Jacques

Prima reactietijd en geleverd wat ik besteld had.

Eigenlijk alles wel in voorraad.

Rob

Erg overzichtelijk aanbod op site, prima leveringscommunicatie en concurrerende prijs. Artikel erg netjes verpakt en aangeleverd

Duidelijk, overzichtelijk

Ronny

Eerste keuze was niet meer te leveren. Stond niet vermeld...

Op voorraad hebben van gekozen product. Mijn tweede keuze.

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, bedankt voor uw review. Ik heb de order even bekeken, maar ik zie dat binnen een uur na bestelling is verstuurd. Verder is de chat inderdaad niet 24/7 bemant, hier krijgt u dan melding... Goedendag, bedankt voor uw review. Ik heb de order even bekeken, maar ik zie dat binnen een uur na bestelling is verstuurd. Verder is de chat inderdaad niet 24/7 bemant, hier krijgt u dan melding van. Deze wordt dan later even beantwoord, helaas willen mijn collega's af en toe een moment voor zichtzelf ;-) Verder wens ik u veel plezier van uw terrasvijver, tot de volgende keer. Groeten Harro

Rico

Slecht want werd gezegd voor 22.00 besteld volgende dag in huis. Nee zelf mailen en zeggen dat het nog ingepakt moet worden 3 dagen erna dat het er moest zijn (2x wat besteld daar 2x gebeurt)

Nog niet gezien

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, het is inderdaad vervelend dat u wat langer heeft moeten wachten. Onze excuses hiervoor, helaas gaat het niet altijd in de snelheid die we wensen. We vermelden bij de producten de... Goedendag, het is inderdaad vervelend dat u wat langer heeft moeten wachten. Onze excuses hiervoor, helaas gaat het niet altijd in de snelheid die we wensen. We vermelden bij de producten de verwachte levertijd, zodra dit veranderd dan informeren wij u direct. Ondanks dit wens ik u veel plezier met uw aankoop, wellicht tot een volgende keer. Groeten Harro

Adrie Weeda

Snelle en correcte levering

Makkelijk te vinden artikelen

E. Dees

Prima service

goede informatie, vlotte service

Mary van Doesburg

Eenvoudig bestelproces, snelle levering. Product overeenkomstig met verwachting.

Eenvoudig bestelproces

Barra Patrick

In één woord: correcte afhandeling

Vlugge levering