Turkenburg

Duidelijke website en vlotte levering, bij bestelling van UVC lampen

Goede prijs van het product, duidelijke website en vlotte levering

Crehel p

Heb toevallig deze online winkel op internet ontdekt. Na een eerste bestelling was er een back order bij. Hierover zeer goede communicatie ontvangen. Er werd wel geen mogelijkheid om terugbetaling... Heb toevallig deze online winkel op internet ontdekt. Na een eerste bestelling was er een back order bij. Hierover zeer goede communicatie ontvangen. Er werd wel geen mogelijkheid om terugbetaling geadviseerd.
Maar uiteindelijk toch goederen ontvangen en ik moet zeggen dat ik nog nooit een winkel gehad heb die me zo goed op de hoogte heeft gehouden over de toestand van de bestelling

Correcte info

Hoekstra

Duidelijk communicatie, bij vragen wordt er ook vrij snel geantwoord. Dus een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Uitleg van de producten.

Luc

Zonder extra transportkosten! Ik bestelde 3 producten om transportkosten uit te sparen slechts één was direct leverbaar. Na een mailtje stond het dringend pakketje daags nadien thuis.
Zonder extra transportkosten!
Danny dat is nog is service

Steeds snel.

G.Verdijk

Zeer goede ervaring

Super service

Peter Boerman

Ik heb een positieve ervaring met Vijverleven. Ik had een product besteld dat helaas niet snel geleverd kon worden. na een aantal dagen toch besloten te annuleren en dit was zonder moeite te... Ik heb een positieve ervaring met Vijverleven. Ik had een product besteld dat helaas niet snel geleverd kon worden. na een aantal dagen toch besloten te annuleren en dit was zonder moeite te realiseren via een mailtje.

Prijs van de producten zijn concurrerend met andere winkels

van berlo michel

Dit was de eerste keer dat we een bestelling hebben doorgegeven en zijn zeer tevreden.

duidelijke informatie produkt, de prijs en levering

Dick Weggelaar

Er was een probleem maar dit is heel goed opgelost.

Snel gereageerd op een probleem

j nuis

Super goede service, ze sturen het product wat ik besteld had gelijk op

Dit product was goedkoper dan bij de andere winkels