Duinkerken

Duidelijke site en mededelingen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

levering snel en heel leuk ingepakt !

Maria

Top webwinkel met bijzondere en leuke artikelen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera is een fijne webwinkel. Zij verkopen leuke en bijzondere artikelen die je niet zomaar overal tegenkomt. De service is top! Snelle levering en keurig verpakte artikelen. Van elke aankoop,... Villa Hoera is een fijne webwinkel. Zij verkopen leuke en bijzondere artikelen die je niet zomaar overal tegenkomt. De service is top! Snelle levering en keurig verpakte artikelen. Van elke aankoop, hoe klein ook, wordt een mooi cadeautje gemaakt. Ook de persoonlijke noot, in de vorm van een handgeschreven kaart ,is erg leuk. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Bastienne

Leuk, leuk, leuk!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hele snelle levering ! En de bestelling zat heel erg leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. We gaan hier zeker vaker bestellen!

Prima webshop

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De bestelde artikelen werden snel thuisbezorgd.
De bestelde artikelen werden snel thuisbezorgd.
Het was leuk om de doos open te maken en de mooi ingepakte pakketjes te zien. Met een aardig beschreven kaart en een tweede kaart erbij. Zo attent.
Vandaag worden de pakjes uitgepakt en zullen we zien of de matoesjka en de houten stapelstenen van Grimms enthousiast worden ontvangen.

Celine

Super mooie fiets!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wij hebben binnen 2 dagen de mooie Trybike voor de verjaardag van onze dochter binnen gekregen. Erg goede service!

Lieve

Mooie producten en met veel aandacht ingepakt.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle en persoonlijke levering.

Liza Vandijck Goorden

Snel en netjes precies zoals het beschreven is.

Binnen een dag geleverd.
Dank u wel.

Ellen

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Een snelle levertijd, het was mooi ingepakt en een leuke persoonlijke boodschap erbij.

P. Schaaf

Super service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

We hadden twee trybike’s besteld voor onze kleinzoons, buiten de snelle levering en de leuke inpak service, zat er in een doos niet de handvatten die er bij geleverd zou moeten worden, na een... We hadden twee trybike’s besteld voor onze kleinzoons, buiten de snelle levering en de leuke inpak service, zat er in een doos niet de handvatten die er bij geleverd zou moeten worden, na een mailtje kregen we direct de track en tracé code met nalevering daarvan, wat een geweldige service , bedankt Villa Hoera voor de fijne service .

Annet

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wobbel werd keurig geleverd. Voor de optie gratis inpakken gekozen, erg netjes (en leuk papier, geeft toch nog net iets leuker!)