8.1/10
8.3/10

Ingels Isabel

Correcte info

JFW

Excellente ervaring, zeer snel geleverd, snel antwoord op email vragen

zeer sportief om verzendkosten terug te storten veroorzaakt door foute tekst op website

beperkt aanbod, ik zou uitbreiden

H.P.S. van Lohuizen

Was op zoek naar luchtpomp. Vond vlot voldoende product informatie op de site. Bestelling ging makkelijk.

Komt betrouwbaar en degelijk over. Goede product informatie.

Had extra koppel onderdelen besteld en reserve membranen met een Oase aquaoxy 500 pomp. Alles was op de site voorradig.
Na bestelling bleek niet alles voorradig, al werd uit de email niet duidelijk wat er niet beschikbaar was, en werd de hele bestelling uitgesteld. Bij navraag bleek dat de pomp wel beschikbaar was.
Na wederom een verzoek of dan dit vast opgestuurd kon worden werd bestelling vlot aangepast en binnen twee dagen geleverd. Mijn feedback: vermeld duidelijk wat er niet voorradig is en biedt de klant direct de optie om het voorradige vast op te sturen. Nu heeft de bestelling 2 weken geduurd, terwijl dat achteraf niet nodig was.
Uiteindelijk is het niet voorradige koppelstukje ook geleverd. Opmerking, deze werd in een wel zeer ruime doos geleverd, terwijl het zo via een enveloppe via de brievenbus had gekunt.. Misschien volgende keer verpakking wat beter afstemmen op product? Pomp werkt inmiddels tot volle tevredenheid.

W.E.M. van der Vliet

Lage prijzen en snelle levering

snelle levering

geen verzendkosten

Maya vulker

Prima keurig verpakt goede service

Ja nogmaals nette service

Niks

Contact en levering is goed bevallen. Zal zeker weer spullen bij Uw zaak bestellen, prijs kwaliteitsverhouding is oke.

Gewoonweg alles zoals het hoort.

Levertijd zou iets korter mogen.

Besteld en geleverd conform afspraak.

Groot assortiment.

Nee.

Joosten

Ik vond het jammer dat wat ik besteld had niet werd aangegeven dat het niet op voorraad was. Maar een belletje werd uiteindelijk alles goed geregeld.

Wat ik net heb aangegeven

Dat je het product wat je wilt bestellen kunt, ien of het op voorraad is.

A.H.F. Beijer

Duidelijk, correct en goede communicatie

mooi overzichtelijke details van de te kopen onderdelen

nee

Tom

Goede shop op tijd geleverd

Stipte levering goede verpakt.