Jan de Moor

Vandaag mooie jonge leiplatanen afgeleverd door Vinkbomen, prima ervaring alom, ter plaatse nog enig advies gekregen en bomen zien er prima uit

Duidelijke communicatie over wensen en ook enig advies

Vakkundige informatie gegeven.

Oplettend of er nog meer vragen waren toen we niet direct weggingen.

We wisten dat eens per week in Rotterdam werd bezorgd, maar niet welke dag. Een week na bestelling kregen we reactie terug wanneer de bomen bezorgd zouden worden. Het had wat mij betreft wat eerder gemogen.

Erg vriendelijk en goed. Alleen website mag nog worden verbeterd

Snelle levering na eveneens communicatie. De Voorwaarden voor het planten van de bomen was mij niet helemaal duidelijk ( Ik was akkoord gegaan met een aanplantfactuur maar het ging allemaal zo vlot...

Snelle service en grote flexibiliteit bij de medewerkers

Bevestigingsmail of sms bericht waarin alle afspraken duidelijk op een rijtje staan en goed aangeven hoe laat er geleverd wordt. Ik werd gebeld dat ze over 10 minuten hier zouden zijn; Gelukkig was ik thuis.

Netjes afgeleverd en doen wat ze beloven

De man die de boom afleverde gaf ook tips die goed van pas komen

Iets meer informatie over de levertijd

Mayla

Prima bedrijf. Vier leilinden en een rode esdoorn besteld. Mooie grote bomen werden er bezorgd. Veel betere prijs kwaliteit verhouding dan bij de kweker hier in de buurt die niet eens aan huis...

Ruim assortiment. Keurige levering. Duidelijke en informatieve website . Veel goede ervaringen van anderen die eerder bij dit bedrijf kochten.

C.J. van ECK

Komen afspraken na
betrokken bij de klant

informatievoorziening goed

Prima product, duidelijke informatie.

Frits en Irma Veldhuyzen van Zanten

Heel prettig en zeer vriendelijk.

Geeft goede informatie en nemen alle tijd hiervoor!

Wij zouden niets kunnen verzinnen.

Patricia nagtzaam

Netjes te woord gestaan per telefoon, bestelling en afleverafspraak verliepen goed.
Zeer tevreden.

Afleverservice