R. Bruin

Zeer vriendelijk en een snelle levering van het laminaat

Yulita Amatsaleh- van den Ham

Klantvriendelijk, snelle service, afspraken worden nagekomen. Een aanrader!

Hilbrink

Zeer vriendelijk personeel met mooie prijzen
Komen hun afspraken na, zeker een aanrader

Stephanie

Vindjevloer.nl heeft bij mij een PVC vloer op 3 verdiepingen gelegd. Het resultaat is super! Net als de begeleiding tot het leggen toe. Een persoonlijke benadering, meedenken en goed bereikbaar. De... Vindjevloer.nl heeft bij mij een PVC vloer op 3 verdiepingen gelegd. Het resultaat is super! Net als de begeleiding tot het leggen toe. Een persoonlijke benadering, meedenken en goed bereikbaar. De kwaliteit van de vloer is geweldig. Een aanrader!

Jeroen

Het hele traject was uitstekend, met als eindresultaat een prachtige vloer waar we enorm blij mee zijn!
Een klein foutje werd meteen recht gezet zonder problemen.
Een aanrader!

R. Plaisier

Wij hebben onze raamsverduistering en plinten via vindjevloer geregeld. Prettige winkel, denken goed mee om de juiste oplossing te vinden. Specifiek Emiel was erg prettig in de omgang. Absolute... Wij hebben onze raamsverduistering en plinten via vindjevloer geregeld. Prettige winkel, denken goed mee om de juiste oplossing te vinden. Specifiek Emiel was erg prettig in de omgang. Absolute aanrader!

Marcel en Nadine

Bij toeval bij vindjevloer.nl uitgekomen. Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. De vloer is superstrak gelegd en afspraak is afspraak bij vindjevloer.nl. Dus ben je opzoek naar een betrouwbare en... Bij toeval bij vindjevloer.nl uitgekomen. Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. De vloer is superstrak gelegd en afspraak is afspraak bij vindjevloer.nl. Dus ben je opzoek naar een betrouwbare en vakkundige leverancier van vloeren ga hier dan maar gewoon langs! Tevens hebben ze een heel ruim aanbod in vloeren.

Bob Benard

Meer dan prettig behandeld! Communicatie super, hulp in de winkel ook goed, prijzen marktconform. Emiel heeft met mij het hele proces doorlopen. Na een eerdere oplevering van mijn huis was het geen... Meer dan prettig behandeld! Communicatie super, hulp in de winkel ook goed, prijzen marktconform. Emiel heeft met mij het hele proces doorlopen. Na een eerdere oplevering van mijn huis was het geen probleem eerder te gaan leggen. Al met al een prettige partij en zeker aan te bevelen.

Sjoukje van der Horn

Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij... Een enthousiast team met mooie en kwalitatieve producten in de winkel. Wij waren al een tijd op zoek naar een vloer voordat we bij vindjevloer kwamen, we vonden het een moeilijk keuze. We zijn bij vindjevloer snel geslaagd met een houten vloer van Flamingo. We hadden meteen een goed gevoel bij Emiel! Emiel is tijdens het gehele traject in beeld gebleven, hield goed contact en kwam ook kijken tijdens het leggen. Vragen beantwoord hij snel. Wij zijn erg blij met onze nieuw vloer! Dank team vindjevloer!

Lucy

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Hele mooie pvc vloer! Super kwaliteit en geheel naar wens gelegd!
We zijn uitermate tevreden.