Een zeer tevreden klant!

Leuk bedrijf met een persoonlijke boodschap!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Voor de tweede keer iets besteld bij Villa Hoera.
Vandaag besteld, morgen in huis. Toppie!
Fijn bedrijf, met als extra een persoonlijke boodschap op een leuk kaartje van Charlotte. Voor de tweede keer iets besteld bij Villa Hoera.
Vandaag besteld, morgen in huis. Toppie!
Erg leuk.
Dat krijg je niet bij Bol.com.:)

Mirjam

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Makkelijk bestellen en behulpzame mensen

Sanne Faber

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede prijs verhouding, mooi inpakpapier (vooral de diertjes!) en snel geleverd. Wij bestellen hier zeker weer.

Nadja

Snelle service en (gratis) mooi ingepakt!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooi assortiment en altijd leuk ingepakt, mijn favoriete webshop voor speelgoed en cadeautjes.

Eva

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuk assortiment, snelle levering en mooi ingepakt

Cadeautje

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuke producten en snelle verzending. Gekozen voor de inpakservice, top! Alleen uit de verpakking halen en je bent klaar om te gaan. Zag er super uit.

Edith

Mijn kleinzoon blij gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prima service en heel mooi ingepakt. En de Wobbel is meteen zeer intensief gebruikt. Echt een super cadeau!

Kim Mulder

Helemaal top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Onwijs gaaf bedrijf waar er naar de persoonlijke opmerkingen van de consument wordt gekeken. Alles was prachtig mooi verpakt en allemaal verschillend cadeaupapier. Prachtig!

Femma

Villa Hoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle verzending, super fijn dat ze dingen voor je inpakken en een kaartje als bedankje erbij!

Jill

Charlotte

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en... Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en speciaal voor mij heeft besteld. Super snel geleverd en het was een feest om het allemaal uit te pakken!

Nogmaals bedankt en ik bestel graag weer bij jullie uit jullie prachtig assortiment!