Jorine Bolt

Super fijne winkel!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel positief. Snelle reactie, mooi ingepakt, ik kom terug!

Alida

Bestelling Maileg

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Levering prima. Jammer dat Maileg assortiment niet altijd op voorraad is. Hierdoor diverse keren bestellen en telkens weer bezorgkosten. Dat maakt het wel duur voor 1 setje kleertjes.

Riekske

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel, betrouwbaar, zorgvuldig en mooi ingepakt....dikke pluim!!!!

Kim

Bestelling maileg

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ontzettend blij met de bestelling van maileg en mooi ingepakt.
Was snel binnen zoals ook op de site aangegeven staat, en dat rond 5 dec top!

Wat mooi

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooie kwaliteit speelgoed en super service.

Shanina Bos

Topservice

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Vandaag een regenboog en een puzzel van Plantoys gekocht, prachtige spullen en een topservice!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede verpakking met persoonlijke brief

Bep

Hoera voor Villa Hoera!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel blij met de prachtige pakjes. Ook in deze drukke maand snel bezorgd. Bedankt!

Dyana de Boer

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Pakjes altijd mooi ingepakt naar wens , ik word hier heel blij van šŸ˜Š

Nelleke Prins

Ongelooflijk Happy!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Voor de verjaardag van mijn dochter wat kadootjes besteld, toen de doos aankwam heb ik hem samen met mijn zoon vergeleken met een andere doos die we ook via internet besteld hadden bij een ander... Voor de verjaardag van mijn dochter wat kadootjes besteld, toen de doos aankwam heb ik hem samen met mijn zoon vergeleken met een andere doos die we ook via internet besteld hadden bij een ander bedrijf.... Wat ons is opgevallen was dat er bij een ander bedrijf alleen een pakbon bij zat.... Maar toen we de doos van VillaHoera open deden lag er eerst een persoonlijke kaart in die mijn dochter veel speelplezier toewenste, Daaronder 2 hele leuke kaarten die we kunnen gebruiken voor de kado's die erbij zaten... De kado's waren heel mooi ingepakt met mooi lint ook nog eens!! Heb gelijk met iedereen mijn ervaring gedeeld.. De kado's liggen te wachten in de kast tot mijn dochter ze open mag maken!! Ook de prijzen waren netjes bij deze winkel.. Ben dus zeer tevreden!!