Hagen

Onlangs vijverbenodigdheden gekocht. Snelle levering en toen ik met een vraag zat over de installatie werd ik zeer vriendelijk en kundig telefonisch geholpen. Kortom: top!

Felix Steeghs

Slecht. paaiborstels besteld. Ze adverteren 2-5 dagen levertijd en komen dan aan leuteren met leveranciers die te laat zijn. wat kan mij hun leveranciers schelen. intussen paaien mijn dure vissen en... Slecht. paaiborstels besteld. Ze adverteren 2-5 dagen levertijd en komen dan aan leuteren met leveranciers die te laat zijn. wat kan mij hun leveranciers schelen. intussen paaien mijn dure vissen en vreten de eitjes op. Flut webwinkel. ze proberen mij in ieder geval nooit meer op te lichten want kopen doe ik er nooit meer iets.

Reactie VijverLeven.nl:

Beste Felix, dat is inderdaad zeer vervelend van je vissen. Helaas zijn we inderdaad allemaal afhankelijk van de leverancier wanneer onze voorraad op is. Het enige wat wij kunnen doen is u direct... Beste Felix, dat is inderdaad zeer vervelend van je vissen. Helaas zijn we inderdaad allemaal afhankelijk van de leverancier wanneer onze voorraad op is. Het enige wat wij kunnen doen is u direct informeren, dat is wel het meest transparante in mijn ogen. Het liefst hebben we alles continu op voorraad, echter is dat in deze roerige tijden niet mogelijk. Mijn excuses dat we niet aan de verwachten konden voldoen, maar van oplichting is zeker geen sprake ;-) U kunt altijd en elk moment annuleren en dan krijgt u netje het gehele betaalde bedrag weer terug gestort. Groeten Harro

Marco

Snelle service en goede kwaliteit vriendelijk te woord gestaan .

Taber

Top geholpen, reageren snel op vragen. Super service en snel geleverd. Moest een onderdeel hebben, snel doorverwezen naar juiste onderdeel waardoor ik kon bestellen.

Burghouwt

Mijn man kan door omstandigheden de vijver niet meer bijhouden; ik moet alles leren. Filterpakket en een afsluitring besteld; keurig geleverd. Daarna bleek dat ik een nieuwe UV-lamp unit nodig had... Mijn man kan door omstandigheden de vijver niet meer bijhouden; ik moet alles leren. Filterpakket en een afsluitring besteld; keurig geleverd. Daarna bleek dat ik een nieuwe UV-lamp unit nodig had omdat het glas gebroken was. Harro adviseerde om een nieuwe unit + lamp te kopen. Op 2e Pinksterdag besteld én verzonden. Vandaag (dinsdag 25.5) al binnen en geïnstalleerd. Geweldig!

H. van Spijker

Eenvoudig te bestellen, betaling via Ideal, vlotte afwerking, bestelling kwam netjes op tijd binnen.

Jacobi

Helaas, hulp van de vijverspecialist is niet echt helpend, kan dit bedrijf niet aanraden

Reactie VijverLeven.nl:

Goedendag, ik denk dat dit om zieke vissen ging, een diagnose stellen via de chat is onmogelijk. Dan adviseren wij inderdaad om een specialist in te schakelen, dat dit wat kost klopt, maar te duur... Goedendag, ik denk dat dit om zieke vissen ging, een diagnose stellen via de chat is onmogelijk. Dan adviseren wij inderdaad om een specialist in te schakelen, dat dit wat kost klopt, maar te duur met levende dieren lijkt me niet. Ik snap dat u met ons advies niet direct geholpen was maar het is wel het enige juiste advies vind ik. Ik hoop dat het goed gekomen is met uw vissen. Groeten Harro

A.J. van Dongen

Super tevreden met dit bedrijf. Prima assortiment met concurrerende prijzen. Pomp gekocht waarvan een klein onderdeel binnen een jaar kapot ging. Binnen een week kreeg ik onder garantie een... Super tevreden met dit bedrijf. Prima assortiment met concurrerende prijzen. Pomp gekocht waarvan een klein onderdeel binnen een jaar kapot ging. Binnen een week kreeg ik onder garantie een vervangend onderdeel toegezonden. Ook een hele prettige en accurate mailwisseling. Top bedrijf kan ik iedereen aanraden.