eerste bestelling en levering