Marloes

Houten speelgoed waaronder grimms

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel netjes goede prijs en super leuk ingepakt..

Into

Wobbel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super! Snelle levering en mooi ingepakt

M. Postma

Blij verrast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Voor een babyshower van een goede vriendin heb ik een cadeau besteld bij VillaHoera.

De volgende dag werd het al bezorgd. Bij het openmaken van de doos sloeg mijn hart een sprongetje want het cadeau wat in twee delen werd geleverd, was ontzettend mooi ingepakt. Daarbij een handgeschreven kaartje wat het echt afmaakt.

Ik heb nu nog meer zin om het cadeau te geven aan mijn vriendin.

Floorke

Super!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg goede ervaring met Villa Hoera! Snelle levering via PostNL. Ik heb gebruik gemaakt van de inpakservice en dit was perfect! Leuke papiertjes en met een makkelijk te verwijderen stickertje was... Erg goede ervaring met Villa Hoera! Snelle levering via PostNL. Ik heb gebruik gemaakt van de inpakservice en dit was perfect! Leuke papiertjes en met een makkelijk te verwijderen stickertje was duidelijk aangegeven welk cadeautje het was, zodat je niet hoeft te gissen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen en kan de shop aan iedereen aanraden!

Hetty

Aangenaam verrast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik was aangenaam verrast door het gratis verpakken van mijn kadootjes, de lieve kaartjes die Villa Hoera er bij gedaan had en de vlotte bezorging. Het voelde als een warm bad.

Anke

Goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Bij de levering bleek het product beschadigd. Direct contact gezocht met VillaHoera. Zij hebben er meteen werk van gemaakt en de volgende dag had ik het nieuwe product al in huis.
Zij hebben...
Zij hebben dit snel en netjes opgepakt.

Hanke

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

Iris

Snel geslaagd!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik kan altijd slagen met jullie assortiment. Ook heel fijn dat het zo snel verzonden was en dat ik kon aangeven dat het direct aan een PostNL punt geleverd moest worden!

Ilse Janssen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Cadeau gekocht. Mooi ingepakt. Snelle levering.

Marijke

Hele leuke website

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super leuke artikelen! Niet zo standaard. Snelle levering met een handgeschreven kaartje erbij en heel mooi ingepakt. Ik vind dat een hele goede service.