Andrea Aktekin

Perfect

Super

Maileg rabbit

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Vlotte verzending, lage verzendkosten en lieve kaart erbij. Super!

Filiz Önal

Meisjes droom

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik ben een Mama van 3 jongens. Een Dame van 40 jaar. Vandaag kreeg ik van mijn man de Daisy Bunny van Alimrose cadeau. Ik voelde me in de 7de hemel. Wat ik vroeger als klein meisje niet heb kunnen... Ik ben een Mama van 3 jongens. Een Dame van 40 jaar. Vandaag kreeg ik van mijn man de Daisy Bunny van Alimrose cadeau. Ik voelde me in de 7de hemel. Wat ik vroeger als klein meisje niet heb kunnen krijgen. Heb ik nu, Ook al ben ik een volwassen vrouw toch nog gekregen. En aangezien mijn innerlijk meisje er ook nog steeds is, was zij super blij toen ze jullie mooi verpakt cadeautje opende. Ik heb een paar tranen van blijdschap gelaten. Dankjewel dat jullie deze poppen in jullie collectie hebben, en ook nog zo snel hebben kunnen leveren!
Liefs Filiz

Yvon ten Velde

Super site!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Goed contact én snel via mail, fijn bedrijf!

LC

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Niet dat jullie mijn review nodig hebben gezien al de positieve reacties, maar je/jullie hebt/hebben hem zeker verdiend:
Goed (concurrerend) geprijsd en leuk ingepakt! Ideaal.. Ik ga zeker...
Goed (concurrerend) geprijsd en leuk ingepakt! Ideaal.. Ik ga zeker vaker bestellen!

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat zijn de pakjes leuk ingepakt! Met zorg, dat zie je. Wat heerlijk dat wij een kant en klaar cadeau ontvingen, om zo weg te geven. Snelle goede service.

Petra

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

duidelijke website, snelle levering en mooi ingepakt waarbij het erg duidelijk werd aangegeven welk artikel in welk Kadootje zat!

Anna

VillaHoera!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle service, persoonlijk kaartje, kwaliteit speelgoed, prachtig ingepakt (inclusief een plakkertje met de verwijzing wat er in welk kadootje zit!).

Dinie Smithuis / yessie

Duidelijke uitleg over de artikelen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Alles wat bruikbaar is is hier te vinden. Ontzettend goed opgezette site.

J

Goede snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hele snelle service en klantvriendelijk. Ik was alleen bang dat mijn pakketje kapot zou gaan (ik had krijtjes besteld en het was een brievenbuspakketje) maar het was keurig verpakt in... Hele snelle service en klantvriendelijk. Ik was alleen bang dat mijn pakketje kapot zou gaan (ik had krijtjes besteld en het was een brievenbuspakketje) maar het was keurig verpakt in bubbeltjesplastic!