Marjan

Blij

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

snelle levering en snel antwoord op mail

Jelle

Prachtige producten en goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mooie degelijke producten tegen een mooie prijs. De service is super en bij vragen altijd een goede snelle oplossing. Leuk dat ze ook de cadeautjes mooi inpakken.

Ilja

Prima en leuk.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Bestelling volgende dag al in huis. Verpakt in prachtig cadeaupapier.
Er is veel keus in houten speelgoed voor alle leeftijden.

Anna

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Na bestelling en betaling goed op de hoogte gehouden. Geen oponthoud bij afleveren, ondanks waarschuwing drukte bij PostNL.
In prima staat kwam onze wobbel aan. Kindje ging meteen...
In prima staat kwam onze wobbel aan. Kindje ging meteen mogelijkheden verkennen.

Iris

Als een cadeautje ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leuke Holztiger diertjes ontvangen en per stuk verpakt in cadeaupapier voor een meisje. Alles genummerd, zodat je van te voren wist welk diertje in welke verpakking zat. Had van tevoren gebeld en... Leuke Holztiger diertjes ontvangen en per stuk verpakt in cadeaupapier voor een meisje. Alles genummerd, zodat je van te voren wist welk diertje in welke verpakking zat. Had van tevoren gebeld en werd netjes te woord gestaan over de verpakkingswijze. Snel ontvangen. Kortom: ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Eveline

Top

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prachtige producten, veel keus, supersnelle en keurige levering.

Mooi

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ruime keuze van kwalitatief goed speelgoed. In mooi papier verpakt en zorgvuldig en snel verstuurd.

Blom

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

We hebben eerst besteld voor de verjaardag van onze zoon. Dat pakket liep vertraging op door de drukte bij PostNL, maar het was het wachten waard. Keu-rig verpakt. Erg leuk.
De tweede keer...
De tweede keer plaatsten we een grotere order met de kanttekening dat er ook cadeaus bij zaten om weg te geven. Wederom snel verzonden, prachtig ingepakt en ook gelabeld, zodat we exact wisten wat voor wie is.
We zijn echt heel tevreden!

Thirza

Super toffe jaarring

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goede aanbod en snelle verzending

Elly Spoelder

Webshop met een gouden randje

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een... Wat een super leuke webshop, en wat een vriendelijke en goede service. De cadeautjes werden zeer snel geleverd en waren heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Er zat een aardige bedankbrief en nog een schattige ansichtkaart bij. Kortom een webshop om terug te komen...En nu duimen dat onze kleinzoon van bijna 1 zijn cadeaus zal waarderen ?