C de Vos

Toppers

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle service, inpakservice is top! Alles wordt netjes beschermd ingepakt!!!

Karen Korving-de Jong

Uitstekende en persoonlijke service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb twee bestellingen geplaatst in 1 week tijd tijdens de vakantie. Bij de tweede bestelling heb ik gevraagd of beide bestellingen in 1x verstuurd konden worden en pas na onze vakantie.... Ik heb twee bestellingen geplaatst in 1 week tijd tijdens de vakantie. Bij de tweede bestelling heb ik gevraagd of beide bestellingen in 1x verstuurd konden worden en pas na onze vakantie. Vervolgens kreeg ik de betaalde verzendkosten teruggestort en ontving ik het pakket 1 dag na thuiskomst. Wat een fijne service! Prettig om te zien dat er ook webshops zijn die met je mee denken en een persoonlijk (vriendelijk) bericht naar je sturen bij vragen/opmerkingen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Helen

Super!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Woensdag besteld, donderdag in huis! Heel erg leuk ingepakt!
Heel prettig verrast!!!

Margriet de Wee

Super! Wat een service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel goede service, mooi ingepakt!

R. Vogel

Snelle verzending en mooi ingepakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Producten waren de volgende dag al bezorgd en ook nog eens super leuk ingepakt!

jeanne de jong

Lang leve villahoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

villa hoera is snel netjes en de cadeaus leuk ingepakt

M. Klein

Wat een service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Cadeautjes gekocht voor de verjaardag van een vriendinnetje, inpakpapier in stijl, handgeschreven kaartje in stijl van de cadeautjes en aan alle pakjes zat een label met daarop een nummer en op de... Cadeautjes gekocht voor de verjaardag van een vriendinnetje, inpakpapier in stijl, handgeschreven kaartje in stijl van de cadeautjes en aan alle pakjes zat een label met daarop een nummer en op de paklijst stonden dan de nummers voor de cadeautjes. Echt super!

Ysanne Bergsma

Een dikke vette aanrader!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Vrijdags gesteld voor 15 uur was ook echt de volgende dag in huis.
Vrijdags gesteld voor 15 uur was ook echt de volgende dag in huis.
Ontzettend leuk ingepakt! Dus een dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooi cadeau en die het direct naar degene op kan laten sturen.
Ik ga hier zeker veel vaker bestellen!
Bedankt!

Beter

Supersnelle levering en mooie collectie

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb deze week eea besteld van Maileg. Ze hadden hier van een mooie brede collectie. Het werd ook meteen verzonden, ik had het de volgende dag al in huis. Heel blij mee!

K

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Een wobbel en een regenboog gekocht. Snelle levering en mooi ingepakt!